مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

1.از صبح یه ریتم آهنگ افتاده بود تو کلم که هی تکرارش میکردم توی ذهنم!

به نزدیکای ظهر که رسیدم حس کردم باید دیشب شنیده باشمش ولی نشنیده بودم پس احتمال دوم خواب بود!

ولی مگه میشه تو خواب آهنگ گوش داد!؟


2.از لیست بروز شده های بلاگفا رفتم وب یکی از دوستان ... و عنوان گرامی مطلبشون یه شعر ناب بود!


3. عصر سوار تاکسی بودم یه آهنگی از رادیو پخش میشد یک آهنگ دلپذیر...


4. چن دیقه پیش یه پیشنهاد از نوع موسیقایی داشتم!


حالا مطمئن شدم که امروز من به رنگ چارتار شرو شده بود...


هر سه مورد اول دقیقن یک آهنگ بودند!

و آهنگ چهارم...


یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

  • فیروزه ای
  • چقد دنیا قشنگه...
    یعنی کارای خدا قشنگه
    پاسخ:
    عاره اصلن این چیزا خیلی به آدم مزه میده!:))
    نچ نچ نچ نچ نچ
    خشانت خونت زده بالاها^_^
    پاسخ:
    ﻣﻦ ﺧﺸﺎﻧﺖ ﺧﻮﻧﻢ ﻧﺰﺩﻩ ﺑﺎﻻ ﺗﻮ ﻏﯿﺒﺘﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩﺷﺪﻩ
    عفااا چرا جیغ میزنی آجی؟؟؟!!^_^
    پاسخ:
    از دست کارای تو!

    معلومه کوجایی اصن؟!

    دلت کتک میخاد:))
    ^_^
    پاسخ:
    >_<

    بنشمهههههههههههههههههههه
    :)))) چی ژالب
    هردو قشنگن انصافن ولی باران تویی بیشتر تو ذهنمه
    پاسخ:
    عاره هر دو قشنگن!

    خب من باران تویی رو نشنیده بودم اون یکی تو ذهنم بود!:))
  • بنای با ثوات
  • به یمن وجود الی جانمان بلی...^____^
    پاسخ:
    خب خداروشکر!!!


    +کاش تو چیزای دیگه هم ساپورتت میکرد این خواهر گرامی:))
  • بنای با ثوات
  • خب پس مشکلی نیست. چون هر دو رو شنیدم..^________^
    پاسخ:
    عه!؟
    شما بسیار پیشرفده هسدین!:)))))
  • تاج بی بی
  • سارا خیلی ......

    من رفتن وبلاگ عسلی تو نمیشناسیش یک بشه بدی هسدا

    بعد دیدم اهنگ گروه چارتار پیشنهاد داده

    من تصمیم کبرا گرفتم اهنگ نگوشم دیگه

    واسه همین یواشکی کلوز زدم اومدم بیرون 

    گفدم برم ببینم سارا چه در افشانی کرده

    بعد الان میبینم همونو پیشنهاد دادی عرررررررر

    من دانلود نمیکنم فهمیدی :|

    عه من کی زدم دانلود بشه ؟!

    مامانم میگف دوستیهای اینترنتی عاخر و عاقبت ندارنا :|


    پاسخ:
    گلط خوردی تو!

    کلن به دلیل اینکه بری آلبومشونو بخری سه تا آهنگشون بیشتر نیست!

    این آهنگ اخری رو عسلی خودش بهم پیشنهاد داد...

    ولی این دو تا عالیَ ن!

    منم این روز ا اکثرن نمیگوشم!

    +گوشتُ بیار جلو ... ازونجایی ک بسیار موسیقی شنویِ قهاری هسدم اون اهنگی ک افتاده بود سر زبونم نمیدونسم مال ایناس:)))
    عهههههه من هم پستش رو گذاشدم دیدم تو هم گذاشدی^_^
    حال داد امشب بهم اساسی .....



    پاسخ:
    توی همین فاصله برای 50 اُمین بار دیپلای شد!:))

    ممنون عزیزم!

    +نامبرده خودش اعتراف نمویید!^_^
    قلفونش بشم !
  • بنای با ثوات
  • به همان دلیل پایین معذورم..
    حالا اسمشونو بگو شاید شنیده باشم رو دلم نمانه...:))
    پاسخ:
    من بایت جواب قبلی عذر میخوام شش زدم به شدت!

    سه مورد اولی آهنگ آشوبم آرامشم تویی چارتا هستش و چهارمی باران تویی از همان گروم فوق الذکر!:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">