مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

در روزهای سرد

وقتی دستهایت پناه دستهای سردَم نمیشوند...

وقتی حتا جیب کاپشنت هم نیست تا دستهایم را درونش قایم کنم...

یا چـای دوست ندارم تا به بخارش دل گرم شوم و من میمانمُ لیوان خالی...

دلم را به دستکش‌های دستبافم خوش میکنم...

دستهای من گرمَ ند... گرمِ گرمِ گرم...



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۷)

  • مریم گلی
  • دسکش خودم از همتون خوشگلتره تازشم.
    :)))
    پاسخ:
    اصنم ازین خبرا نیسدش:))

    برا من خوشملتره^_^
    سید جون گرمای دستات مستدام ولی با وجود جیب کاپشن یکی :دی
    پاسخ:
    انشاءالله
    خدا دسکشامُ نگه داره برام^_^
  • تاج بی بی
  • سارایی
    عاشخ شدی یعنی؟!
    مخاطب خاص میخوای یعنی؟!
    دستت کاپشن آقاهه رو میخواد یعنی؟!

    پاسخ:

    ﺟﻮﺍﺑﺖ ﻣﻨﻔﯿﻪ...
    ﻣﻨﻈﻮﺭﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ
     ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﺶ ﺑﺪﺭﮎ ﺩﺳﮑﺶ بافتم
     به چه ماهی.^__^
    وووووی ناخنای خوشملشو ببین ^__^
    اصندشم چشمم دوزدکی بافدنی و لیوان خوشملتو ندید >__<
    خوود درگیرم خوددددددددتی (حیف که  اینجا آیکون زبون نداریم !)
    پاسخ:
    هانی کوفده!
    تو نبودی هی میگفتی عسک بذار عسک بذار!؟ هوم!؟

    اگه عسک بقیه چیزا رو گذاشتم!
    ناخنامُ نیگا میکنی!؟>_<
    aman az dastaye sarde bi mokhatab! Khodaye gaehi negahi va moraghebe dast haye ayandeye ma bash
    پاسخ:
    یه دسکش دارم گرممممممممممممم مثه چی...
    به هوچی دیگه هم نیاز ندارم^_^
  • بنای با ثوات
  • خوشگل بود این پست..ایضا عکس....:))
    پاسخ:
    چشاتون خوشگل میبینه:))
  • فیروزه ای
  • مال منم گرمه
    آیکون زبوووووووووووووووووووووووون
    پاسخ:
    برا من گرمترِ!^_^

    آیکون زبون تر:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">