مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

امشب شب تاجگذاری امام زمان و آغاز ولایت آخرین ولی خداست...

انگار خدا میخاسته کاملا اتمام حجت کنه 13 تا از بهترین هاش رو پشت سر هم ولی قرار داد

ولی هی مردم بی لیاقت یکی پس از دیگری اونها رو شهید کردند و

ثابت کردند این بی لیاقنی واسه یه نسل خاص نبوده و حدود 300 سال ادامه داشته!


این یعنی سنت استدراج خداوند متعال!

در نتیجه آخرین ولی رو برای خودش نگه داشته تا ما لایق بشیم!

پس با فراگیر شدن ظلم مطمئنن نمیشه که ما لایق باشم و ظهور فرا برسه!

بهتره منِ نوعی یه کمی توی دانسته هام تجدید نظر کنم!:|


ایضن امشب شروع سال 2015 میلادی هستش


و خب به کل عالم میشه امشب رو تبریک گفت!


و فک کنم یه دلیل خیلی خوب واسه یه شروع ِ خوب و قوی و جدید توی زندگی تک تکمون میتونه باشه!

من این همزمانی رو به فال نیک میگیرم!



+عیدتون مبارک عزیزانِ دلم!:))



یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

من اسب مووووووخااااااااام
بیا پایین تا دم اسبه رو نکشیدم پرتت کنه هواا^_^
پاسخ:
منکه گفدم من سوار بر اسب نیسدم!
حواست پرته ها!:)))))))))))

یکی دیگه رو ابسه نشسده اونو بکش پایین^_^
تو که دلت نمیاد با ویول عجیج و مهلبونت گهر کنی لذا چرا خالی میبندی خوو؟!!!^_^
پاسخ:
نوچ نوچ نوچ
زهی خیال باطل!:))

تو فک کردی من سوار بر اسبم که نتونم باهات گهر کنم تو هم هی ناز کنی!؟
نوووووووووووووووووچ>_<
دومس دارم اصن^_^
میزنمتا؟؟؟
پاسخ:
ﺑﺸﻪ ﭘﺮﺭﻭﯾﯽ ﺍﺻﻠﻨﺪﺵ.
 ﮔﻬﺮﻡ ﺑﺎﻫﺎﺕ.:((
همون که مشت بی بیم گفت^_^
پاسخ:
از خودت نوآوری در کن... چیکار به کامنتای بقیه داری؟

  • تاج بی بی
  • هانی مدیونی پارتی بازی منُ نکنیا
    سارا تو هم خود زنی نکن 313تا برازنده خودت هم هست تازه
    پاسخ:
    وا نه نیسدم من!
    عاره هانی باید پارتی بازی کنه!
    اصن میزنیمش اگه پارتی بازی نکنه!:))
    سارا یه چیزی میگی!اون هم من؟؟؟
    تو دستمو بگیر که اوضاع من خرابه خرابه......
    شرمنده پیش خدا و امامشم....
    کاش حداقل حواسم بود تو شبانه روز اینقد خنجر به دل اقا نزنم با کارام
    پاسخ:
    اره میگم!

    تو خیلی گلی!
    خیلی!


    این عید برتو هم مبارک عسیسم
    پاسخ:
    عزیزمی عید قشنگ تو هم مبارک

    میگم جز 313 تا شدی پارتی بازی ما رو هم میکنی!؟!
  • بنای با ثوات
  • سیده بانو عید شما هم مبارک..همچین با تحکم نوشتین آدم می تونه بگه نه؟
    نه خداییش می تانه؟
    :))
    پاسخ:
    نه نمیتانه!
    ببینیم و تعریف کنیم!

    ببینیم شما چقد حساب میبرید!:)))))
  • تاج بی بی
  • مبارکا باشه

    انشالله امسال عید ظهور باشه همه خلاص بشیم 

    پاسخ:
    ایشالله حضرت هم همین حس رو داشته باشن...
    دلم میسوزه براشون!:|
    سلااااااام سید جونی
    من هم تبریک وگویم

    پاسخ:
    سلام بروی ماهت !

    بر شما هم تبریک!:*:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">