مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

 این صورتی های کم رنگ و پر رنگ و بیرنگ حتا...


لبخند صورتی تو را یادآورم میشوند...


و این



واینهمه کتاب ها...


همیشه صورتی و خندان و مهربان بمان

 اسپشالی فور یسرا!


+فوتو بای سارا سادات : آبان و دی 93


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۹)

  • پاک باخته
  • چقده صوووووووووووووووووووورتی


    اون کتاباتم تو حلقم
    من عاشق کتابم
    نگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
    پاسخ:
    بله تازه یسرای جان بیشتر تر صورتیه!:))

    قالبتُ نداره ولی خب اینا کتابای من نیستن مال مامانن!:))
    صدای من ک خروسک داش تا انرژی ^___^
    میگما من میترسم این صدام اصن درس نشه مریمی یم ک اومد صدام همینجور بود تو هم ک دیدی :دی
    فک کــــــــــــــــــن من پاشم شلوار گلبهی بپوشم راه بیفتم تو خیابونای قم :))))
    پاسخ:
    صدای تو جیجره!
    خروسکیشم گشنگه...به دونه بخور صدات درس میشه!:))

    +حالا دیگه نه درون حد... یه کیفی یه روسری ای:))

    البته منم نوپوشم فخط آبی هاش:)
    خخخخخخخخ سارایی بیخیال رنگ من شو من از هر رنگی ی تناژ خاصی رو دوس دارم ن پررنگ و نه مات رنگایی مث آبی فیروزه ای، سبز آبی، زرد فسفری، گلبهی، آبی تیفانی اینجور رنگا حالا ب نظرت حالم خوب میشه از بین اون همه رنگ سبز ک همه عاشقشن من رنگایی ک توش نور و انرژی داره خوشم میاد (ب جمله ی هدر یسرا دارم ناامید میشم نسبت ب خودمااااااا)
    پاسخ:
    خیلیم خوبه!
    هی من میگم تو انرژی میپاشی وقتی میای صداتم همینطوره
    میگی نع!

    خب دیگه ایناهاش این رنگایی هم ک دومس میداری همش منبع انرژیِ!:))

    منم این رنگا رو دومس دارم ولی حیف که نمیشه تیپ این رنگیا زد...البته من میزنم:)))))
    ای جااااااااان پس یسرا هم صورتیه ؟
    الحق که این همه کتاب برازنده شه .......

    + یادش بخیر اون کیف صورتیه :))
    پاسخ:
    عاره صورتیه!:))

    باید بقیه کتابارو هم میذاشتم کنارش دیگه واقعندی برازندش میشد:)))

    +اوهوم یادته!؟
    خیلی وخته استفادش نکردم:|
  • تاج بی بی
  • صورتی چه همه برازنده یسرای دوس داشتنیه
    یسرا عشـــــــــقه
    ایضن سلیقه سارایی تو انتخاب رنگا
    پاسخ:
    فدای تو عزیزم...
    یسرا که عشقه ولی تو هم کم نداری ازش هااااااااااااااااا...

    چقدر خوشحال شدم عزیزم!
    پانته آ صفایی!!
    پاسخ:
    اوهوم پانته آ صفایی...
    ممنون سید جون فداااای محبتت
    :))))) خیلی باحالی
    پاسخ:
    عزیزمی...

    کار خاصی نکردم که!


    +حسنا من تو رنگ تو موندم خب:(
    عاخا نیدونم چرا این لوازم تزئینیت و آرایشیت چشمو گرفته ول نیکنه دهـــــــع :دی
    سید دمت گرم بالاخره یسرا از سکوت دراومد :دی
    پاسخ:
    قابلتُ ندارن کلن...
    ادرس بده از همشون نوش رو بخرم برات پست کنم:))

    +عه؟ واقعن ساکت شده بود!؟
    چرا من حس نکردم!؟

    شده قضیه غیبت تو:))))))))))))
  • بنای با ثوات
  • وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااای منننننننننننننن این همه کتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابببببب...............
    یاااااااااااااااادتوووووووووووونه...
    وووووووووووییییییییی
    لاک صورتی....
    خخخخخخخخخخخ
    من این همه شخصیتم واضحه یعنی...:))))
    اون مهر و تسبیح رو اگه شد یه روز هدرش می کنم..خخخخخ...:)))))
    چند وقته تو فکرم یکی از اون یادتونه ها بخرم ولی هی نمی شه..:|
    سارایی اون که روی یادتونه هستش چیه؟
    خخخخخخخخخ آیکون فضولی...:)))
    بعد اسم کتاب زیر یادتونه چیه؟
    حتما شعره...:))
    سارا می گم این کتابا که روی هم چیده شدن و شبیه هم هستن تفسیره دیگه آره؟
    سارا همه اش خییییییییییییییلیییییییییییییییییی خوب بود...خیلیییییییییییییییی
    ممنون که وقت گذاشتی...خیلی زیاد...
    شرمنده نمودی بانو..^_________________^
    پاسخ:
    ای جان...
    من چن وخ بود دنبال سوژه کردن صورتی ها میگشتم تا وب جدیدتُ دیدم تو هوا زدم...

    اون مهر و تسبیح مهرش مال کربلاس داداشم دوتا خرید یکیشو داد بمن...تسبیحشم مال مشهده:))

    +کتابا یادتونه هست و دیشب کسی مزاحم خواب شما نشد (پانته آ صفایی) هستش...
    روشم کیف موبایله!

    زیرشم کیف دستیه خخخخخخخخ


    +تازه اینا فقط کتابای مامانه که تو اتاق تکونیم جا به جاشون کردم:)))
    و وقتی دیدمشون براتو عکس گرفتم:))

    بله بله عزیزم تفسیرند:))


    دشمنت شرمنده عزیزم:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">