مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

کلیک


من دیگه حرفی ندارم!:|


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۳)

هاااا هرچی بی بی میگه درسته.
اسداد ما هستن ایشون خب. :)
پاسخ:
بهله که هستن پ چی؟!
الکی که نشده بی بی!^_^
نمدونم. فکر کنم فیلتر شکن های مختلف باشن.
ما از انگلیس و بلاروس و ... هم داریم.
:)))
پاسخ:
به گفته بی بی ایشون ار اس اس خوان هستند که وب ما را مزین میفرمایند!
من کشورش برام مهم نبودا...ساعتایی که رفرش کرده جالب بود وگرنه ازین کشورا که خیلی هسد...
حتا چین!
ای بابا موخام روح و روانتون شاااااااد شه  هههی فاتحه نثار روحم کنین خخخخخ
ما یه مهندس سودا موشی داریم برامون  بسه دیگه از حضورش فیض وبریم . من همون نه نه بزرگ بیشدرتر به وجناتم میاد :)))))))
پاسخ:
ما هویجوری صلوات و اینا نثار روحت میکنیم خب...

عهههههههه سودا جوجه بود بعد شد بی بی کی موشی بود من خبر نداشتم!>_<
نه نه بزرگ تو ساعت 6 و نیم اینجا چیکار میکردی!؟ هوووووووووووووم!؟
پیشنهاد می کنم بیخیال آمارگیر شو
من وب قبلم روزی 170-180 تا بازدید کننده داشتم هر وقت میومدم
5-6 نفر آنلاین بودن میانگین آمارم هم بالای 140 بود
وقتی نابودش کردم و اومدم اینجا
هر روز آمارم پایین تر و پایین تر اومد
طوری که الان میانگین 140 تا شده 79تا
اونقدر اعصابم به هم می ریخت نگو
برا همین کلن از جلو چشمم برداشتمش که نبینم
مدت هاست دیگه امارگیر ندارم خخخخخخ

پاسخ:
نه منم اصن نمیرم سراغش!
یه بار نمیدونم سرِ چی رفتم تو آمار ها و دیدم هییییییییییییییییییع این چطوریه هر یه ساعت یه بار اومده و همشم سر ساعتای مشخص و اونم ای پی بلغار!:|
برا همین نظرمُ جلب کرد...
اصن تا حالا هیچوخ نیگا نکردم تو روز چنتا بازید دارم یا ندارم اصن!
من اگه آمار برام مهم نبود که تو جمع خودمونی نمینوشتم^_^
این چک شدنِ یه کمی حس بد داره برام:|

خخخ اجنبی اجنبیه دیگه
بعد این عادت کن به به این بلاغار جون چو هر ساعت یک بار میاد و بهت سر میزه خخخخخخ

پاسخ:
ینی نمیشه هیچ جوره نیاد دیگه؟!
من اون تیکا رو برداشتم کههههههههههههههه
جیغ داد بیداد گریه >_<
خخخخخخخ نمیشه دیگه
من بعد آش کشک خالته خخخخخخخخخخ
پاسخ:
درووووووووووووووووووووخ
نگووووووووووووووووووووو
بی بی جون سارا!؟:((

اخه حالا چرا بلغارستان!؟ چرا اجنبیییییییییییییییییییییی؟!
اوهوم
فک کنم .ولی باز هر طور مایلی :********
پاسخ:
خب منکه نظرات رو اینجا میبینم برام فرقی نداره
رضایت شما مهمه! اون مدلیش کردم!
ممنون که گفدی!:))

+بی بی اونم فقط یکیش تیک داش که برش داشتم
رو اصابم بود کیشافد^_^
سارا تو بخش تنظیمات ارسال نظر تیک اون قسمت رو بزن که زده
نظرات جدید در ابتدای نظرات بیاد این طوری عادم کامنت هاش رو گم نمی کنه
پاسخ:
یه مدتی اون مدلی بود اونروز خودم داشتم بلاگ رو میدیدم حس کردم خیلی بدجوره برا همین اینجوریش کردم!
فک کردم اینطوری راحتتر پیدا میشه!
واقعن شما اونطوری راحتترین؟!
یعنی تحلیل مهندس هانی تو حلق هر چی مهندســــــــــــــِ :)))))))))))))))))))))))
پاسخ:
میبینی تو رو خدا...
فقط گیر میده به من ... نقطه ضف دسش دام بی بی!:|
سارا جان
این آی پی شخص نیست
RSS خوان هست
ببین بلاگ به فاصله های زمانی مختلف وبلاگ هاش رو روی موتورهای جستجو شیر می کنه
هر بار که این شیر کردن بروز میشه این آی پی خحاص می افته
+ اگه به ساعات ورودش دقت کنی حدودن هر 60 دقیقه این اتفاق می افته
اگه رو سیستم و گیتی که ازش اومده هم دقت کنی می بینی که ورودی RSS هست
پاسخ:
عاره اینو ریدر هستش!
تابلوئه که شخص نیس...
ولی خب همین شیر کردنِ هم جالب بید!
بیشتر از جالب برام عجیب بود...عاخه چرا این کارُ میکنه!؟
راسد میگی ها تو که ارشیوتو انتخال ندادی هنوزززز . پس طرف یا خعلی بیکاره یا عاشخت شده .خخخخ 
فکرشو بکن  یه اجنبی عاشخت شده خخخخ
پاسخ:
عفااااااااااااااااااااااااا هانی این حرفا چیه میزنی؟!
خاک وچوک...
این آن تایمیش منُ کشته اصن!
بین 30-40 دیقه تو هر ساعتی اومده!^_^
عفاااا انگاری این یاروههه شب بیخاب شده بوده نذر کرده همه آرشیوتو بخونه . به قول خودت تو روحشششش قربه الی الله.خخخخخخخ
پاسخ:
میبینی تو رو خدا...
تو روحش ... نمیدونم چیکار داره والا عاخه منکه آرشیوی ندارم که اینجا!:|
اینا ک چیزی نیس من از المانم دارم :)))
پاسخ:
نوچ نوچ منظورم کشورش نبود!
آمریکا و انگلیس و چینُ اینام بود
ولی منظورم ساعتاش بود!:|
یک ساعت یک بار حتا نصف شبا!:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">