مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

ربیع الاول ینی اللهم عجل لولیک الفرج!


بهارتون مبارک...هر چند امروز اول زمستون باشه!:))


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۳)

:)))) شاید ن صد در صد
یعنی عاخرش بود این جمله ت ها
پاسخ:
:|

اینجا ایکون شرمساری و خجالت اینا چرا نداره!؟>_<
هوووووووم؟ منظورت هفته پیش بود؟ خوبم شکر نه باباااااااااااا اون روزا ک بهترین روزا بود داداشیم داشت از کربلا میومد ولی بعدش غیبت نداشتم ک
پاسخ:
ای جان...نوش جونت غیبتات!

اهوم...شایدم من غایب بودم:|
درسته ما ندیدیمت ولی خو از رو ی چیزایی میشه فهمید ک زیادی نیس... قضیه مامان باباهام فرق فوکوله... حالا کلن محو نشیم از نظرشون خوبه (خداییش این یکی اخراخ بود ولی با این حرفا شوخی نکنیم با چی پس)
پاسخ:
ﻓﺪﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﻋﺰﯾﺰﻡ.

ﺑﻘﻮﻝ ﻣﺮﯾﻢ ﮔﻠﯽ ﺷﻤﺎﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰﻣﺎﯾﯽ...

+ﺣﺴﻨﺎﯾﻪ ﭼﻦ ﺭﻭﺯ ﻧﺒﻮﺩﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﮐﻪ؟
همه رو سید حساب باز میکنن چی فک کلدی
پاسخ:
چمیدونم والا...
شماها زیادی منو قبول دارین:|
وووووی چ جدی عاقا من شیکر خوردم
پاسخ:
دور از جونت عزیز دلم!
جدی کجا بود؟! من اص بهم میاد جدی باشم!؟

من مامان بابامم جدیم نمیگرن تو هم نگیر!:)
اع عســــــــــــل چیلا دیخت نمینمویی ب حرفام میگم سارا میخواد علوس بره باور نیکنی هی مشکوک میزنه چن روزه ام نیس بهد هی ما میایم اینجا میبینیم خفری نیس سرمونو میندازیم پایینو میریم
سیــــــــــــد راستشو بوگو برا کی لیباسامونو عاماده کنیم هاااااان :دی
پاسخ:
حسنا چرا جو میدی خب!؟

ای بابا...
سارا چرااااا نیسدی؟؟؟
زنده ای احیانا؟؟
چرا حالی نمی پرسی بی عدب . بزنم لهت کنم ؟ خشانت خونم رفده بالا چسبیده به سخف :|
سارا چرا دم دسدم نیسدی الان دلم موخاد یکی رو مشت بزنم خووووو>_<
پاسخ:
منکه هسدم!
هوم زنده ام!:|

عفااااااااااااااااااا نزن خب دردم میادش من گوناه دارم>_<


  • بنای با ثوات
  • سلام سارایی..:))
    پاسخ:
    سلام بروی ماه خودت ُ اون پسمل شیطونک!:))
  • مریم گلی
  • بر شما نیز مبارک باشه عزیزم
    پاسخ:
    ﺳﭙﺎﺳﮕﺬﺍﺭﻡ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ...
    بهار زمستونی شمام مبالک
    بالاخره پاییزم تموم شد ان شاء الله روزای خوبی پیش رومون باشه :دی
    پاسخ:
    ممنون عزیزم

    اره والا تموم شد یه نفسی بکشیم...

    ینی قشششششششششششششنگ امروز حال خوب میشه جم کردا:))
    ایشالله با خبرهای خوش و روزهای خوش
    پاسخ:
    ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ

    ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎﺍﺍﺍﺍ :*
  • فیروزه ای
  • :)
    تبریک
    پاسخ:
    تنکس!:))
  • بنای با ثوات
  • بهار شما هم مبارک..:))
    پاسخ:
    شکراً!:))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">