مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


بعضی چیزها همیشه خوش عطر و زیبا میمونن
حتا اگر خشک شوند...

دسته گل
فوتو بای سارا - آذر 93

حتا اگر پیر شوند....


فوتو بای ؟

یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۱۴)

قابل شومارو نداره خشکش کردم گذاشدن بغل دست خاطره های دیگه هععععععی کجایی جوانی

+معلومه کجا بوده دیگه دیگه رفته بود واسه سارایی پول دربیاره براش دسده گل بخرونه
پاسخ:
ای جان خشکش کردی!؟

من همه رو ریختم دور فقط همین یکی رو نگه داشتم! اینم چون قضیه َش فرق میکرد...

+نوچ نوچ گیجه گم شده بوده تو راه!
اون جمله معروف تو رو براش به کار میبرمااااااااااااااااا!:)))
به به به به
چه دسده گلی ان شالله دسته گل اصلی رو از مخاطب خاصت به همین زودی بگیری صلوات :*
پاسخ:
البته به پای اون دست گل تو نمیرسه !:))

ای بابا از دست شما ها... من جرئت ندارم هیشی اینجا بذارم!؟

من اول اون دسته گل رو تو سرش خورد میکنم بگه کجاا بوده تا حالا:))
به مناسبت چی؟!!!هممممممممم نودونم باس فکر کنم. حالا یه مناسبت پیدا میکنمتو پیش پیش گووولمووو بده >_<
پاسخ:
ای جونم
خب من تا بخوام گل بفرستم برات تا شمال برسه خشک میشه که!:((
ایشالله وقتی اومدی پیشم یه دسته گل خوشمل میگیرم برات!
چ به نفعته پاشی بیای!^_^
مبارکت باشه سیدی ان شاء الله گل اصلیه زودتر برسه :دی
ی سری بازیگرا عکس با مامانشون گرفتن بعد ملت دیگه ای رو دعوت نموییدن و اسمشو گذاشتن چالش
پاسخ:
گل اصلیه برا ما همین بود!:))

+خوشم میاد خودم از همه جا بیخبرم خخخخخخخخخ
نوموووخااااااااااام من الانه گووول میخاااااااااااااااااااااااااام
جیغ مشت لگد دوبااره جیغ لگد مشت گیس و گیس کشی >_<
 اصندشم هانی بیا دونفری سارا رو سیاه و کفود کنیم ^_^
پاسخ:
خب من اان چطوری به تو گل بدم هوووووووووووم!؟
اصن به چه مناسبت؟!
به مناسبت اینکه موش خوردتت!؟

+کیشافد!
اینجوری شد با تو هم گهرم!>_<
گل خ خوشملیه ولی ایعتیراف مینمویم اگ مریم گلی نگفته بود فک میکردم برا منژور دیگس :دی
ی لحظه فک کردم رفتی تو چالش عکس با مادر
پاسخ:
نوچ نوچ روزی که رسیدم تو ترمینال مامان اینا برام آوردنش!

وا این چالشِ چیه دیگه!؟
یه هفته س این پستُ ثبت موقت کردم تو آرشیو عکسام میگشتم دمبال یه عس اخرشم پیداش نکردم:((
منم گووووووول موخااااااااااااااااام جیییییییییغ مشت لگد :((
هانی و سارا ول کنید یقه همو دههههه با کمربند میفتم به جون جفتتونهاا^_^

پاسخ:
جیغ نزن زشته!

بذار اون شازده بیادش برات گلم میاره!:))


+عاشتی هستیم بابا این دعواها زرگریِ!:))))
خخخخخخخ
تو هرجا بری وردل خودم قلمبیدی بعللللللللله
پاسخ:
حالا که تو هر جا رفدی بازم برگشتی ور دل خودم! خخخخخخخخخخ
نموخاممممممممممم میرم بخل مریم :((
تو بشه بدی شدی منو دومس نداری
پاسخ:
منکه دومست داشتم تو سرم هوو آوردی!:((

عررررررررررررررررررررر!
اصن من میرم گیه میکنم تا خواب منُ بدزده ببره یه جای دوری دستت بهم نرسه!>_<
البته با انگشتای کشیده و دستی سفید......
پاسخ:
ای جانم...
همیشه زیبان...حتا اگر پیر باشن!:)
انگشتر عقیقش عین مال مامانه
پاسخ:
الهی بگردم...
خدا رحمتشون کنه!
مامان بزرگ منم یکی عینشو داشت!:((

هانی بیا بخلم قربونت بشم!

دلم صاحب این دستا رو خواست :((

جیگرم خون شد به تلافی همه اون هووهایی که برات اوردم...
پاسخ:
الهی عزیز دلم...
این عکس که تزئینی ِ
نتونسم عکسی که خودم گرفته بودم رو پیدا کنم بیخیالش شدم!:(

+عاجی خدا نکنه جیگرت خون شه کاش نذاشته بودم عرررررررررررر
ای جانم :)


پاسخ:
جانت سلامت!
هیششششکی برای دفاع من بهم گل نداد
اصن هیششششکی بهم هدیه هم ندادش.
:(
دسته گلت خیلی خوشکله. :)
پاسخ:
میسی عسیسم!
از کجا فهمیدی دست گل دفامه؟!
هووووووووووووم؟!

هدیه هم چیز خاصی نگرفدم!:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">