مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


بسم الله الرحمن الرحیم!!!


الهی به امید تو!






بلخره ما هم اومدیم اینور...
یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۲۴)

هعییییییی
دلم خینه خین >_<
پاسخ:
منم دس گذاشتم روش دخیخن...:))))))))

نوج نوج نو نیس که!! وین عوضکردم این سیدیشو ننصبیدم ^_^ همون گوشکوبمه ^_^
پاسخ:
عاخه گوش کوب که سی دی نداره!:)))))))
گفتم نکنه عایا یکی ازون دو تا شرط مامانتُ برآورده کردی نکنه ...^_^
سارا امروز بچه ها هیچکدوم باورشون نمیشد دوختمش میگفتن شبیه آمادست ^_^
سیدیگوشیم رو سیستم نصب نی بزارمش خو!!(تازشم بلاگم بازنمیشه >_<)
پاسخ:
ای جان مبارکت باشه عزیزم...
ایشالله به خوشی بپوشیش
ایشالله تو خاستگاریت بپوشیش!
ایشالله تو خاستگاری دادات بپوشیش!:))))))))))

+کسی بخاد کاری بکنه...خخخخخخخ
ببینم گوشی نو خریدی!؟ هومممممممممممم!؟ شیرینیش کووووووووووووووووووو!؟
عزیزمی...
بهترم...
بیخیال...
پاسخ:
نوچ نوچ ما بیخیال رفقا نمیتونیم بشویم!:((((((
من بلاگم باز نوموشه :((((
بعلههههه امروز پوشیدم همه تعریف کردن ^_^
پاسخ:
خخخخخخخ حخته اینخده نرفتی توش گهر کرده باهات...

کوووووووووووو عکسش پ!؟
هووووووووووووم؟!
:)
پاسخ:
:))))))))))

+خوبی جیجر!؟
:(
موفق باشی...
پاسخ:
به ببین کی اینجااااااااااااااااااااااس
بدو بیا بخلم عزیزم!
خوب شدی؟!

میسی میسی
ولی چرا ناراحن یلدایَ م؟!
خب منم میگم زندگیتو بکن دیگ حرف دیگه ای زدم عایا (ستاد ترغیب نموییدن سیدا):دی

پاسخ:
دوماد و اینا نوخام خببببببببببببببببب!:((
مبارکه چرخت واست خوش بچرخه:)
پاسخ:
فدات عزیزم...
شما نمیاین اینور؟
خخخخخخ خودم اومدم همه رو میارم دمبال سرم!:))))))))))
  • بنای با ثوات
  • عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزززززززززززززززززززززم سلااااااااااااااااااااااااااااام..خوش اومدیییییییییییییییییییی...
    خیلی خوشحال شدم...خیلی..:))))
    پاسخ:
    سلاااااام قبونت بشممممممممممممم
    فدای تو...
    ای بابا خوشحالی برا من!؟
    میسی جیجر... :))))))))))))
    خوش امدی
    صفا آوری
    رااااحت شدیم
    هانی و نگین رو هم بیاریم کم کم.
    :) :*
    پاسخ:
    فدایت...
    حس خوبی نودارم مریمی:(
    عررررررررررررررررررررر

    اول برادریتُ ثابت کن هانی مینویسه تا بلاگش!:((
    سلام
    آجویی خپل چرا به من آدرس نداده بود؟؟؟نفس کشششش ^_^
    راستی سارایی خودمون میباشی عایا؟؟دستاتو ببینم؟؟
    پاسخ:
    سلام عسیسم
    ای چش سفید لپ صورتی اول از همه به تو عادرس دارم...>_<

    ها ها خودمم
    مانتوت رو دوخیدی!؟ اینم دستام!:))))))))))))
    سلااااااااام سیدجونی
    وب نو مبارک ایشالله بیایم خونه راست راستیتو آقا دومادو بتریکیم :دی

    پاسخ:
    سلااااااااااام عسیسم
    وااااااااااااااااااا نگو حسنایی داریم زندگیمونُ میکنیم!:))
    مبارک باشه دخملم
    پاسخ:
    فدایت ایشالله تو هم بیایی...
    تازه رفدی توی لینکام :)))))))
    پاسخ:
    نه جون خودد!>_<
    ین کد امنیتیو بردار
    رو مخه
    پاسخ:
    باوشه به موقع ش
    الان نیسدم یهو ورمیدارین اینجا رو میترکونین نیومدِ بیان جان میندازدم بیرون
    بعد بی جا میشم!:))
    هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ببین خودم پیدات کردما
    تو نگفتی
    الان هر چی دلم خواست میتونم برات نظر بذارم. هوراااااااااا
    پاسخ:
    فدااااااااااااااااااات...
    خب هنو سروشکل نگرفته برا همین نگفتم!
    باور کن هنو یه ساعتش نشده!
    میگما این اسم و ساعت و تاریخ رو مخمه چطوری برش دارم!؟
    به روزم
    به من هم سر بزنید

    ^____________^
    پاسخ:
    >_<
    کوووووووووووووووووووووووفد
    سلاممممممممممممممممممم
    پاسخ:
    چه زود معروووووووووووف شدم!:))

    سلاامممممممممممم بروی ماهت...
    حالا هی تن تن نظر بذارم برام!:)))))))))
    به به :)
    پاسخ:
    فدات
    عررررررررررررررررر سارا کامنت منو خوردی؟؟؟
    من از هم هاول تر کامنت گذاشتم :|

    پاسخ:
    یو آر مای آیز!

    اشتباه عمدی بود^_^
    سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزن :|
    پاسخ:
    سلام
    شما احیانن به روح اعتقاد داریند!؟
    مبارکت باشه سارایی جونم :*
    پاسخ:
    قلفونت برم عزیزم...
    کصافددددددددددد دی:
    پاسخ:
    فدااااااااااااات
    نظر لطفته!:))))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">