مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

اوصیکم به تماشای این انیمیشن دوازه دقیقه‌ای

کلیک


گرافیک فوق العاده ای نداره ولی برنده جایزه اسکار سال 2008 شده!

فقط ببینید من هیچی نمیگم دیگه!



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

  • بنای با ثوات
  • شارژ جدید که رسید دان می کنم. سایت یونی فریز شده باید کد داشته باشم..:)))
    پاسخ:
    ای بابا اسمتُ بذار شمسی خعلی خوبه!:))

    خدای شانسی ها...

    ایشالله ایشالله!:))

    +برای خصوصیت باید بگم برو بَ بَ بیخیال:))))) ستاد اغفال یُسرا بانوها!:))
  • بنای با ثوات
  • سلام سارایی...:))
    من نمی تانم دان کنم..شارژم داره نفسای آخرشو می کشه..باشد در وقتی دیگر..:)
    پاسخ:
    سلام بروی ماهت!

    خب اگه رفتی یونی دان کن!
    ارزش دیدن دارند هر چی نباشند یه جایزه خیلی بزرگ گرفتند!
    اونی ک برای بی بی هم گذاشتم بذار تو لیست دانلودیهات!:))
  • تاج بی بی
  • سارا گوشتو بیار جلو

     نگا به من و خودت نکن نیتهامون پاکه 

    اونا نیتهای شومی تو مغزشون میپرورونن همینه ;) 

    پاسخ:
    فدای نیت پاک تو!

    نوچ احیانن مثه من از انیمیشن بالا نمیروند!:))
  • تاج بی بی
  • چه خوب اوهوم منم مثل تو بدتر حتی خخخخ 

    + الان ۴تا وبلاگ خوندم 

    ۱) پست عاخر عسلی نوشتم منم مثل توام :|

    ٢) پست یسرا در مورد جنون انی گفدم منم مثل توام :|

    ۳) تو گفتی ناامید بودن  گفدم منم منم :/

    ۴) مریم گلی روز پر امیدی سپری کرده بود ترجیح دادم سکوت کنم :/

    انچه دوستان موقع برخورد به مشکلات دارن من ۲۴ ساعته همه رو فله ای دارم 


    ++ اینم ٤٥ ثانیه دانلود کردم خخخخ 

    پاسخ:
    بی بی دلش کتک میخاد!
    اگه ما هیچی نمیگیم که دلیل نمیشه بقیه موارد خیلی خوشیم ولی قرار نیست تسلیم شرایط شیم!
    من اونهمه حرف زدم بعد فقط اون تیکه " منم منم " ش رو گرفتی؟!
    باید پاشی اجر بخری طبقه جدید بسازی حتا اگه تمام خاطراتت زیر میلیون ها لیتر آب مدفون شده باشن!:))


    +منم یکی دو ویقه ای یکی دیگه دانلود کردم نمیدونم چرا دوستان موشکل دارن!؟

  • تاج بی بی
  • سارا چی میگفت این بابا

    خونه زیر دریا بود

    بعد میساخت بیاد بالاتر 

    بعد عکس خانومش رو میدید

    ماهیگیریم میکرد

    پیپ هم می کشید

    بعد لباس غواصی پوشید رفت پایین خانومه رو دید 

    اومد برا خودش نوشیدنی منکراتی (خاک بر چوک ) ریخت 

    به سلامتی عشقش زد بدن

    مطمئنن موضوع یه چى دیگه بود من نگرفتم

    وگرنه اسکار نمی دادن بهش خخخخخ 


    پاسخ:
    امید به زندگی عزیزم!

    با وجودیکه هیشکی نمونده بود براش و همه چیزای امید بخش زندگیش رو از دست داده بود همه خاطرات بچگی و جوونی ُ شهر ُ همه چی!

    من بودم همون لحظه که اب اومد تو اتاق پتو رو میکشیدم رو سرم میگفتم یه مرگ لذت بخش و به استقبالش هم میرفتم!

    ولی اون پاشد رفت طبقه بالاتر رو ساخت!

    برای یه پیپ که دوسش داشت اونهمه غواصی کرد ... با وجودیکه میتونست یه پیپ دیگه بخره!:))

    اینم ببین!  این اسکار 2012 رو گرفته!:))
    من که دانلود نکردم !
    فخط خواسدم اعلام حضور وکونم .بعععععععععععله
    پاسخ:
    شما زودی تنفلی رو بذار کنار دانلود کن ببین تو دنیا چیا اسکار میگیرن!

    +فدای حضورت:*
  • تاج بی بی
  • سلام سارایی من تو دو دیقه با نت کم سرعته بوق دانلود کردم :|
    هنوز ندیدمش شب می بینم اوصیکم سارارو
    پاسخ:
    ای جان باریک الله به تو!
    خیلی خوبه زودی ببینیش بازم اوصیکم دارم براتون!:))

    +یاد بگیرین تمبلا!:|
    امشب..
    پاسخ:
    ﺗﺎﺟﮕﺬﺍﺭﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻋﺞ ﻭ ﮐﺮﯾﺴﻤﺲ ﻫﺴﺘﺶ... ﮐﺪﻭﻣﺸﻮ ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻪ؟^__^
    اع سید ساره راس میگ کمه این حجم؟ راستشو بوگو چقد طول کشید تا دانش کنی؟ فک کنم باید چن ساعت وقت بذارم واسه دان... الکی اسمش پرسرعته تو واقعیت سرعتش مث کرم خاکی میمونه ک ی ذره از لاکپشت سریعتره همین :دی
    پاسخ:
    والا من دیشب اینو زدم بعد دیگه حواسم بهش نبود ببینم کی دانلود شده ولی نیم ساعت بعد دیدم تموم شدن!

    دوتا بودن!

    نه بابا سرعت دانلود من بد نیس خدارو شکر!
  • فیروزه ای
  • راستشو بخوای اومدم دانلود کنم دیدم 94 مگِ
    منم بیخیال شدم
    پاسخ:
    کم بود که دانلود نکردی؟

    ساره!؟

    آخه 94 مگ خیلی خوبه که!:|

    اصن از حجم رایگانت دانلود کن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">