مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

وقتی دلتنگید

وقتی دلتون گرفته

وقتی بی حوصله اید

سراغ آرشیوتون نرید!

مخصوصن آرشیو عکس...

چون یه عالمه خاطره براتون زنده میشه

ممکنه بغضتون بترکه:|


+یه خاطره قشنگ... کلیک
انگار همین دیروز بود...


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۶)

  • بنای با ثوات
  • می گم سارا تو چرا همه اش تو کار پوست کردن و رنده کردنی..هوم..:))
    پاسخ:
    خب کسی که شیطونی کنه باید رندهَ ش کنی ...:))
    تازگیا افتاده تو دهنم به مامانمم میگم...مامانمم میگه چیزای جدید یاد گرفتی:))
    گفتم شاید ب روحیاتم آشنایی نداشته باشی ندونی ک 99.9 حرفام شوخیه اونام ک جدیه خودش تابلوهه راس میگیا خودت همه فن حریفی اراجیفم نیگی چون ک ما میگیم بوگو چشم و لاغیر
    پاسخ:
    تو جیگری...آدم از چیزی ناراحن میشه که بدونه گوینده با یه کمی خورده شیشه گفتدش!:))
    تو که نفس مایی...
    ای جان چشششششششششم!:)


    +اوهوم ازون لحاظ!
    فقط در همین دو مورد پس هست  من فک کردم کلن گفتی:)
    وووووووی سید من عذاب بجدان گرفتم نری سراخ جدتا من نادونی کردم تو بیخیال شو (آیکون یکی ک فقط در برابر سیدا کم میاره) :دی
    پاسخ:
    واااااااااه حسنا!؟
    مگه بچه مدرسه ای هسدیم که مامانمُ برات بیارم؟!
    راحد باش عزیزم من خودم از پست برمیام نیازی به بزرگترا نیسد...
    اونا بیان این اراجیف منُ اینجا بخونن اول از همه خودم پس گردنی میخورم^_^
    وووووووووووویییی
    چش سیفبد
    کو اون کمربند من؟؟؟دههههه :-P
    پاسخ:
    تا حالا بهت گفتم حرص دادنت خیلی مزه میده!؟
    مخصوصن وختایی که مدتهارفدی غیب شدی معلوم نیس کجایی!

    بابا عادم برا علوسی خودش لباس نمیدوزه میذاره عاغ دوماد براش بخره...خخخخخخخخخخخ

    ++کمربندتم دست منه ... نمیدم بهت!:))
    همون که حسنا گوفت >_<
    ]a sdtdn ^_^
    پاسخ:
    خوددی!

    خخخخخخ اصن ازین به بعد همۀ پستامُ برا مخاطب خاصام مینویسم...
    اصن ترشم دوتان
    یکیشُ میفرستم حسنا رو رنده کن یکیشون تو رو:)))))))
    خو نرو سراخ عکسا دیگ بخض نکن البته خو سید ما دوتا مخاطب خاص داره بخضم کنه یکیشون بالاخره دلداری میده (اههههه این آیکون شیطونکه کوجاس عاخه) :دی
    پاسخ:
    اونا... اوناها...همونجاس!
    این شیطونکه نشسته پشت سیستمت داره مینویسه که نمیبینیش!
    (آیکون مقابله به مثل و اینا)

    حسنا میام سراغت با  پوست کن پوستتُ میکنما نه اصن چرا من بیام یکی از همون مخاطب خاصامُ میفرستم سروقتت رنده َت کنن:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">