مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

مـحَـمـَّـدٌ رَسـولُ اللهِ و الَّـذیـنَ مَـعَـهُ اَشـِدّآءُ عَـلَـی الکُـفّـارِ رُحَـمـاءُ بَـیـنـَهُـم.




هزاران معجزه

میان آسمان و زمین معطل است...

دستی باید تا معجزه ها را فرود آورد...

و آن دستِ جوانمرد است.


+ فوتو بای ساراسادات : آبان 93!

یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۵)

نچ نچ
تو کمربند نداری که؟!
پاسخ:
چرا دارم
بیارم نشونت بدم!؟^_^
اییییییییش
لووسو
خپلووو
اصندشم گهرم >_<
پاسخ:
عهههههههههههه میزنمتا...
یه چی یاد گرفت هی را به را گهر میکنم!

ببین کمربندت دستِ منه ها فکر کفود شدنم باوش!

+من خپلم تو خپل تر تر تازشم:)
نععع
پاشو بیا اینجا..دهاتمونو میگم^_^
پاسخ:
امر دیگه ای نیس!؟

چقدم مامانم میذاره بیام:((

تو پاشو بیا اینجا!:))

گلط کردی :(
پاشو بیا کارت دارم آجویی خپل من ^_^
پاسخ:
کجا بیام جیجری!؟


خب چیکار کنم مشمول روزمردگی میشم دیگه:(
چیکار موکنی ناقلااااااااااا؟؟
پاسخ:
بشدت درگیر روزمُردگی>_<
سارااااااااااااااااااااااااااا
چرا سکوت اختیار کردی و نمی نبیسی هووووووووووووووووووم
من برا پست کتابی نظرب نمی تونم بدم چوننمی شناسم :|
پاسخ:
یه ذره فکرم درگیره نمیتونم بنویسم:|
کلی پست نصفه نیمه ثبت موقت دارم...

+عه چرا خب برو این کتاب رو بخون...خیلی باریکه!
ولی عالیه!:)
عه نظر آهاری
پاسخ:
من این بشر رو عاشقم اصلن:))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تا مرز ازش خبر داشتم ازون به بعد رو دیگه نه :((((((((((
عرررررررررررررررررررر
گوشیش خر عست
*** ******* *** ** ****** ** ** *** ***** ***** * ****** *** ***
*** ***** *** ** *** *** *** **** *** ** ***** ****************
***** ** ***** *** ** *** *** * * *** ******* **** ** ****
*** **** ** ** **** *** *** ****** ***
**** ****** ***** * **** ******** **** ******

پاسخ:
دلم براش خیلی تنگ شده...

میدونم زیر ستاره ها هیچ چیز بدی نیس ولی بذار باشه برا خودم:|
  • بنای با ثوات
  • عرفان نظرآهاری رو دوست دارم..ولی  نمی خوام کتاباشو بخونم..خیلی ادبی مینویسه...:|
    پاسخ:
    من دوسش دارم...
    چون همه نوشته هاش مبنا دارن و به ادبیات درشون میاره...

    بهت پیشنهادش میکنم...داستانهای بسیار کوتاه و پر معنی...
    ای ول سارایی منم گیرم همین آب و هوای رومانی بود و اینکه حسنایی
    چطوری قم بود و از رومانی سر درآورد :|
    البته یادم نرفده روزایی که "س" بودی همش آی پی اروپا داشتی و من نفهمیدم
    واقعن س هستی یا اروپا :|
    پاسخ:
    من که تا یه دعوتنامه ادامه تحصیل با یه شغل خوب از رومانی برام نفرسده دس از سرش بر نمیدارم:)))

    خب س بودم دیگه! س مثه سوئد:))

    من یه بچه اشاره ای میکردم نه که مثه حسنا کن بزنم زیرش>_<
    ان شاءالله ب سلامت بره و برگرده و سفر خیلی خوبی براش باشه همونی ک دلش میخواد
    سید پست آرایشی گذاشته بودی خواب دیدم ساره کلــــــــــــــــی از اینا و امثالهم داره ^_^
    پاسخ:
      آمــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن


    +خخخخخخ ساره طفلی نیسش از خودش دفا کنه...
    ولی خب دخمل خوشملمون میدونم لاک دومس داره:))))
    وب ساره گلیم اینطوریه فرمودن مشکل از قالبه گفتم شاید مال سیدم اینه البته اگ خودش شیطنت نکرده باشه :دی
    پاسخ:
    lخب من از اولی که اومدم اینجا قالبم همین بوده!
    از اول نشون داده نمیشد عآیا!؟
    در اینصورت این فرضیه درسته وگرنه نوچ نوچ:))

    +تو آر اس اس خودم امتحان کردم می اومد:))

    +دلم برا ساره تنگولیده...:(((
    داعش کجاس بیاد منو از دس آیپیم خلاص کنه ک سید انقده منو اژیت ننمویه :دی
    یا درس میکنی قالبو یا منم دیگ نمیام بسرم ک آپیدی یا ن (آیکون پینوکیو) :)))
    پاسخ:
    نوچ نوچ داعشیا بلد نیسدن آیپی تو رو درس کنن...
    خب چیکار کنم تو ذوق میزنه!
    حالا یه دومس اجنبی داریم که از رومانی میاد بهمون سر میزنه میخای همونم ازَمون بگیریش؟!

    +قالب چیُ درس کنم جیجری؟!
    سیـــــــــــد اینهمه ب ایپی من گیر میدی خودت بوگو چیکار کردی ک تو آپا دیده نمیشی هووووووم؟
    پاسخ:
    تو از کجا میدونسی من باز میخام به آی پی ت گیر بدم هوووووووووووووم!؟
    ووووووووی بلا بدووووووووووووووووووووووووووور!
    (سارایِ در حال گاز زدن دستشُ فوت کردن به چپ ُ راس!)

    +یوها ها ها ما اینیم دیگر!^_^


    خداوندگارا حسرت ب دلمون نکن مارم جزو اون آمنوها قرار بده
    پاسخ:
    نوچ نوچ خدا اجنبی پرست ها رو آمنوا نمیکند!^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">