مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

این گلها ...

پاک و شفافند...

همچون آینۀ روح تو...

 و خوشبو همچون رایحۀ صدایت...


و خوشرنگ همچون لبخندَت



زیبایی این گل‌ها کَمَـ ـند

در برابر زیبایی تو...


اسپشالی فور مریمی


+فوتو بای سارا سادات : آذر 93


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

  • بنای با ثوات
  • اووووه 11 ساااااااااااااااااااااااااااااااااال..بابا پس کارت خیلی درسته..:))
    پاسخ:
    اوهوم!

    ازین قدیمی ترم دارم!

    البته الان نمیکشم دیگه!:((
    دلمم بشدت نقاشی میخادش:((
  • بنای با ثوات
  • کارت درسته پس..:))
    پاسخ:
    قابلتان را ندارد عزیزم!

    اون نقاشی رو درست 11 سال و نیم پیش کشیدم:))
  • بنای با ثوات
  • این نیز باحال بود..ما نیز ازون گل ها داریم تو خونمون...:))
    ها راستی نقاشی کار خودته؟
    پاسخ:
    نظر لطفته عزیزم!

    بله بله...:))
    پیاده روی بودم ساراسادات جان

    فدای محبتت عزیزم. :) :*
    پاسخ:
    ای جان...
    نخسده گلم!


    خواهش عسیسم کاری نکردم که:)
    خوبی خودته که منو اینجوری خوب می بینی
    همه شما به من لطف و محبت دارین.
    چون خودتون خوب و مهربون هستین
    منو خوب و مهربون و خانم و ماه و ... می بینید.

    + خیلی ممنونم از محبتت سارا سادات عزیزم.
    پس من رنگ آینه هستم؟ :)
    پاسخ:
    ای جان بلخره قدم رنجه نموییدی کم کم داشتم برات کارت دعوت میفرستادم...
    قابلتُ نداش...حالا درس حدسیدم؟


    این عکسا شکل تو نیسدن هاااااااااا فخط تخدیمیَ ن...:)
    باز نبودم ب بیراهه رفتم و زیادی فکیدم
    سیــــــــــــــــــــــد چخده پستای خوشمل گذاشتی دمت گرم
    پاسخ:
    ﻓﺪﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺗﻮﻭﻭﻭ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﻤﺸﺎﺕ ﺧﻮﺷﻤﻞ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ. ﺍﺻﻨﺪﺷﻢ ﺑﯿﺮﺍﻫﻪ ﻧﻮﺭﻓﺪﯼ.^__^
    جانم؟
    ای جان میخوای بگیم ساره بیاد حالا ک نیتونی هووووووووم؟
    سرماخوردگی و ایضن حال بد شدن فک کنم غذاهای اونجا اصنی بشون نساخته بود
    آره ولی ب وخت نشده درست حسابی بحرفیم ببینیم چ حسی داشتن اونجا رفتن از بس خونمون شلوغ بود
    من ک قبل رفتنش پنجاهی گرفتم ولی میخوام بازم تلکه اش کنم خوبه عایا؟

    پاسخ:
    همین ک سلامت برگشته خداروشکر...
    این مریضیا برا همه هس عب نداره!

    ها بگیر بگیر دس کبلایی برکت داره... اونم برا خواهرششششششششش:))
    میسی گلم ان شاء الله دوباره قسمتت شه
    بگم هوشّی خیلی بده هوووووووووووم؟ بلادر ما گف شلوخ بود هیچی نگرفتم هرچن ما فهمیدیم مریضم شده بوده ک بمون نگفته :دی
    پاسخ:
    ایشالله...
    ایشالله همه با هم بریم...
    حسنا!؟
    خوش بحالتون... منم دلم میخاس برم دیدن ساره:(

    اخیییییی چش شده بوده؟!
    خب نمیخاسته نگرانتون کنه!

    خب همین که دعاتون کرده خودش سوخاتیه خوبیه دیگه!:))
    سید جان اومددددددددم دمساتو باز کن ک نرم تو دیفال :دی
    دیگ آدمی ک بلادرش از کلبلا بیاد این میشه دیگ نیست میشه :دی
    همشم ب خاطر اون نبودا شهادتا خودم حوصله نداشتم بیام
    پاسخ:
    بدو بیا بازه!:))))))

    چشمت روشن عسیسم رسیدنشون بخیر!
    سوخاتی چی گیرت اومد!؟

    ای جان...خب حسابی دلم واست تنگولید!:(
    سلااااااااااااام
    زیبایند همچون من ^__________^
    پاسخ:
    بهههههههههههههههه
    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


    حسنا بدو بیا بخلم کوجایی تو دخمل!؟
    زدی به هدففففففففف
    مریمی این سارا دم بربده خعلی تحویلت گرفده ها !اون عسک اولیه هسدش نخاشیه خودشه :)))
    ** نزن نزن  خاله آیشن اصندش دومس دارم خفرکشی کنم :(
    ***اگه راس میگی چلا نخاشیات زرد نیس؟هان؟ چلا لاک زرد نداری؟هووووم؟
    پاسخ:
    مهلومه که تحویلش میگیرم تو که حضرت اوستاد نیستی!^_^

    +خب تو زرد دومس داری منکه نودارم:|
    بعدنشم لاک زرد به دستم نویاد:(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">