مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

اصلن مگر می‌شود در این رنگ ها غرق نشد...



+فوتو بای سارا سادات : دی 93

+ثبت میکنم تاریخ شروعَ ش را به امروز ساعت 13:30!


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۹)

زودی از اشارپت و این خوشملا عسک بگیر بذار همه ببینن خووووووووو
پاسخ:
نوچ نوچ نوچ هنو تموم نشده رو نمایی نوکونم!:))))))))))

  • پاک باخته
  • منم دوس دارم یاد بگیرم ولی نمی تونم
    گرررررررررررررررررررررررررررررررررریه

    خوش به حالت 
    خوش به حالت
    خوش به حالت
    پاسخ:
    خواستن توانستن است
    من نه از تو شکم مامانم بلد بودم نه کلاس رفتم!:))

    تمرین کنید یاد میگیرین!:))
  • مریم گلی
  • این میل چیه اون وسط بنفشه؟
    تو با این میل می بافی؟
    ووووی چه هنرمند هستن مردم.
    اصنم من حسود نیستم که. :|
    :) :*
    پاسخ:
    ﺍﻭﻥ ﺑﻨﻔﺸﻪ ﻗﻼﺑﻪ ﺧﺐ...

    ﺍﯾﻦ ﮐﻼﻑ ﺟﺪﯾﺪﺍﺭﻭ ﺑﺮﺍ ﻗﻼﺏ ﺑﺎﻓﯿﻪ ﺧﺮﯾﺪﻡ.:))
     ﻫﻨﺮﻣﻨﺪﻧﯿﺴﻢ ﺑﯿﮑﺎﺭﻡ.:((
  • فیروزه ای
  • kheili rangeshoon khoshgele
    Vase manam bebaf. Khhhhh
    پاسخ:
    ﭼﯽ ﺑﺒﺎﻓﻢ ﺑﺮﺍﺕ؟ ^__^
  • بنای با ثوات
  • ها گرفتم...مرسی..مبارکت باشه جانم..:))
    پاسخ:
    خداروشکر!:))

    میسی میسی هنوز که نبافوندمشون! فعلن در حد حرفه!:)))
  • بنای با ثوات
  • سارایی محض این که زیاد فسفر نسوزونم بگو کلاه پاپوش لباس واسه شوفاژ یعنی چیییییییییی؟
    پاسخ:
    ینی یه دونه کلاه میخام بباف یه دونه پاپوش یه دونه هم شبیه رومیزی واسه رو شوفاژ اتاخم از بیحالی دربیاد!:)))
  • بنای با ثوات
  • اعتراف می کنم حسنا یکی از سوالاتی رو پرسید که همیشه دنبال جوابش بودم..:))
    حالا می خوای به سلامتی چی ببافی سارایی..؟
    پاسخ:
    ای جان...جفتتون عاشخ فسفری سوزونی الکی هستین!

    کلاه پاپوش لباس واسه شوفاژ :)
    دست مریزاد داری دخمل
    میگما فرق بافت با دومیل و قلاب تو چیه؟ آخیــــــــــــش میدونی چن وخته درگیر این سوالم؟
    پاسخ:
    تو هم شدی یسرا که هی فسفر میسوزونه!؟

    فرقشون تو سلیقه َس و ایضن اینکه چی بخای ببافی!
    مثلن یه رومیزی گل گلی رو نمیشه با میل بافد
    یا مثلن چیزایی ک کشباف داشته باشن با قلاب نمیشه بافد!
    کلن قلاب بافی چیزای ژیگول تری درمیان و گرمای کمتری دارن... ولی خب با دو میل میشه یه ژاکت پشمی کلفت بافت!

    یه فرق دیگهَ شونم اینه که به نظر من قلاب اسونتره و زود شکل پیدا میکنه تا هی یه رج یه رج بخای ببافی>_<
    نمیشود :دی
    سیـد با قلاب میخوای ببافی؟
    پاسخ:
    ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺜﺒﺘﻪ.^__^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">