مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

نام این مرض چیست!؟

در این بیماری‌ فردِ مبتلا

دو سال همۀ روزهای با هوای افتابی را رها می‌کند

و در روزی که سیلی از آسمان جاری‌ست 

راهی دانشگاه اسبق می‌شود تا پاره‌ای از کارهای فارغ التحصیلی مانده از لیسانس را انجام دهد

و حتا در مواردی مشاهده شده که فرد مزبور از بردن چتر هم امتناع می‌ورزد 

همچون موش آب کشیده و در حال ویبره به خانه باز می‌گردد!


+مدیونید فک کنید برا خودم پرسیدم ها، کلی گفتم...:)


++خدا رو شکر از دیشب آرزو به دل نموندم.


+++الحمد لله برای این همه نعمت... 


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۴)

من تو بارون و سرمای زمستون شمال با اون رطوبتش پیاده روی هم میرم.
ببین من چقدر همت دارم برای خوش تیپ بودن. خخخخخخ
پاسخ:
تو اصن از شدت این بیماری رنج میبری! خخخخخخ
خوش تیپ بودن پوششی ِ براش!:)))))
نمدونم. درمانشو یافتی به من هم بگو.
خخخ
پاسخ:
درمانش فقط خیس شدن زیربارون هسدش!
به حدی که دیگه از سنگینی چادر و لباسام راه نمیتونستم برم!خخخخخخخ
عسیس من اصن این بیماری اسمش عشخه O_o
فخط عاشخا میرن زیر بارون .خخخخخخخخ
نزززززززن خووووووو منم میرم زیر بارون ^___^
پاسخ:
بهله منم عاشخ بارونم
بعللللللللللللللللللللله!:))

ولی تو یه چی دیگه تِ!^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عاوره خیلی خوش گذشت سارا^_^
دیدی گفدم *** **** بلته از شومبوسگومبولیات بلته مراقبت کنه؟؟^_^
خیلی حال داد دیشب نرفتیم اما امروز رفتیم :)))

+ایکون توهم با دُز بالا ^_^
+**** ****** ******* ***** ** ****
پاسخ:
اصن امروز همش تو فکرم بودی!
خعلی خوب بود اینخده خیس شدم که نمیتونم راه برم از سنگینی!:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">