مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

هیچ لذتی توی دنیا

با خوردن سیب زمینی سرخ کرده موقع سرخ شدن

برابری نمیکنه...

اونم وقتی که داغیش زبونتم بسوزونه...:))



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۵)

ن منظورم این چیزا نبود :)
کلا گفتم خوش بحال همتون :)
پاسخ:
اگه تو هم تو این جمع میگنجی پ خوش بحالموووووووووووون...
وگر نه من این خوشیِ حال برایم پشیزی نمیَرزد... به لحن صالح اعلا بوخون!:))
خوش بحالت ویول و ساره و سودا و اینا پیشتن :)
پاسخ:
عههههههههههههههه؟
یهنی چی نگینی!؟
مگه اینا پیش تو نمیان؟!
بگو تا خودم شتُ پتشون کنممممممممممممممم!:|
99 تا من 1 دونه تو خیرشو ببینی
نه بگی میدم سر در بلاگ از به چند نسبت نا مساوی تخسیمت کنن تیکه هات رو بریزن جلو پیشی های بلاگفا بخولنت
فمیـــــــدی
شیر فم شدی یا شیر فمت کنم هوم
پاسخ:
اوف اوف...
اوضا بسی خرابَ ست! اصن اسفناک...
من [آیکون دست راست بلند کردن و اینا] سوگند یاد میکنم هوچ غلطی در حیطه مسئولیت تو نخورم
و اگر هم خوردم مثه ساره سوتی ندهم!:)))))

نه تورو خدا پیشی های بلاگفا خیلی خرن!:||
آرمان های من اینه که شما دخترا هیچ غلطی نمی خورید
اگه بخورید باید منم بیارید تو بازی همین :|
پاسخ:
ای جان
ای جاااااااان...
گشنگ شیر فهم گشتم...
من بخاطر بازی ندادن تو هم که شده هوچ غلطی نمیخورم! خخخخخ

قضیه سهم خواهی ُ ایناس؟
حالا بگو چند درصد کار میکنی ببینم میصرفه غلطی خورد یا نه!^_^
سارا چشاتُ باز کن خوب به حرفام گوش بده
تازه واردی تو بلاگ درست
اما اگه یک اپسیلون از آرمان های من پات رو کج بذاری به جون خودم نباشه به مرگ یسرایی
از سر در بلاگ آویزونت می کنم نفهمی از کوجا خوردی
+گوشتو بیار جلو به در گفدم دیفال بشنوه دیفال استعاره از ساره بود
پاسخ:
[آیکون یک عدد سارایی که حساب برده سرشُ انداخته پایین داره ناخون میجوووووووووووه عوووووق]

+من غلط بخورم از آرمانای تو پامُ کج بذارم فخط من الان دقیقن نمیدونم آرمانات چیان!:))

++دیفالم دیفالای قدیم بی بی...:|
بلا به دور شماها دارید کجا می رید من یه روز نمیام نت خودتون رو گم می کنید :|

سارهههههههههههههههههههههههه
اونجا کجاست
تو پشت مدیریت اون وبلاگ چکار داری پاسخگو باش
پاسخ:
ساره خودشُ گم کرده من چیکاره بیدم
اصن تو خودد پاسخگو باوش دیروز کجا بودی!؟
عادرس ساره چرا اینطوریه هومممم؟!
پاسخ:
چطوریههههههههههههه؟


+ وااااااااااااااااا اینجا کجاس دیگه؟؟!
اون اسمه کیه!؟
ساااااااااااااااااره جوابگو باوش!
می گن تو قیامت به جهنمیا یه عالمه سیب زمینی میدن که سرخ کنن بدن بهشتیها بخورن
یه عده هم هستن که صبح تا شب سیب زمینی پوست می کنن اما هیچ وخ نمی تونن بخورن
اینا همونایین که تو این دنیا پست خوشمزهجات گذاشته بودن
:|
پاسخ:
ای جونم...
ببین یه دسته دیگه هم هستن که جهنم نمیرن میرن زمهریر بستنی یخی درس میکنن...

دیشب خیلی حالم بد بود...ینی بدااااااااااااااااا... اصن اینقد خوشکل بودن این سیب زمینا کلی خوردم حالم خوب شد!:)))
امتحان کن ج میده!
به جون خودم یاد همتون بودم جاتون خوردم!
تازه وقتی تموم شد یادم افتاد کاش عکس میگرفتم...خخخخخخخخ

بیا خودم برات یه گونی سیب زمینی سرخ میکنم ولی حوالم نده به اون دنیا عرررررررررررررررر

سارا |:

تا حالا یه روح رو از نزدیک مشاهده نموئیدی عایا؟!
پاسخ:
اممممممم
بذار فک کنم...

یادم نویاد چیطو مگه!؟
از روح میترسم در ضمن:))))))
:)
پاسخ:
پست سیب زمینی سرخی تُ یادته!؟

:)))
آفلین سید جووونی همیشه اینژوری روح و روانمونو شاد بنمو هلچی خوردی مارم یادی بنمو اونوخ مام میگیم نــــــــــــوش جونت :دی (اصنم شیکمو نیستم)
پاسخ:
فدایت...
حالا مثلندش شیکمو هم باوشی چیییییییییی میشه مگه؟!
به به چه قالبی .. :)
پاسخ:
قابلتُ نداره...
دست ساز است!:))
  • بنای با ثوات
  • آی گفتی..اصلا یه وضی..:))
    پاسخ:
    یه وض اسفناکی حتا...
    اینقده سیب زمینی سرخ کرده و ترشی خوردم معدم درد گرفته!:))))))
    نوش جونت آجی خپلم^_^
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ

    جای تو هم خوردم...اصن تو اون لحظه کل بچه ها یادم بودن جای همشون خوردم مامانم اومد دید هیچیش نمونده!^_^


    +خپلم شوووووووووورتِ!:))))))))
    وووییی
    نوجج
    یکی سرخ کنه و هی ناخنک بزنی بیشتر مزه میده^_^
    پاسخ:
    خب منم خودم سرخ نمیکردم...
    داش سرخ میشد...سوختمُ خوردم...
    :)))))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">