مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

اینروزها روز حضرت زینب (س) هست...

و این جماعت عاشقان زینبَ ند که خون میکنن دل را...



خوش به سعادتشون...


یا زینب

  • سارا سادات

نظرات (۶)

یادش بخیییییییییییییییررررررررررررررر
اینخده اون شالم رو دومس دارم که نگو
پاسخ:
ای جان مبارکت باشه...
نوش جونت!
منکه ندیدمت باهاش!:((

ملسسسسسسی
می دونی که من عاشخ رنگ زردم
ولی یه کمَکی چشمو می زنه !
پاسخ:
حالا یه مدتی تحمل بنمو عسیسم!

اتفاقن رنگ شالته!:))
چخدی قالب عبض می کنی بشه ! بشین سرجات یکشونو انتخاب بنمو دیگه .ایششششششش
پاسخ:
واسه این ایامه عزیزم!

اسم نو مبارک:))

+خوشت اومده ازش؟! نظرت!؟
  • بنای با ثوات
  • بالاخره یه روز نصیب ما هم می شه...زیاد دور نیست...مطمئنم..
    ++قالبت عالیه سارا..
    پاسخ:
    من با خودم شرط کردم سال دیگه سنگم از آسمون بیاد برم!
    حس تائبین بم دس داده عرررررررر


    +خیلی ظریف نشده... با این وجود ممنون!:)
    سارا دلم میخاد شده دقیقه ای جای ساره باشم و به ضریح آقا نگاه کنم .....
    خوش به سعادتشون که اونجان الان
    پاسخ:
    کیه که نخواد...

    و او میفهمد کمرشکستن چیست
    سنگ باید باشی تا بی لیاقتیت اذیتت نکنه وقتی این جماعت رو میبینی

    پاسخ:
    سنگم باشی اذیت میشی حسنایی...>_<
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">