مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

آدمی که برای زندگی ای که الان داره برنامه ای نداره 

و کلن ول معطله!

بعد میره برای بعد مرگش با شورُ شوق برنامه ریزی میکنه 

مبتلا به کدوم بیماری مهلکِ ناشناخته َس؟!

+دیشب فرم اهدای عضو پر کردم!:)
اصن انگار یه باری از رو دوشم برداشته شد!

فقط حیف که تو فرمش چند بار تاکید کرده بود بعد از مرگ!:|
من اون قسمت اهدای زندگیش بیشتر بدردم میخورد خب!:|


یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۱۷)

  • فیروزه ای
  • ما که ر نموده ایم و کارتش همیشه همرامونه که اگه خواستیم بریم اون دنیا فوزتی کارتو نشون بدیم، یه کم سبکبارمون کنن و 4 کیلو چشم و قلب و ... رو در بیارن و بعد بفرستمون اون دنیا. بلکه یه کم از این بار سنگینی که رو دوشمونه خلاص شیم
    پاسخ:
    ایشالله مقبول بیفتد ساره جانم!:))

    ما هم بلخره پر نموییدیم!
    جو چیه
    اول و اخر ک  باید بریم زیر ی مشت خاک همینطوریش کلی گناه داریم لااقل خیرمون با مرگمون بزا برسه ب ادما
    اولندش ک من ب بابا نگفتم.ب مامان خیلی وقت پیشا گقتم مثلا دوسال پیش گف حالا وقتش نیس(زنگ زدم مدرسش ازش پرسیدم)
    بعد گذشتو گذشت من دیگه اجازه نگرفتم ک ی سوالایی پرسیدم که بفهمه میخوام فرم پر کنم
    هیچیم نگف چون قبلا بهش گفته بودم(خودشم میگف ب من نگووووووووووووووو ی چیز شخصیه میگی ک چی؟)
    مشخص بود  دلش ریش میشد !
    پاسخ:
    ها منم نگفتم
    بابامم فرمشُ رو میزم دید!
    عاره والا گنا دارن ولی خب عب نداره بقولن میخاد بپوسه که بذار یه نفعی برسونیم لااقل!:))
    حختــــــــــــــــه بزار به مامانیت بگم می خاسدی فرم اهدای زندگی پر وکونی :|

    پاسخ:
    خخخخخخخ بجنس نشو خب!

    بابام خودش حواسش نبیده وگرنه من جلو چشمش فرمُ پر کردم!
    میگه جو گرفدت!؟>_<
    من چند وقت پیشا پرش کردم فرمو :)
    پاسخ:
    میبینم که کلن همه آینده نگرن!:))

    +نگین بابام دعوام کرد>_<
    وووووووووووووی سارا عل آن اینخده دلم وخاد یکی از اون نیشگونای معروفمو ازت بگیرم که دیگه هبس اهدای زندگی تو نکنی ( آیکون یه هانی فوق فوق عبصانی )
    پاسخ:
    وااااااااااااا عصبانی برا چی جیجر!؟
    خب خودشون میگن به من چه!>_<
    پیلیه چی کشک چی خودت گفتی مکشل بلاگفاس یادم نمیبود ک بلات نمیگفتم تازشم از کوژا مهلوم دست رسیده یادیت لفته میخوای توپو زمین من بهندازی هوووووووم (آیکون این بشه های گودزیلای خط و نشون کش) یادته سید این لحنا؟
    پاسخ:
    گودزیلایی دیگه!

    نوچ نوچ نیومده نظراتم هس که!

    تو یادت نبود فک کردی فرستادی!:)))

    ها یادُمه!
    حداخل اون توژیحاتو نیذاشتی بهد اثرات پیریو میگفتی بَ ر بَ ر ب
    پاسخ:
    اون توضیحات برا کامنت تبلیغاتیش بود...
    اثرات پیریِ برا اینکه گفتی گفتمِ!:))
    یا خدا اومدم برات بفلستم تو کامنت گفتوند پیام تبلیخاتی نمیدرجه لیذا تو گوگل تاک گذاشتم حالا برات اینژا میذارم
    پاسخ:
    بلاگفا بوده خب اینام عادرس بلاگ داشده این دو تا هم با هم دعفاشونه!
    موشکلی نیسد عزیزم! اثرات پیریه درکت میکنم!:))
    واااااااااا تو گوگل تاک برات آدرس سایت نفرستادم عایا؟
    پاسخ:
    نوووووووووووووووووووووووچ!
    ب درد بخوراش همونایی بود ک برات فرستادم بماند ک وب دوستانو بلدی
    پاسخ:
    تو برا من چی چی فرستادی!؟ هوووووووووووووم!؟

    +خودت فراموش کاری میخای بندازی گردن من؟!
    من چند ساله فرمشو پر کردم!
    اما هنوز برام اون کارتشو نفرستادن.
    چرا به نظرت عایا؟ :(
    پاسخ:
    بقول دخمله دیشبی بعضی وختا میاد بعضی وختا نمیاد!
    قانه شدی!؟

    اون پسره با اون هیکلش قانه شد!

    ولی من هم کارتشُ گرفتم هم لوحشُ!:)))
    بی بی لیدر ماس دیج باید باشه شرمندتم اونارو دیگ از بی بی بپرس
    پاسخ:
    از تو میپرسم خب!:)))
    منو فش عایا؟ من اگ فش داشتم ک الان رفته بودم تو فیس بوق عکسای خاک بر سری گذاشته بودم والا :دی
    پاسخ:
    ف ش فاصله رو رعایت کن باعث کج فهمی میشه عسیسم!

    از کجا مهلوم الان تو فیض دوغ نباشی!؟
    منکه نیسدم تو لپ تو ببینم چیکار میکنی!
    خخخخخخخ
    خاک بر سری چیه؟ بیا بی بی شاهده تو یاهو پایپم چیا هس... ب سرم زده برم ی کم تخییرش بدم انخده بشه سوسولی نشه :دی
    پاسخ:
    پ دستت با بی بی تو یه کاسهَ س؟!
    چن چندین!؟
    هوووووووووووووم؟!
    بی بی تو یاهو پایپ تو چیکار وکونه؟!
    به ما میگه نرید که جای خودش باوشه هووووووووووم!؟ ( از فردا منُ ندیدی بدون بی بی منُ به مقتول رسانیده)
    حالا چیا هس توش؟ هوم؟!
    شاید کار یاهوی بیشعوره... اتاق فرمان؟ میشناسمش عایا؟
    پاسخ:
    به یاهو چه!
    پروکسی تُ ببند جانم!:)))))))

    اون سایتای خاک برسری رو که باز کردی ببند لازم نباشه ف ش روشن کنی!
    چقد این بی بی جز میزنه کووووووووووووو گوش شنوا!؟
    جووونای ما ب کجا دارن میرن!؟


    اتاق فرمان تو رو میشناسه تو نمیشناسیش؟!
    یا خدا چی میگی سید؟ اجنبی؟
    پاسخ:
    یه پرجم ناکجا آباد کنار اسمتِ خوب به من چه!:)))


    +بلاگ بزور بهت میگه ای پی هر کی چنده!
    از اتاق فرمان میگن پرچمِ رومانیِ!:|
    عاخا ی بار حرفشو زدم تو خونه ک بعد مرگم باهدایید اعضامو مامان ک حرصش دراومد آجیم میگ تو بمیر ی کاریش میکنیم؟ این ابراز محبته عایا؟ این مثلن حرفو عوض کردنه عایا؟ خانواااااااااادم کوجایین :دی
    پاسخ:
    من بسیار به صورت خودسرانه رفتم پر کردم!
    اضای خودمِ! خخخخخخ
    هوشکی هم جلومُ نگرفد!>_<


    +حسنااااااااااااااااااااا!؟بودی حالا مگه ایران چش بود رفدی پناهنده شدی به اجنبی ها!؟
    هووووووووووووم؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">