مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

دیگه خبری از عادتهای دوست داشتنی زندگیم نیست...

-من همیشه عادت داشتم وقتی صب از خواب بلند میشدم اولین کارم رفتن جلوی اینه بود

موهای بافتۀ شب قبلم رو باز میکردم موهام رو شونه میکردم و مدل میدادم

باز دوسه ساعت بعد همونجا می ایستادم و مدل موهام رو تغییر میدادم و این کار رو چندین بار در روز تکرار میکردم!

هر چن دفعه یک بار اندازه موهام رو میگرفتم ببینم چقد بلندتر شدن!


+ولی الان از حمام که میام هم گاهی موهام رو شونه نمیزنم و همینجور میبندمش تا خشک شه...:(

و فقط صبحا با یه کلیپس جمعشون میکنم بالا...

و بعد سه چهار ماه از کوتاه کردن موهام دیروز برای اولین بار به اندازه شون توجه کردم...ولی یادم نبود تا کجا کوتاهشون کرده بودم:|


-دو سه روز در هفته رو که حداقل نصف روز خونه بود و هر زمانی که وقتش رو پیدا میکردم آرایش میکردم توی خونه...


+ولی الان اخرین باری که از وسایل آرایشی م استفاده کردم چند ماه پیش بوده!


-چند روز در ماه رو که جایی نمیخاستم برم لاک میزدم

سر اذان پاک میکردمُ یه رنگ دیگه!

لاک های رنگی رنگی...

و ازین کار خسته هم نمیشدم اصلن...


+ولی الان ماه هاست با وجودیکه همش تو خونه بودم ولی صلن لاک نزدم:(

هر بار یادم میاد که نزدیک اذان هست میگم بعد نماز میزنم باز یادم میره تا نماز بعدی:|


-همیشه عادت داشتم هر چن روز یک بار که میرفتم بیرون تیپمُ عوض میکردم...

و نمیشد حتا یک هفته ممتد یه جور لباس بپوشم و این یه سیکل داشت برام...


+ولی الان یه دفه چند ماه پشت سر هم فقط یه دست لباس رو میپوشم مگه اینکه تغییرات آب و هوا وادار به تغییرم کنه!


-قبلنا هر دوسه ماه یکبار کل دکور اتاقم رو عوض میکردم


+ولی الان بعد دوسال شکلشُ تغییر دادم :(


این عادتهای دوست داشتنی و کوچیک حس خوبی به زندگی‌م میداد ُ و الان جای خالیشون واقعن تهیِ!


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۶)

دههههههههه
ده آپ کن ده میزنمتاااا >_<
پاسخ:
پریروز جای 5-6 روزم آپ کردم:))))))))

هی اونا رو بخون:)))

+تو خودت آپ کن!>_<
سارااااااایی کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عررررررررررررررررر
پاسخ:
همینجام جیجری...
گریه نکن:))))))
وووووووووی من که عاشخ اون لاکای رنگی رنگیت شدم بدجوووووور

تازشم تشویخم کردی که همش لاک بزنم .خخخخخخخخ

مدیونی فکر کنی (ناخنای پام )الان لاک نداره!!!
پاسخ:
ای جان
هانی ازوووووووووووون موقه تا حالا هوچ لاک جدیدی نخروندم اصنشم نزدم دیگه!:(

وووووی چه دخمل جلفی چه معنی میده دخمل سرکار لاک وزنه؟!^_^
عفااا تو اینجایی؟؟
1 2 3 آزمایش میشود؟!^_^
پاسخ:
سه دو یک آزمایش شد..
بنشم بنشم سارا!؟
eeeeeeeeee
چه جلافتاااا
پاسخ:
چه جلافتا؟!
راس میگی سید خیلی روحیه بخشه ب جای خاطره بازی ی یاعلی بوگو و بازم شوروع کن دههه
پاسخ:
نمیدونم چرا نمیشه...
اصن حسش نیس کلن به خودم برسم!
اصن همه چی روتین شده:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">