مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

ای بابا

ای بــابـــا

ای بـــــــــابــــــــــــا

دلم میخاد برگردم خانه اسبق!:((


دلم براش تنگ شده اینجا رو دوس ندارم اصن نمیدونم چرا نمیتونم بنویسم!:((


+ چرا اینجا پست رمز دار میذاری کل پستُ قورت میده؟!

هوم!؟

پست قبلمُ خورد :|


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۶)

  • بنای با ثوات
  • عه فک کردم نظرات این پست بسته اس..:|
    پاسخ:
    نه بازه عزیزم!

    عاره اونُ دیدم ولی بعدنش!
    البته نمیشه از یه جایی به بعد پستِ مرموز کرد کلش باید بره تو رمز!:))

    نمیدونم شایدم چون بهش عادت ندارم اینجوریَ م
    شایدم چون خودم تو شرایط بدی اومدم اینور یه کمی جبهه دارم!:((
  • فیروزه ای
  • دوباره دنبال این نظراتت میگشتم. ووووووووی
    خب یه جای ثابت بذارش

    عادت میکنی. خوبه اینجا. من دیگه بلاگفا رو دومس ندارم
    پاسخ:
    منکه همون روز گفتم دارم میارمش راست کهههههههههههههه!!!

    خب من اهل تغییرم^_^

    +نوچ نوچ من هنوز که دومسش ندارم...
    بچم سه سالُ نیمش بود خب!:((

    سیــــــــــــــــــــــد گریه عاخه؟ سارایی اگ دومس نداری برگرد اینجوری اذیت نکن خودتو ما هرجور راحت باشی پیشتیم
    پاسخ:
    من خود درگیرم آخه حسنا جون...
    حالا ببینم چی میشه...
    فعلن که شده در حد روزمره نویسی و اینا...هر دوش معلقه!:((
    :)
    پاسخ:
    :))
    چرا آرشیوت رو انتقال نمیدی سارایی

    + عادت می کنی بهش منم وقتی اومدم سه بار برگشتم خونه قبلیم :)))

    پاسخ:
    دومسش ندارم
    شاید خودمم برگشتم تو همون خراب شده قبلی!
    باورت میشه بی بی دوبار تا حالا کابوس این مهاجرتُ دیدم!؟>_<

    روانیَ م نیسدم:((
    یهنی من نیاااام؟؟؟؟
    پاسخ:
    تو مثه من نیسدی عاجویی...
    خنگ بازیای منُ نداری که مثلن وب قبلیمُ باز میکنم اشک تو چشام جم میشه میبندمش!:|

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">