مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

این چند وقته تصمیم گرفتم یه چنتا از تصمیماتمُ عملی کنم


اول از همه پیرو این  پست یُسرا وقتی برا یه خرید دیگه رفته بودم، تو اولین مغازه کفش خریدم

اونم 10 سانت...


در راستای این پست تغییرات اساسی توی دکور اتاقم دادمُ الان با خیال راحت بدور از شوفاژ و پنجره و هر چیز دیگه ای شب ها راحت میخابم

بی دغدغه درجۀ شوفاژ:)


و وقتی دیدم همۀ ست لحاف هایی که میپسندم دو نفرهَ س(!)َس خودم دست به کار شدمُ دوختم...


کتابخونهَ م رو هم نسبت به قبل چیدمانش رو اندکی تغییر دادم و الان کتابهای جدیدم هم جا شدن:)


+رمز عکس ها همون قبلیِ!


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

  • بنای با ثوات
  • باید اعتراف کنم که در کتابخونه تغییری مشاهده نکردم...:)))
    کفش نو مبارک..:))
    10 ساااااااااااااااااانت..چطوری می پوشی..+_+
    پاسخ:
    وا واقعن؟!
    طبقه اول و سومش جابجا شده کلی از کتاباش...:))

    عاره ده سانت و خورده ای!:)
    خب ازین پاشنه یه سره هاس...همه جا نمیپوشمش که!:)
    من خطوط کاشی و سنگریزه های اسفالت رو حس نکنم احساس امنیت نمیکنم:)))))
    هنوز عاروم نشد سارایی
    دل آشوبم سرجاشه
    ریکاوری نمیشم :((((((((((((
    پاسخ:
    نشستی خود به خود آروم شی!؟

    یه حرکتی؟ تلاشی؟!
    دلمون برات تنگ شده اصلن!
    اصن بی بی در گوشی یه چی بهت بگم!؟
    گاهی که این سفرا جور نمیشه یه چیزی خیلی توپتری بهت میدن...
    شاید سفر اربعین کربلا فوق العاده باشه ولی شاید برا تو یه وقت دیگه بهتر تر باشه...خدا خودش بهتر میدونه!:)

    روضه خوندم آروم شدی!؟
    :*:*:*
    نه من فک می کردم اصل مطلبای بلاگفات خصوصیه برا خودت : هووووچ وخ رمز نخواسدم هوووووچ وختم ندادی
    دیگه پر روبازی درعاوردم خواسدم الان خخخخ

    + بهت مویاد جوجه بادمجونی :|

    هانی رو از قبلترها مماخو خطاب میکردم :|

    ساراااااااااااااااا دسدت درد نکنه عاجویی :****
    پاسخ:
    عی بابا من اصن یادم نبود تو نداری رمز رو:(
    نه بابا پررو بازی چیه:|
    خوب کردی گفدی!

    +عررررررررر هانیَ م همش بهم میگه جوجه بادمجونی مماخو:((

    ++خواهشات موکونم عسیسم...کاری نکردم که!

    +++نمیخای مثه بچه عادم برگردی!؟
    نخیـــــــــــــــــــــــــر به من رمز ندادی جوجه بادمجونی :|

    چه همه کتاب داری منم دارم البته کیه که بخونه :|

    +سلام هانی مماخو :****
    پاسخ:
    عفاااااااااااااااااااااااا!
    یه چی میگیا بی بی!!!
    از وب قبلی رمز نداشتی تو!؟
    پ چرا صدات در نیومد!؟

    اوهوم خعلیَ ن نود درصدشونَ م خط خطی شدَ ن!:))

    +علیک سلام از طرف من!
    +هانی جواب سلام واجبه ها...

    ++چه خبر شده همه چیزایی که هانی به من میگفت رو خرج کردی!؟

    +++بی بی اون میل اخریه رسید به دستت؟!
    :))))))) خداااااااا شاهده ب خاطر پستات نگفتم ب خاطر تغییر دکوراسیونو هنرنماییت گفتم سید تو پست نذاری ک من دیفونه میشم میدونی چقده میام وبت گاهی وقتا خودمم از بس میام وب دوستان کلافه میشم خدایی
    پاسخ:
    چشم سعی میکنم تن تن بنوبیسم!
    میدونم عزیزم نگفتی
    خب تو اینهمه میای بخای همش یه شکلی ببینی اینجا رو هم که هیچی دیگه!
    ولی کلن سعی کن کمتر بیای:)) ک کلافه نشی وگرنه منکه از دیدنت سیر نوشم!

    +وا حسنا جدییییییییییییی؟ چی گف مگه؟! واقعن نباید گف؟!
    امروز خیلی حرفا یادم میخواد بیفته ها
    و آنگاه ک اینترنت قطع میشود و همه چیز سامان میابد
    سید جونی خدایی نت تو قطع بشه ها ملت چشت میزنن از بس هنرنمایی میکنی مارو نگاه نکن ک نت داشتنمون با نداشتنمون توفیری نداره
    پاسخ:
    ینی الان جا داره بهت بگم تو روحت قربة الی الله...
    خب این حرفا تو روحم گیر کرده بودن امروز 5 تا پست تا الانش گذاشتم:))
    میخاسم جبران کنم خیر سرم:(
    وووووووی بی بی هم که اینجاس !
    معلوم نیس کی می خاد پنجره بسته اش باز بشه این مماخو ایضن موشی :))
    پاسخ:
    اگه تو یه ذره وعفاش کنی که برگرده...
    میاد یه سکسک میکنه درمیره:((
    من تهدیدشم کردم اثر نداش عرررررررررر
    رمز به غریبه ها متعلخ میگرد عایا 
    پاسخ:
    غزیبه کیه عزیزم!؟
    مگه نداری رمز روووووووووووووووووووووو؟!O_o
    خوشم میاد هویژوری رمزو میزنم درسم درمیاد
    هنو جمله تو کامل نخونده بودم میخواستم بگم کتابخونه تو تغییر دادیا دیدم خودت نبشتی ضایع شدم :دی بابا هنرمند بابا دوخت ماشاء الله سید جونی واقعــــــــــــــــــــــــنی وخت علوس شدنته (ستاد آزاررسانی سید جونیا) :دی
    پاسخ:
    خب رمزم همونه مگه اینکه خلافش ثابت بشه:))

    نه بابا هنرمند چیه اینا دیگه کاری ندارن که:) (آیکون فروتنی و تواضع)
    نع بابا تازه کلی اتاقمُ بهش رسیدم قد ده سال دیگه میخوام توش بِـــزیَ م!:)
    ای جااااااااان مبارکا باشه خوشمل شده
    یه سوال وسط پارچت ساده راه راه بود؟

    اخیش خعلی کتابخونه ات بهتر تر شد . مبارکت باشه .
    ساراهی خو من دومس داشدم ببینم اتاخت چه شکلی شده هرشی تصور کردم تختت رو با میز توالتت چطوری گذاشدی متوجه نشدم :((
    پاسخ:
    میسی عزیزم:)
    راه راه نیستا چهارخونه درشته! هوووووووووووم!:)

    ینی اینخده افتضاح بود؟!
    تو یک سال گذشته وخ نکرده بودم بهش برسم...
    یه روز کامل وقتمو گرف:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">