مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

یه چند وقته تصمیم گرفتم شاد زندگی کنم...


از همون موقعی که این تصمیم رو گرفتم مریض شدم...5 روز تمام هیچی نمیتونستم بخورم!

از شدت ضعف جسمی اکثرن خواب بود حتا دارو هم نمیتونستم بخورم برا همین حالم دیرتر خوب شد:(


اوضاع خیلی خیلی بدی داشتم!


آما


افسرده نبودم دلگیر نبودم ...

حال روحی خراب میتونی حال جسمی رو خراب کنه ولی حال جسمی خراب نتونست حال روحیمُ خراب کنه...

اگه گریه میکردم از درد بود نه از غم

اگه بیحوصله بودم از بیماری بود نه بیحالی!

درد داشتم ولی غم نه!

پژمرده بودم ولی دلمرده نه!


خیلی مهمه تصمیمون برای زندگی چیه!

غمگین باشیم با گاهی لبخند ِ کوتاه!

یا خندان باشیم با گاهی غمِ کوتاه...


من نمیگم غم داشتن بده!

اتفاقن نع!

یه سری غم ها مثه غم های ساره ای یا پاکباخته ای باعث میشن آدم تمام تلاشش رو برا بهتر شدن انجام بده!

ولی نباید راکد شیم...


زندگی شبیه گوره خره!

خیلی مهمه که فک کنیم سیاهه با راه های سفید

یا سفیده با راههای سیاه...



+این فاصلۀ این دوپست رو بر من ببخشایید و نزنید:))



یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۳)

همون تنظیم نبودن موتورو میگم دیروز ی قضیه ای پیش اومد فک کردم این همونیه ک باید دنبالش باشیم ولی خب طرف ساعت کلاسش تموم شده بود داشت میرفت خدا بخواد هفته دیگ میرم بپرسم
پاسخ:
ایشالله که خیر است...:))
واااااااااااای سید جاااااااااان تو واقعن پست گذاشتی؟ بیا منو نیشگون بگیر ببینم درس میبینم :دی

خدارو شکر خدارو شکر ک حداقل حال روحیت خوب بود...لاحول و لا قوة الا بالله برا چش نخوردنت... باور کن خیلی ب فکرت بودم حتی امروز ک تو حرم و بودمو ماجراها پیش اومد... ایشاءالله روزیم بشه هفته دیگ مث امروز برم حرمو سوالارو بپرسم یکیش همین مشکل فوق

پاسخ:
بلی واقعن پست گذاردم...نیشگون نمیگیرم یه مااااااااااااااچت میکنم باورت شه بیداری:))

الحمدلله حسناگلی...
غم همیشه هست...باید مواظب شادیامون باشیم...

کدوم مشکل حسناگلی؟ من هنوز موتورم تنظیم نیسدا...:))

ممنون که ب فکرمی...همین فکرای خوب توی جاهای خوب باعث میشن حالم خوب باشه :)):*:*

سلام سید جونم 

انشاالله که همیشه حال جسمی و روحیت توپ باشه 

اخ گفتی پاکی و ساره دلم خون شد اصن

خدایی اینا عادم نیستن اصن من به عنوان یه عادم موجودات اینچنینی رو میبینم کیف میکنم

خوش بحال دلشون 


پاسخ:
سلام عزیزم...موتوشکرم :))

مام یاد بگیریم ایشالله که حالمون خوب شه!:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">