مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

سکانس اول:
 داخلی - روز -
نمایشگاه کت و شلوار مردانه:

همراه داداشم رفته بودم میخواست خرید کنه!

-فروشنده : برا چه مراسمی میخاین؟! نامزدی، عقد، حنابندون، عروسی؟!
من:O_o
داداشم: :|
فروشنده: :)))
کت و شلوارا ^_^
- باز فروشنده : چه شازده دوماد خوش تیپی، ماشالله عروس خانومم که حسابی سخت پسندن!
باز من : :||
داداشم O_o
فروشنده :)))))))
کت و شلوارا ^___^

سکانس دوم:
داخلی - شب - مغازه لوازم منزل

 فروشنده: برا جهزیه معمولاً ازینا میبرن!
بابام : O_o
مامانم : :))
فروشنده ::))))

من : :|
جهزیه: ^_^

سکانس سوم:
روز- داخلی-
فروشگاه مصنوعات خواب
عاغاهه داشت سر خود ست دو نفره رو نشونم میداد
هی مدل پشت مدل!
بعد برگشتم بهش گفتم اینا یه نفره هم داره!؟
فک کنم فروشندهه افسردگی گرفت!
راشُ کشید رف دیگه هم محل نذاشت...
بدجوری خورده بود تو ذوقش!!!
فروشنده :((
من :))
ست دو نفره ها >_<

+من نمیدونم ملت تو پیشمونی من چی خوندن که ازین پیشنهادای جلف میدن!:|

یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۸)

)))) تا تو باشی ب پیشنهادای زندگانیانه ی ما جباب رد ندی :دی
میگما اینارو بیخیال واقعندی میلت واسه نامزدی و ازدباج دوتا کت جدا میگیرن عایا چ جلب
بهدم میگن خانوما چخد لباس میگیرن؟ مردن عاخه ما داریم :دی
پاسخ:
فک کنم میگیرم حسنا...
تجربه فروشنده ها اینُ میگفد!
تازشم میگفتن چرا آلبومتونُ نیاوردین ببینیم تیپتون چی بوده که مشابه نشه
خاک وچوک بلا بدوووووووووور!!!!
  • بنای با ثوات
  • خیلی باحال بود...مخصوصا سکانس اول و اخر..:))
    پاسخ:
    نامردی دیگه...
    ایشالله تو موقعیتش قرار بگیری ببینی چقد باحاله!>_<
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلااااااااااام آجوووووییی
     اعصابم خورد بود بمدت دیروزخاموشیدم ^_^
    آجوووووییی؟؟؟؟؟؟*** ***** **** *********
    پاسخ:
    سلاااااااام بروی ماهت...
    خدا نکنه باز چی شده خب!؟
    نه بابا اونقدرا ضروری نبود...:))
    به جون خودم هی میرم بالا و هی میام پائین میگم این چرا نظراشو بسته!بعده یه مدت میبینم اون گوشه، زده قسمت نظرات.
    میگم که برای منم اتفاق افتاده. خخخخخخ
    برای خرید مبل و فرش و لوازم خونگی که رفته بودیم فکر میکردن عروسم و بابام داره برام جهاز میخره.
    سریای بعد انقد جلوی بابام خجالتکشیدم که دیگه باش نرفتم خرید. خخخخخخ
    پاسخ:
    اصن دیقتت تو حلقم فیلوزه ای!>_<

    +ببین میخام بیارمش راست بعد باز نگردی دمبالشااااااااااااا!


    اصن خاک تو سر فروشنده ها جمیعن!:))
    عاخه این چه بلای آسمانیه سر ما نازل میکنن خب؟!
    مگه مامان بابامون دل ندارن برا خودشون خرید کنن!؟
    وووووی نه که انگاری کت شلوار دومادی نه چندان دور داداشی تو نخریدینو و جهیزیه  هم برا تو هم نبوددددده!!!
    خخخخخ . ساراهی اون موشه بود نه نه اون کخه بود تو وجودم که  دومس داشت همیشه اذیتت بنمویه الان بی تلبیت هی سراختو میگیره:-D
    پاسخ:
    ایششششششششششششششش
    حالا خودم میدونم روح خبیثت بیدار شده دیگه دوبار دوبار برا چی نشون میدی!؟
    هووووووووم؟!
    وووووی نه که انگاری کت شلوار دومادی نه چندان دور داداشی تو نخریدینو و جهیزیه  هم برا تو هم نبوددددده!!!
    خخخخخ . ساراهی اون موشه بود نه نه اون کخه بود تو وجودم که  دومس داشت همیشه اذیتت بنمویه الان بی تلبیت هی سراختو میگیره:-D
    پاسخ:
    ای بدجنس
    اولش تا بیاد دوزاریم بیفته که شوخی کردی شاخم درومد خب که!:))

    ایشالله بریم براش کتُ شلوار دومادی بخریییییییییییییییییییییم!!!!
    هاااااااااا تو چرا اون ابروهارو سرویس نمی کنی هوووووم
    پاسخ:
    سودا جون من چقد باید برم تو اینا که سرویس شده باشن خب!؟
    بعدنشم خوشم نویاد باریک...:|

    من با تو داداشت مامانت بابات فروشنده ها  کار ندارم

    من با شکلک کت و شلوار و جهیزیه و ست دو نفره ها کار دارم که نیششون بازه

    + والا منم بودن قیافه شوخ و شنگ سارایی رو میدیدم یا فک میکرم عروسه یا هم فک میکردم عروسه

    خودتو اصلاح کن چکار به نمایشگاه بدبخت داری هوم 

    بی تلبیت تک خور 


    پاسخ:
    والا قیافه من هیچم شوخ و شنگ نبود...
    اون یکی هم که به من مربوط میشد نخردوندم آخرش!

    آخه سودایی با این ابروهای تابلوم کی عروسه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">