مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چند شب پیش خواب کربلا رو میدیم

یه جوری بود که حرم امام حسین (ع) و حرم مولا علی (ع)

کنار هم بودن انگاری!

از یکیشون در میومدیم جلو اون یکی بودیم!

تو خواب میگفتم اوندفه که اومدم تو دوتا شهر بودن که... چقدر خوب شده اینطوری!

داشتم برای جلو ورودی حرم سید الشهدا یه پرده میبافتم!:|

شبش هم قرار بود برگردیم:(

وقتی مامانم صدام زدن برا نماز صب دلم میخواست هیچ وقت بیدار نشم!:(



+ من تو این مدت بعد کربلا رفتن هیج وقت خواب اونجا رو ندیده بودم شاید فقط یک بار!:(


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

کم بود ولی توش مهلوم بود کل حرمو نرفتم فقط همون قسمت ضریحو رفته بودم از بس تصور جاهای دیگ رو ندارم فک کنم از اون بوده
پاسخ:
حسنا نرفتی کربلا تا حالا!؟

ایشالله ایشالله ایشالله به زودی زود بری!
ببین واسه ساره دعاییدم رفد تو هم ایشالله میری!:))
خیره ان شالله
من چند وقت پیش خواب دیدم...
نمیگم چی خواب دیدم...
پاسخ:
ایشالله...
ای جلب خب بگو دیگه چی میشه مگه؟
همین ک نتونی کل حرمو بری یعنی چی؟ هعــــــــــــــی...
سااااااااااااااااااااااااارا... حتمندی شیکموی کشلم بود عارههههههه؟ خدایا توبه :دی
پاسخ:
نوچ نوچ مگه کل خوابت چقد بوده؟!
نوچ نوچ خعلیَ م جنتلمنگ بید!:))))
یادم رف از هانی عزیز تشکور بنمویم ک انخده دعاهای خشنگ خشنگ مینمویه دومست دارم هانی
پاسخ:
بعله با تشکر از هانی!
ما هم دومسش داریم!:))
:))))))) از دست تو سارایی یه سید :دی
من یادمه فقط گریه میکردم حتی کل جاهای حرمو نرفته بودم توفیخ نداشتن همینه دیگ
پاسخ:
از کجا میدونی توفیخ نداشتی!؟
مگه همون اشکا کم چیزیِ!؟ هوم!؟


از دست من چی هوووووووووووووم؟!:))))
فک کنم اون عاخاهه عاخاتون بود وگرنه تو که بانــــــــــــــــــــــــــوووویی:):)
سید جان مال تو درس بوده خوب واس همین میچپسونم خودمو ب تو دیگ :دی
ووووووووووی خو تصویر ذهنی چیکاره اس پ؟ (آیکون یکی ک میخواد بزنه زیرش) خووووووو بیا ببین :دی
پاسخ:
یه عاغاهی اونجا بودش نکنه تو بودی؟!
(سارایِ اذیت کن^_^)

حسنا همش تصویر خوابم جلو چشمم ازون روز...
بابامم همش میگفتن زود باش دیر شد:))
خوابی نیس ک تعبیر داشته باشه و بهترترش ک چرته... میگما منو اونژاها ندیدی (آیکون کسی ک میخواد خودشو تو خواب قبل اذان صب شریک کنه حتی ب زور) :دی
پاسخ:
خب منم دم دمای اذون دیدمش...
چون مامان بیدارم کرد بعدنش!:(
منکه تو رو ندیدم که بدونم بودی یا نه (آیکون از آب گل آلود ماهی گرفتن...)
چی ژالب خوشم میاد هانی هانی گفت منم خوابم همینجو بود ک حرما کنار هم بودن ولی بدیش این بود ک خواب بعد سحر بود :دی
پاسخ:
من نشنیده بودم ازت:)
خب مگه خواب بعد سحر چشه!؟
چه خواب خوبی
چه خوای شیرینی
چه خواب دلچسبی
خوابشم قشنگه به همون اندازه واقعیت
اونم سعادت میخواد که آدم تو خواب ببینه این طور جاهارو
خیره ان شالله
پاسخ:
عاره خوابش شیرین بود ولی وقتی بیدار میشی خیلی تلخِ بی بی!:(

ایشالله نصیبت بشه هم واقعندی بری هم خوابشُ ببینی!

ممنون عزیزم.
  • فیروزه ای
  • خیره ان شاءالله
    خیر...
    خیر....
    پاسخ:
    ایشالله...
    ایشاااااااااااااااااااااالله!:)
    ای جااااااااانم  مثه خاب حسنا ! یادته اونم همشی خافی دیده بود؟
    ایشالله تو و حسنایی  اصن همه دخملا مثه ساره جونی کربلا قسمتمون بشه / الهی آمــــــــین
    پاسخ:
    نوچ نوچ یادم نی
    خاب چی چی دیده بود!؟
    حسنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآ؟!

    الهی آمین...تو هم ایشالله بری زودِ زود!:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">