مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چند وقت پیش یکی از دوستام یه کتابی لازم داشت

بهش گفتم من دارمش کلی ذوق کرد!

وقتی رفتم براش پیداش کنم دیدم کتاب نوِ نوِ!

یه خطم توش نبود ینی من لاشم باز نکرده بودم!

کتابُ برداشتم جلدش کردم ُ با چنتا کتاب دیگه براش بردم تا رفرنساش کامل باشه!

کتابُ که دید گف سارا چه جوری اینُ خوندی که اینقد تمیزِ!:)

منم گفتم نخوندمُ کتاب نوِ بیشتر ذوق کرد!

هیچی دیگه الان 7 تا از بچه هام شبا بیرون از خونشون میخابن دلم براشون تنگ میشه!:|


کلیک

یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

جیغ داد گیس کشییییی . خوووو  چی چار کونم .؟؟عرررر
پاسخ:
عزیزم طرحی که داشدی عالی بود فقط میگم حیفِ کتاباتُ بچپونی تو کمد سال تا سال نبینیشون!
جلو چشت باشن عذاب وجدان میگیری یکیشُ میخونی ^_^
تصمیم دارم چندتا قفسه تزئینی رو دیوار اتاقم بزنم . تو نت سرچ زدم دیدم خعلی خوشمله خوشم اومد . کتابای ضروری رو میزارم تو اتاقم 
پاسخ:
خلاصه من جای تو بودم کتابامُ قایم نمیکردم!:)))


ععهههه خوووو کتابخونه تو همون دکوریه که کلا نقشه سرنگونیشو کشیدیم دیگه!نعخیرم به نجارههه گفدم برام تو کمدامون چن قفسه کتاب بزنه .
پاسخ:
خب ینی کتابا همشون میرن تو کمد!؟
من الان یه کمد پر کتاب دارم همش ناناحنم که چرا کتابام جلو چشم نیستن هر از گاهی میرم درشون میارم نیگاشون میکنم دلم وا شه!:))
چرا نظر من ثبت نشده خوووو
یادم نی چی چی بلغور کرده بودم:(((
پاسخ:
نظرِ هَ من نبودم!:)))
  • بنای با ثوات
  • اینا که همه شون درسی هستن..:|
    پاسخ:
    نوچ نوچ خیلیاشون غیر درسیَ ن!ردیف دوم از بالا قسمت چپش جلوییا غیر درسیَ ن
    ردیف پایینم غیر درسیَ ن!
    اکثریتشونم تو کتابخونه مامان بابان!:)))
    سارا پیرو پست تو رفدم یه نگاهی به کتابخونه مون کردم . بس که من کتابخونم نگاهی بهش نمی کنم .شاخام در اومد پنج قفسه پر!! حالا من به عقلی می خوام بزنم اون کمدمونو نابود کنم ؟؟؟ هان؟؟
    داشتن کتاب زیاد اونم دلت نیاد بدیش به کسی مصیبته ها 
    پاسخ:
    تو میخای کتابخونتُ داغون کنی که چی!؟
     هوووووووووووم!؟

    خب بذار باوشه کمدُ یه کاربری دیگه بهش بده!:)))
  • هوآدآرآن حآجی ره
  • :)
    پاسخ:
    :|


    طبقه دوم از بالا سمت چپ،
     کتاب الکترودینامیک کلاسیک رو میخوام من.
    دستت درد نکنه. :)
    پاسخ:
    تو روحت مریم گلی!:))
    ینی من ازون کتاب متنفرممممممممممممم!

    سنگین ترین کتابم بود!:)))
    هربار میبردم میاوردش شونم میفتاد!:|
    چ ژالب امرو ب این میفکریدم ک ب سید بگم چ کتابا و وبایی میخونی؟ از ما اعتراف گرفتی خودتم اطلاعات بده آخه میدونم خوره کتابی مطمئنن کتابای ب درد بخورین...
    + کتابخونه خواهرمم اینژوریه

    پاسخ:
    این کتابایی که دیدی نصفش زیره زمینه!:))

    چشم در یک فرصت مناسب ایشالله!
    ^_^
    وااا
    من تلفنچیخونمونم!!میزنگیدی خودم جواب میدادم:))
    پاسخ:
    فدات!
    ایشالله در یک فرصت مناسب میزنگم
    دیگه توبه کنی خودت ج بدی!:))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">