مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

پیدا کردنت سخت نیست...


حتا اگر در قلۀ قاف پنهان شوی...


فقط کافی ست ردّ سبزه زارها را دنبال کنم...


                                                     تا بیابمت



+فوتو بای من، شهریور 94


++عنوان : پانته آ صفایی



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۹)

دیگه کسی حرفای دلشو نمی زنه :((
وبا تعطیل شدن ...
همه رفتن توی سکوت ....

پاسخ:
همزمان با هم همه نسبت به نوشتن یا سرد شدن یا جایگزین پیدا کردن یا رفتن تو ترک :))
مانده تا پروانگی....
مانده....
مانده تا....


آه...
پاسخ:
خیلی زیاد مانده...:))
:))) یابیده شدن توسط دیگرونم حال میده ها
پاسخ:
نمیدونم شاید...
بعد اونوقت شاید بشه مالِ اونا...:)
:)
پاسخ:
:*:))
  • گمـــــــشده :)
  • :))
    پاسخ:
    :)))
    چقده قشنگه فوتوتون:))))
    پاسخ:
    چشاتون قشنگه زینب جاااااااااانم... :))
    :)
    پاسخ:
    :*:)
    چه خوشگله
    دلم میخواد بشینمو نیگا کنم و همه چیو فراموش کنم
    پاسخ:
    کیلومترها همین شکلی بودش...واقعن یه تابلوی نقاشیِ خیلی زیبا بود...
    اووووووووووووووول
    پاسخ:
    ای جان...افرین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">