مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

+حدود ده سال پیش موقع کنکور لیسانس در مورد رشته هایی که میخواستم هیشکی نبود راهنماییم کنه

و ایضن دانشگاهایی که قبول شده بودم.

چند ماه بعد کنکور از درُ دیوار دانشجوهای همون رشته ها یا دانشگاه ها میریختن پایین!:|


+ سه سال پیش که میخواستم ارشد شرکت کنم تصمیم داشتم تغییر رشته بدم

کلی تحقیق و تفحص که یکیُ پیدا کنم کمکم کنه هیــــــــــــشـــــــــــکی نبود...

تا جایی که فقط تونستم یک مریم بانویی رو در تهران پیدا کنم و تلفنی باهاشون در ارتباط باشم!

بعد اعلام نتایج بالای ده نفر توی همون رشته پیدا شدن!:|


+ زمان اعلام نتایج برا مصاحبه هیشکی خبر نداشت چی به چیِ!

بعد ازینکه زمان مصاحبه گذشت فهمیدم حتا دوستای نزدیکم رفتن مصاحبه و نم پس ندادن کسافدا:|


+زمانی که میخواستم راهی تبعید گاه بشم هیشکی اطلاعاتی در مورد اون شهر و دانشگاهُ استاداش نداشت

بعد که رفتمُ با گوشتُ پوست اونجا رو درک کردم عین پلانکتون افراد دارای اطلاعات فوق تکثیر میشدن:|


+یک سالُ نیم تو تبعید گاه تو محیط خوابگاه سپری کردم،

اونجا یه همکلاسی داشتم که الان بعد اتمام درسم فهمیدم دختر همسایه قبلیمون بوده

و وقتی کاشف به عمل اومد تو شهر غریب ما همکلاسی بودیم کلی حرص خورد...ایضن بنده!


+موقع نوشتن تزم هیچ کس نمیدونست من باید چطور اطلاعاتی در مورد نرم افزار تزم جمع کنم

الان تو لینکد این یکی اومده اددم کرده که تخصصش همون نرم افزاره!


+الان دارم دربه در دنبال اطلاعات برای ثبت نام دکترا، پیدا کردن کار، یا مهاجرت میگردم...

بعد که هر کدوم ازینا رو بدست آوردم یه عالمه آدم پیدا میشن

میگن عه عه تو میخواستی فلان کار رو انجام بدی؟ خب به خودم میگفتی حلش میکردم برات!:|

این بود که تصمیم گرفتم اینا رو اینجا بنویسم که بعد نَگین نگفتم:|


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۵)

ای بابا نگووووووووو
برا چ چیزایی مثلن؟ نش نش نش این مورد خیــــــلی اساسیه کی دوس داره همشین تژربه ای داشته باشه هووووووم
پاسخ:
ایشالله که هیشکی نخوره

+اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ و عجل فرجهم
اع سید جان خو از همین حضرت گوگل پرسیدم ک تونستم بفمم چی ب چیه دیگ :دی
فخر نچ نچ نچ ^_^
خدارو شکر فک کردم اینم سومیشه :دی
ای بابــــــــــــــــــــــــا سارایی شکست عشخی اصیلیو نخوری صلبات اینا همه فدای ی تار موت خودایی
پاسخ:
سومیش رو هم خوردم دیشب...

+صلبات رو با چیزای دیگه بفرست عزیزم...:)
اونا پلانکتون نبودن ک باکتریوپلانکتون بودن (مدیونی اگ فک کنی نیدونستم پلانکتون چیه و ایضن لینکدین) :دی
پیدا شدن متخصصه شکست عشخی دیگه ای بود فک کنم :((
پاسخ:
حسسنا جون یه چیزی وجود داره به اسم حضرت گوگل!
میگن خیلی بلده هر چی ازش میپرسی جواب میده...
این چیزا رو ازش بپرس فسفر اضافی نسوزون...

+لینکد این یه بار دیگه تو وب اسبقم دربارش حرفیدم...یه محیطی شبیه جی پلاس و اینا داره:))

+نوچ نوچ اون مال چن روز پیش بود من یادش گرفته بودم دیگه میتونم به اون یارو فخر بفروشم!:))
  • بنای با ثوات
  • خخخخخخ...خیلی خندیدم..هرچند خنده نداشت..:|
    ++با خط آخر جوابت به مریمی موافقم...
    پاسخ:
    ای جان...
    همیشه به خنده!:)

    +مگه چقد عمر میکنیم که همه چیُ بخوایم خودمون تجربه کنیم!:(
    چی بگم والا خواهر
    همیشه معما که حل میشه آسون میشه خود به خود.
    خودت تصمیم بگیر عزیز دلم. :* :)
    پاسخ:
    حرفی نیست من همه معماهای زندگیم رو خودم حل کردم...
    ولی این نیست فقط...
    خیلی بده تو هر زمینه ای خودت بخای تجربه کنی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">