مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چند روز پیش در عین دلتتگی برای وب اسبق

داشتم به این فک میکردم که برگردم به همون خونه خودم...

از همون روز تا حالا هیچکدوم از وبهای بلاگفا برام باز نمیشنُ

من دیگه متنبه شدم به برگشتن فک کنم...


یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۵)

  • فیروزه ای
  • من برای این سن نظر گذاشته بودما. کوش؟
    پاسخ:
    همه نظرا تایید شدن عزیزم....
    لابد ارسال نشده بوده:|
    بلاگفا خر است لکن یک خر ِ دوسداشتنی .. تمام ..! :)
    پاسخ:
    بهله
    ولی خب میدونی من چن وخته نتونستم پستای تو رو بخونم!؟
    و ایضن پست همۀ دوستای بلاگفایی رو!؟

    برا منم کوچیدن آسون نبود ولی خب بلاگفا شورشُ در آورده دیگه:|
    سارایی بلاگفا خر است
    دیگه بر نگرد
    می رم گوش عسلی رو هم می پیچونم
    اشکشو در میارم با مماخ آویزون دومشو می گیرم میارونمش همینجا
    پاسخ:
    باوشه میمونم
    ولی بی بی عسلی گونا داره گوششُ نکش
    برا چی عاخه میخای اشکشُ دربیاری عررررررررررررررر>_<
  • بنای با ثوات
  • آفرین..:)
    پاسخ:
    :))))
    شما همینجا میمونی
    آرشیوت رو هم بردار بیار
    زود باش.
    پاسخ:
    انتقال آرشیوم یه کمی مقدمات میخواد
    فرصت کنم اونا رو انجام بدم چشم...

    اصن الان که بلاگفا برام باز نمیشه دیگه باید بمونم...:|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">