مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

من از جمله آدماییَ م که دوستای زیادی دارم

ینی خعلی ها...

البته الان فهمیدم فک میکردم دوستای زیادی دارم...

الان 40 روزه اومدم خونه یکیُ پیدا نکردم باهاش برم بیرون یه ذره هیجانات درونی م خالی بشه افسردگی‌م کم شه!

و فقط در نهایت چندباری با مامانم رفتم!

فردا می‌خوام برم نمایشگاه کتاب هیشکی نیست باهاش برم ...

احتمالا باید با مامانم برم...

فک کنم بزنه به سرم کل فرندز ای گوشیمُ پاک کنم!:|


+به یک رفیق فابریک نیازمندیم:|


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۷)

  • بنای با ثوات
  • این کامنتی شعری رو خوندم دلم شعر خواست..
    هیچ وقت رغبت نکردم کتاب شعر بخونم..:|
    ++خدا مادر رو حفظ کنه ان شاالله..:)
    پاسخ:
    خب میخای کتاب شعر بهت معرفی کنم!؟

    +اصن رمز موفقیت اینکه دلت شعر خواست اسم تو شعره مگه نه!؟^_^

    ++قلفونت...اصن پایه ترین ادمِ دور و برمه!
    البته بابا رو هم کشوندیم بردیم
    خوش بحال منِ مامان بابامم خوره کتابن نمیتونن خعلی بهم گیر بدن!خخخخخخخ
    ^_^
    من باهات میام
    پاسخ:
    پاشو بیا باهم بریم...
    امروز یه سر رفتم نمایشگاه ولی کم بود باید بازم برم!^___^
    تا دفترم از اشک میمیرد

    کبرای من تصمیم میگیرد

    تصمیم میگیرد که برخیزد

    پائین و بالا را به هم ریزد

    دارا بیافتد پای سارا ها

    سارا به هم ریزد الفبارا

    سین را ، الف را ، را و سارا را !

    درهم بپیچانند دارا را !

    دارا نداری را نمیفهمد

    ساعت شماری را نمیفهمد

    دارا نمیفهمد که نان از عشق

    سارا نمیفهمد ، امان از عشق

    سارای سالِ اولی ، مرد است

    دستانِ زبر و تاولی ، مرد است

    این پاچه سارا مالِ یک زن نیست

    سارا که مالِ مرد بودن نیست

    شال سپیدِ روی دوشت کو ؟

    گیلاس‌های پشتِ گوشت کو ؟

    با چشم و ابرویت چها کردی ؟

    با خرمن مویت چها کردی ؟

    دارا چه شد سارایمان گم شد ؟

    سارا و سیبش حرف مردم شد ؟

    تنها سپاس از عشق خودکار است

    دنیا به شاعرها بدهکار است ...


    خوشــــــــــــــ بحالت کاش اسم منم سارا بود واژه میشدم تو شعرهای علی آذر

    تو چرا ساراییــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟!

    پاسخ:
    کتاب ساراییسم سید احمد حسینی رو خوندی!؟
    سوژه کل شعراش ساراس...
    اصن بیا همۀ شعر را تحریف میکنیم با اسم خودت هم آهنگِ که!
    اصن تر بیا اسمتُ بکنیم سارا... ازین به بعد ســارا صدات کنیم ! هـــوم!؟ نظرت!؟

    منم قرار نبوده بشم سارا طلبیده شدم:)))))))
    منم رفیق پایه ندارم سارایی
    داشتما منتها یا رفتن خارج یا هم تازه نامزد کردن سرشون گرمه :(
    پاسخ:
    دوستای خوب منم اکثرشون یا شووَر کردن کصافدا وخ ندارن
    یا تازه نامزد کردن
    یا رفدن خارج!:((

    یه رفیخی داشتم 12 سالِ رفیخیم ینی کل کتابفروشی گردی هامون با هم بود...
    از صب میرفتیم تا وقتی پولمون ته میکشید بعدشم میرفتیم نگاه!:)))
    نومزد کرده کصافد برا من وخ نداره! عررررررررر
    :))) خدا لو شکر
    پاسخ:
    خدا بهت رحم کرده!:)))))
  • بنای با ثوات
  • اصولا من معروفم به پایه بودن...
    واسه همه :))
    حیف تو یه شهر نیستیم...وگرنه پایه بودم..به خصوص برای کتاب...:))
    پاسخ:
    اتفاقن دیروز داشتم به تو فک میکردم...
    اگه بودی که عالی بود!
    اصن مامانمُ عشقست با خودش میرم هم پایهَ س هم بانک! خخخخخخ
    فخط حیف برا هر کتابی یه خورده متلک میشنوم که عف نداره!:))))))))
    بگردم چخده بد... راستشو بیخوای منم همشی دومس خوبی تو بیرون لفتن نیستم قدیما بودما الان دیج پیر شدم... یهنی منم میحذفی عایا؟
    پاسخ:
    تو وَرِ دلَمی!؟
    اگه بودی ُ نمیومدی ها حذفت میکردوندم!:)))

    شماها مقداری عذرتون موجهِ!:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">