مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

اون لحظه ای که پای آدم خواب رفته باشه و مجبور باشی حرکت کنی!
شبیه ترین حس به مُردنه...

اصن خودِ خودِ خودِ مردنِ...


یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۳)

حس خیلی بدیه ب خصوص ک من اگ رو زمین بشینم چهارزانو میشینم و احتمال 90درصد بعدش همین حالت بهم دس میده!!! بدترترشم وقتیه ک بیرون باشی و اینطوری شده باشی
پاسخ:
اصن وختی قرار باشه تکون بخوری هر جا که باشی وحشتناکه!:|

مثلن خاب باشی بعد دستُ پاتم خوابیده باشن بعد بخای پاشی برا نماز صوب>_<
دعفاااام نکنی از این اعترافی کهمی نمویم ها!
ولی من کوشمولوتر ک بودم وختی یه پام خاب می رفد هر چند وخت یه بار پامو می کوبوندم به زمین تا سوزن سوزن بشه .خخخخخ
اصن خودزنی داشدم با خودم :))
پاسخ:
واااااااااااااااااای هانی دلم ضف رف...
این چ کاریه تو میکنی آخه!؟>_<
  • تاج بی بی
  • وای که چقدر این مدت این تمرین رو انجام دادم
    حس بد و مزخرفیه
    پاسخ:
    اصن وحشتناکه...

    حالا فک کن جفت پاها خواب رفته باشن!
    ینی بدتر ازون نمیشه:|


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">