مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چرا گاهی اونایی که همه زندگیمونن، نمیدونن همه زندگیمونن!؟


یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۲۶)

می دونن همه زندگیمونن...

منتهی ما عادما فقط قدر اون چیزایی رو میدونیم که نداریم

به محض مالکیت یک چیز و یک شخص دیگه براش ارزش نمی ذاریم 

پاسخ:
اخه مگه زندگی آدمم میشه به چشم مالکیت نگاه کرد سودا؟!

سودا من درگیرم اصن با این چیزا:|
حرفات بوداره هاااااااااااااا
عاجقشدی؟؟؟ةوم؟؟؟؟^_^
پاسخ:
ووووووووووی تو هم کمین کردی من یه چی بگم زودی گیر بدی عاشق شدی!

عاشق کی دخیخن باید شوده باشم؟!
سسسسسسسسسسلام مماخوی خودم خوفی؟؟؟؟؟
خاسدم سرصبحی زندگی به روی ماه نشسده ات سلام کونه  ^___^
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااام جیجری
میسی خوفم!
ای جانم بیا بخلم زندگی!:))
چرا واقعن؟!
پاسخ:
نمیدونم
شاید اینطوری براشون راحتتره:(
چون ما هیچوقت این رو به زبون نمیاریم
و فکر میکنیم غرور ما از همه چی مهمتره...
پاسخ:
ینی اگه کسی بتو نگه دوستت دارم یا برام مهمی تو از رفتاراش نمیتونی متوجه شی؟
ای ووووووووووووای عشخ من رفد بخابه ! گوناه داره برم روش پتو بندازم ^__^
سارااااا رنده کُن تو خودت رو خودت پتو بنداز -_^
شبت خوشششششششش
پاسخ:
وایساااااااااااااااااااا بینم بیعدببببببببببببببب

+شبت خوش عسیسم
خوووودتو نالاحن نکن ، منو با تو اشتباه گرفده طفلک!  ایحتمالن سوژه کمی کلاژ بوده با اون چشای بادومیش .خخخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخ همینو بگو
یاد تو و سودا افتادم منم!:)
دوستان عزیز بخشید من زیادی حرفیدم برم لالا
سید جونیا شب بخیر
پاسخ:
فدای تو بشم من که وقتی هستی یه تیکه انرژی هسدی... وقتی یه روز نمیای زودی دلم برات میتنگوله!

برو عزیزم شبت خوش خوب بخابی!

بابای
حسنا من عاشخ اون اولی یا سومی ام که سارا رو شکست عشخی داد ! اصن اینخده اینخده این بشر بشه خوفیه ^___^
پاسخ:
اون بشر فعلن قراره رنده بشه حق اظهار نظر نداره...
بعلهههههههههههه


+از عجایب دیگر لینکداین: امروز یکی اددم کرده چینیِ
بعد نمیدونم تو پیشونی من چی خونده کیشافد دعوتم کرده برم چاینا براش ربات طراحی کنم! ایششششششششش
نیدونم ولی راستشو بخوای ما گند میزنیم ب همه کس بودن مامان بابامون با این کارامون تو این ی مورد ف منظورم با خودم بود

پاسخ:
چیکار کردیم مگه حسنا؟!

کجا پا رو کج نهادیم مگه؟! کجا رو حرفشون حرف زدیم؟!


+عفاااااااااااااا حسنا؟ داشتیم عایا!؟

ساااارا حسنا چی می گه هااااااااااان؟؟
تو میخای منو طلاخ بدی ؟؟
داشتیم؟ اینخده یخ حوض شکستم :(تا ظرفا رو بشوری  :(( اینخده لباسامو دادم  شسدی :(((

این رسمش نبوددد. عررررررررررررررر

پاسخ:
کیشافد!^_^

ولی تو مماخو خودمی هر جا بری باز برمیگردی ور دل خودم!:)
سومیش چی بود حالا؟ حالا کنار اومدی با شکستات یا گیه کنیم
پاسخ:
سومیش یا به عبارتی همون اولیش یک پیام پر از احساس از طرف یک دووووووووووووست ِ جان بود:))
خو اسپری فلفل ک مشخصه چیه نسخه میکروسکوپی اسید ووووووی
شات گانم ی اسلحه اس حالا با کدوم راحت ترین هوووووووم
پاسخ:
حسنا الان میرم لوت میدم بیان بگیرنت...
شنیده بود سردسته مافیا اومده با اسم مستعار نت نشین شده ها نمیدونستم تویی الان فهمیدم دیگه

+بوق بوق الو 110؟!
وووووووووووووی تا تو بخای این هانی خوشمله رو که الهی همه داعشی ها پیش مرگش شن
رنده اش کنی که رنده ات کند میشه نوبت به حسنا و یسرا نمی رسه ........

+وووووی چخده سارااااااااااا خشنه
پاسخ:
نوچ نوچ من یه کلکسیون رنده دارم!
همشونم از تیغ الماسن هوچ وخ کند نمیشن!بعلههههههههههه!

+بدانید و آگاه باشید که شکست عخشی حتا ساراهای به این مهربانی را خشانت انگیز ناک میکند...نکنید ازین کارا نکنید...
بیا همین کارارو میکنین ک آمار طلاخ میره بالا دیج آدم عشخشو میزنه عاااااااایا (آیکون گیه و اینا)
پاسخ:
خب هی به عخشم توهین میکنه منم اصاب ندارم...
آخه از قدیم گفتن سربه سرِ "کسی که تو یه روز سه بار شکست عخشی خورده" نذارین...>_<
سلام جونوم خوفی ؟؟
این که وگفدی یهنی چه ؟؟؟
نکنه چیز خطرناکی باشه >__<
ساررررررررااااا بدو برو کمین بگیررررررر
پاسخ:
نمیدونم والا یه پست فلسفی نوشتیم شماها گنگستریش کردین>_<
ما سایمون مثه خودمون سنگینه >__<
پاسخ:
ببین به هانی من هیچی نمیگی ها... وگرنه از رندهَ م استفاده میکنم...
حسنا و یسرا باهاش اشنایی دارن ها!
سلااااااام هانی عزیز
هاااااااااانی داشتیم؟ عایا شوما میدونی ما مجهز ب اسپریو شات گان و امثالهم میباشم
پاسخ:
هانی جواب سلام واجبه ها...

چیو داشتین!؟ این ک وگوفدی یهنی چه!؟
ای وای من دلم بیشدر تر برا ساره تنگولید ! نمی دونم چرا هی دومس دارم بگم ایشششششششش
پاسخ:
این زائرا هس نشون میدن...همش بینشون دمبال ساره میگردم>_<
الان تو مطمئنی همه کس همه ی اعضای خونوادتی؟ خب اگ نگفته باشن فقط در حد عزیزم و اینا میدونی هستی ولی همه کس نه ب همین راحتی ب همین شوکولاتی
پاسخ:
اگه مثلن یه فرزند همه کس پدر و مادرش نباشه پ کی میخان همه کَـسشون باشه!؟
هوم؟!
ای وای من...بد شد که...
ای جووووووووووونم حسنا عشخم اینجاس ^__^
پاسخ:
بله حسنا کلن عشخه...مثه شمام هراز گااااااااااااااااااااهی سر نمیزنه!^_^
راسدی این تجویز من شامل من o-O خانواده خوشملت ^__^ نمیشه ها
 اما شایدی شامل حسنا و مریم و سودا و ویول و یسرا بشه ! پس توصیه می کنم مشت و لگدا رو براشون نگه دار ^__^ میخای بیام کمکت ؟؟؟
پاسخ:
ینی مثلن هووهای من باید همه زندگیم باشن!؟
ایششششششششش

+ولی تو رو بخای میزنم:))
سید جونی واقعنی باید گفت... من همیشه خدا این عذابم میداد ک چرا کسی حرف دلمو متوجه نمیشه ولی بعد حرف ی مشاوری تو تیوی فهمیدم مشکل از منه طرف از کجا بدونه ی نمونش تو ازدواجه ک طرف ابراز محبت نمیکنه میگ خب معلومه از کجاااا ولی خب بعضی جاها نه نه خیـــــــــــــلی جاها دوس داری خونوادت بدونن ک همه کسشونی فکر و ذهنت درگیرشونه ولی خب نمیشه متأسفم ک راه حل بهتری ندارم
پاسخ:
اخه مگه بعد این همه سال زندگی مگه میشه ندونن!؟
تو کَتَم نمیره...
ووووووووی دامن خودمو که نمی گیره o_O
 می دونم که همه زندگیت هستم ^__^ پس نسخه پیچیم گریبان خودمو نمی گیره  -_^

پاسخ:
تو نفسی...
تو کارت از مشد و لگد و اینا گذشته باید بگردم یه بلای جدیدی سرت بیارم که یادت بره بری تو سکوت...
ولی علی الحساب قضیه فرق داره...
پس باید یه لگدی مشتی حواله شون کرد و از این خواب درشون آورد
پاسخ:
هانی  تجویز خطرناک نکن...
چون خود اونا کسایین که ما همه زندگی شون نیستیم !
کسی که ندونه همه زندگیمونه بهتره تا آخرش هم تو نادونیش بمونه و خلی شیک و مجلسی سرمونو بندازیم پایینو راه اومده رو برگردیم !
پاسخ:
همیشه نمیشه هانی...
هانی واقعن هستن ولی خودشون رو میزنن به نبودن:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">