مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

انار...

تنها دلیل دلتنگیِ من برای ِ پاییزِ!




یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۱۴)

خا^_^
پاسخ:
ﮔﻮﺷﺘﻮﻣﯿﮑﺸﻢ ﻫﯽ ﭼﺸﺎﺗﻮﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻧﮑﻨﯽ...
سید جونی ممنون از راهنماییت فک کن تازه از شر بافت و دردسراش خلاص شده باشی اونوخ یکیم بیاد بسواله چه شوووووووووود
پاسخ:
الان منظورت بمن بود!؟

من هنو بافدنیام تموم نشده تازشم کاموای جدیدم خریدم:))
خواهری منم ی جور دیگ میره بافتش تمیزه من با این روش میرم ریختش از ریخت خودمم داغونتر میشه خودااایی :دی
پاسخ:
خب این مدل بافت عجیب غریبه!
سخت هم هسد!

تو همون مدی که خواهریت یادت میدن بباف بهترتر میشه!:))
^_^
پاسخ:
تو صد سالی یه بار بیا چشاتو اینجوری ^_^ کن برو خب؟!
سیـــــــد میشه اینجارو بنگاهی ی کمکی ب من کنی عایا عاخا من با این روش میخوام ببافم خواهرم میگه این درس نیس میشه بگی خودت اینجوری میبافی یا نه؟ داخل پرانتز این ک مشکوکم ب این روشه :دی
http://amoozesh4all.ir/post/63
پاسخ:
ببین این حالت پیج میبافه برا زیرش منم همینجور میبافم ولی برا رو ساده میبافم ینی اون قری ک به نخ میده رو نمیدم!
در ضمن دونه اول رو هیچ وخ نباف بافتت یه ور  میشه!

البته مدل کور کردنش منم همینجور کور میکنم میتونی دو تا یکی هم کنی ولی خب این بهتره شیکتره!

اون ژته هم که گفته وسط بافتت وقتی اضافه میکنی سوراخ میفته!
من الان اشارپم هی دارم اضافه میکنم ولی بدون سوراخ! البته جونم درومد تا درس درش اوردمش!

ولی بافت سادهَ س رو نپسندیدم!:|
  • تاج بی بی
  • حالا تا سال دیگه کی مرده که زنده
    پاسخ:
    چرا تا چن سال دیگه جیجری؟

    ببین واضح حرف بزن من آیکیوم نم کشیده:|


    +وای من واقعن کورم هااااااااااااا فک کردم نوشتی تا چن سال دیگه...

    ایشالله زنده ای...تا صد سال دیگه هم زنده ایییییییییییییییییی!:))))
  • تاج بی بی
  • چرا خیلی دوست دارم
    منتهی فرصتش پیش نیومد بتونم بخورم :((((
    پاسخ:
    ای جان...

    ایشالله میخوری انار خییلی خوبه بخور حتمن برا سلامتی خوبه:)))
  • مریم گلی
  • ای بابا ما انقدر دلتنگی داریم که به دلتنگی برای پاییز نمی رسیم خواهر من...
    پاسخ:
    ﻣﻨﻢ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍ ﭘﺎﯾﯿﺰﺗﻨﮓ ﻧﻤﯿﯿﯿﯿﺸﻪ

     ﺑﺮﺍ ﺍﻧﺎﺭ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﯿﯿﺸﻪ :((
  • تاج بی بی
  • یک دونه از یه دونه انار رو هم نخوردم چه برسه انار درسته :(
    پاسخ:
    ﭼﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﻣﯿﮕﯿﯿﯿﯿﯿﯽ؟
     ﺍﻧﺎﺭ ﺩﻭﻣﺲ ﻧﺪﺍﺭﯾﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽ؟
  • تاج بی بی
  • من هنوز یه دونه هم نخوردم :(
    پاسخ:
    ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺍﻧﺎﺭ؟؟؟؟؟؟؟
    اااااای  جمعه گیلاس خور و انار خوره اینجا .خخخخ
    عسکت خعلی خوشمله سارا
    پاسخ:
    ﺍﺻﻦ ﺍﻧﺎﺭﺧﻮﺩ ﻋﺸﻖ ﻋﺼﻂ.

     ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻋﺰﯾﺰﺩﻟﻢ.:)
  • فیروزه ای
  • اصن تا دیدمش لبخند زدم :)
    پاسخ:
    ^___^

     ﺍﻭﻧﻢ ﺗﻮﺭﻭ ﺩﯾﺪﻩ ﺧﻨﺪﻭﻥ ﺷﺪﻩ :)))
    هووووووووم میبینی هنو تو شکست عشخی حاصل از کم خوردن گیلاس بودیم ک اینم روش اضافه شد :دی
    پاسخ:
    >_<

    من که امسال خعلی کم گیلاس خوردم:((

    اصن همش شکست پشت شکست:((
    اصن انار عشخه من ک از خوردنش سیر نشدم
    پاسخ:
    ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﯾﮕﻪ.
     ﭼﯿﮑﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺭﮐﻨﯿﻢ؟>_
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">