مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

یه چند وقتیه افتادم تو خط دانلود و دیدن انیمیشن های برندۀ اسکار!


اسکار 2014!

آقای هابلُت!

من باهاش ارتباط برقرار نکردم ولی از چندتا نکتهَ ش خوشم اومد که همونا هم جایزهَ شُ حلال کردن براش!


اسکار2013!

مرد کاغذی!

انیمیشن مورد علاقه من که اگه بگم چه آنلاین و چه از آرشیو بالای 50 بار دیدمش اغراق نکردم!


اسکار 2012!

کتابهای پرنده شگفت انگیزِ آقای موریس لزمور!

من ازین هم خیلی خوشم اومد انصافن میشه یکی ازون کتابهارو آرزو کرد...


اسکار 2011!

گمشده!

این انیمیشن میتونه یه پیشنهاد خیلی خوب برای روزهای یکنواخت باشه... دلیلِ ش رو خودتون پیدا کنین...


+دوستای گلم میدونم حجم انیمیشن ها ممکنه زیاد باشه ولی میتونید یه کیفیت خوب با حجم کم رو از سایت آپارات دانلود کنید و ببینید!


+فعلن تا 2011 بسه بقیه َ ش برا یه فرصت دیگه!


یاعلی




  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

دیدمش :)
پاسخ:
ای جان
بلخره موفخ شدی...خب نظرت!؟
کتابای شگفت انگیز .....
اونو هرکار میکنم از همون روزی که بهت گفتم دان نمیشه گیر میکنه :|
پاسخ:
ﭼﺮﺍﺍﺯﮐﺠﺎﺩﺍﻧﻠﻮﺩﻣﯿﮑﻨﯽ؟
 ﺍﺯ ﺁﭘﺎﺭﺍﺕ ﺑﮕﯿﺮﺵ ﺗﻮﺳﺮﭼﺶ.ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺑﺰﻥ ﻣﯿﺎﺭﻩ ﺑﺮﺍﺕ.:))
بدشانسی همون گمشده رو دان کردم نوشته ی فایل با پسوند srt داره ک توش زیرنویس هست ولی اونم هیچ شکری نخورد
راستش km playerی ک نصب کردم امکان پخش زیرنویس داره دیگ نیدونم چی ب چیه ضد حال بدی خوردم
پاسخ:
خب فایل اس ار تی رو بکش روی کی ام خودش اجرا میشه!

دیگه موشکل از کوجاس؟
من گمشده رو با دوبله دانلود کردم!^_^
  • بنای با ثوات
  • دوست می دارم دان کنم ولی فردا شارژم تمام می شود...
    پاسخ:
    ﺍﯼ ﺟﺎﻥ.
    ﻫﻤﻤﻮﻥ ﺩﺭﮔﯿﺮﺷﺎﺭﮊ ﻧﺘﯿﻢ.

     ﺧﻮﺍﺳﺪﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﮐﻨﯽ ﺍﺯ ﺍﭘﺎﺭﺍﺕ ﺑﮕﯿﺮ.:))
    خو من الان حال ندارم بدانلودم:(
     چی چی میشه تو بشی نه نه قصه گو هر شب یکیشونو با عسکاش بتوضیحی!:))
    پاسخ:
    یو آر مای آیز!
    خب من یه انیمیشن 12 تا نهایتن 20 دیقه ای بی کلام معنا گرا رو چطوری بتعریفم نفس؟!

    بیا لپ تاب منُ وردار ببر نیگا کن!:))
    عاقا نیخواااااااااام من زبان اصلیو دان کردم ک نوشته بود همراه زیرنویس فارسیه ولی لامروت زیرنویس نداره عرررررررر
    پاسخ:
    ﮐﺪﻭﻣﺸﻮﺩﺍﻧﻠﻮﺩﮐﺮﺩﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ؟
    ﺷﺎﯾﺪﺯﯾﺮﻧﻮﯾﺲ ﭘﻠﯿﺮﺕ ﻓﻌﺎﻝ ﻧﯿﺲ.
    ﺑﺠﺰﺁﺧﺮﯼ ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻨﺪ ﻫﺎ.
    کتاب های پرنده ی آقای ..... (اسمش سخته حال ندارم بنویسم) رو الان دارم دان میکنم! :|
    پاسخ:
    ﺁﻗﺎﯼ ﻣﻮﺭﯾﺲ...

    ﺍﯾﻮﻝ ﺧﯿﻠﯿﻢ ﺧﻮﺏ.
    ﯾﮑﯽ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﭼﻪ ﻋﺠﺐ.:))
    مرد کاغذیو هم دان کردم
    پاسخ:
    باریــــــــــــــــــــــــــک!

    اون انیمیشن دوسداشتنی ِ منِ!
    بالای 50 بار فک کنم دیدمش:))
    سلام
    آپارات چیه آجی؟؟

    پاسخ:
    سلام بروی ماهت!

    آپارات یه سایت ایرانیه که ملت توش فیلم و کلیپ آپلود میکنن و ی ملت دیگه میرن آنلاین میبینن یا دانلود میکنن!:))

    نمیدونم چرا ولی هرکدوم ک باذوق بیشتری ازش نوشتی جذبش شدم بریم ببینیم چی میشه
    پاسخ:
    من اونایی رو که بیشتر ذوق کردم بیشتر خوشم اومده!

    حالا شاید سلیقه شما بفرقه!

    از آپارات دانلود کن که شارژتم حفظ شه!:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">