مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

دلم میخاد بمیرم...

قلبم داره میترکه ازین همه ناهنجاری...


خدایا خودت به دادمان برس...



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

خیلی سخته دیدن و دم نزدن...
خدا امام زمانمونو زود تر ایشالله برسونه...
پاسخ:
الهی آمییییییییییییییین
سلام ساراجونم
ان شالله غم هات رو آب بشن و از دلت زودی برن

پاسخ:
سلااااااااااام عزیز دلم

ایشالله این دلیل های غم انگیز زودتر دست از سر زندگی ما بردارن:|
نمیدونم چی بگم همون دعای ساره رو میکنم
پاسخ:
الهی آمینننننننننننننننننننننننننن
الهم اصلح کل فاسد من امور المسلیمن
پاسخ:
الهــــــــــــــــی آمیییییییییییییییییییییین!

عاجلٍ غیر آجل...
نه نبند
من قول میدم کامنت ندم المی هم خودش می دونه :)
پاسخ:
نهههههه نگفتم کامنت ندین...حداقل اول میخونین اونجوری:)

کامنت مخاطبا عزیزدل ماست حتا اگه رقابت برا اول شدن باشه:)
بی بی موکوشومتتتتتت
پاسخ:
بزن بکُش هاتونو ببرید وب خودتون :)
وووی ببخشید پست فلسفی بود نخونده کامنت دادم
منو هم در غم خودت شریک بدون سارا
اوضاع منم قاراشمیش هست
دست و دلم به هوچ کاری نمیاد
پاسخ:
اصن این رقابتای برای اول شد ملت رو از خوندن انداخته...فک کنم من بعد نظرات بسته پست بذارم...

+اتفاقات جاری در دنیا اذیتم میکنه کاری به خودم ندارم دیگه :(
اووووووووووووول؟؟؟؟!!!عایا؟؟!
پاسخ:
اولین نفرم به یاد تو نوشته :))
برای شادی روح المی صلواط
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وآل محمد عجل فرجهم...
برای شادی روح المی صلواط
پاسخ:
چرا اذیت میکنید این بچه رو!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">