مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

من از چیزای فانتزی خوشم میاد
در این راستا یکی از چیزهایی که خیلی اهلش هستم خرید لیوانهای خوشکله!

این دفعه در برابر  دیدگان متعجب سایرین رفتم یه لیوان ساده خریدم:)
و خودم این و این شکلی‌ش کردم!



لیوان ساده + لاک شده این چیزی که میبینید!
اگه شما هم مثه من نمیتونین از قلب قرمز دل بکنین میتونین هر طرف رو یه شکلی طراحی کنین...
اگه برس لاک هاتوون هم خیلی پهنه میتونین از یه چوب کبریت استفاده کنین!:))


یاعلی
  • سارا سادات

نظرات (۱۴)

bara una k adreseshun dar sefide hast! Khob mam daremuno sefid mikonim khube? Baad mifresti? Hum?
پاسخ:
ﺩﺭﺗﻮﻧﻮ ﺳﻔﯿﺪﮐﻨﯿﺪ ﺑﻌﺪﺧﺸﮏ ﮐﻪ ﺷﺪ ﻣﻦ ﺩﺭﻣﻮﺭﺩﺵ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ.ﺧﺨﺨﺨﺦ
  • پاک باخته
  • برا اونا میفرستی
    برا من نمیفرستی
    هوم؟؟؟
    درست فهمیدم؟؟؟
    گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریه
    پاسخ:
    ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﺍﺻﻨﺸﻢ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻧﯿﺴﺪ. ﻣﻦ ﺑﺮﺍﮐﯽ ﭼﯽ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ؟ﻫﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻡ.؟
    manam mikham y ghalbe bozorgam dashte bashe ha!darb kerem va ghahvei!
    پاسخ:
    امر دیگه ای نیس؟
    تعارف نکنی ها:))
  • فیروزه ای
  • از لاک طراحی هم میتونی استفاده کنی
    خب کی برام میفرستی لیوانمو؟
    پاسخ:
    من خیری از لاکای طراحی ندیدم

    معمولن جنس خوبی ندارن یا خیلی زود خشک میشن:|
    برا همینم نمیخرم:))

    +عه تو هم میخاسدی؟!
  • مریم گلی
  • بله بله ما رنگ در خونه و باغ مون بیشتر از 20 ساله که سفیده
    وقتی میخوایم تجدیدرنگ! کنیم هم دوباره بهش رنگ سفید میزنیم.
    :))))
    پاسخ:
    ﺧﯿﻠﯿﻢ ﺧﻮﻑ.
    ﻣﺎ ﺗﻮﻋﻤﺮﻣﻮﻥ ﺑﯿﺲ ﺳﺎﻝ ﯼ ﺟﺎﻧﻤﻮﻧﺪﯾﻢ.ﺧﺨﺨﺨﺦ
  • مریم گلی
  • لطفا برای منم یکی از همین لیوانها درست کن
    قلباش آبی و صورتی باشه لطفن
    ممنونم
    :*
    پاسخ:
    ﺍﯼ ﺟﺎﻥ. ﺗﻮﻫﻢ ﺷﺪﯼ ﭼﻬﺎﺭﻣﯿﺶ...

    ﺷﻤﺎﻡ ﻫﻤﻮﻥ ﺩﺭﺳﻔﯿﺪﻩ ﻫﺴﺘﯿﻦ ﺩﯾﮕﻪ.:)))
  • تاج بی بی
  • سارا من تولدم دوماه قبل بود اما عیبی نداره همین فردا فک کن تولدمه
    برا من تاریخ مهم نیست :|
    مدیونی اگه فک کنی چیز خاصی تو ذهنم بوده ها
    من هنوز پستت رو نخندم اینو هویجوری گفدم
    اصن این پستت رو نمیخونم
    +آدرس: تبریز در سفید، روبروی در سفیدِیِ دیگه، بغل دست اون یکی در سفیدِ
    پاسخ:
    عه شمام درتون سفیدِ!؟

    ای جانم باشه گلم تو عادرس بده ایشالله میفرستم برات!

    میرم شش تا لیوان میخرم برا 6 تاتون درس میکنم!
    اولیش هانی دومیش نگین سومیش تو سه تا دیگه میمونه خخخخخخخ
    ماشاءالله ماشاءالله بش بوگو افتادم ... دیگ بقیه رو نیتونم بگم ک میره تو فاز عروسی
    خدا قوت سید جان
    پاسخ:
    فدای تو!

    خب باید یه جوری کرم لاک زدنمُ خالی کنم نمیشه که!

    تازه چنتا برنامه دیگه هم دارم برا لاکا^_^
  • پاک باخته
  • اون لیوان ساده های مامانم
    ماله آب خوردن مهموناس
    ولی من می تونم خرابشون کنم
    :))
    اگه دعوام کرد میگم سارا گفت
    :))
    پاسخ:
    باشه من مسئولیتشُ قبول میکنم ^_^
  • پاک باخته
  • اون لیوان ساده های مامانم
    ماله آب خوردن مهموناس
    ولی من می تونم خرابشون کنم
    :))
    اگه دعوام کرد میگم سارا گفت
    :))
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    خب لیوان ساده هایی که استفاده ندارن رو بردار خوشگلاسیونشون کن برا خودتون و مهموناتون!

    دخملای خوبی باشین یه کار دیگه هم یاددون میدم!:))
  • پاک باخته
  • به به
    چقده قشنگه سیده خانوم
    آفرین
    من به تو افتخار می کنم...
    چه خوب 
    مام لیوان ساده داریم
    میرم از این بلاها سرش بیارم...
    پاسخ:
    ﭼﺸﻤﺘﻮﻥ ﺧﻮﺷﻤﻞ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ. ﻋﺎﺭﻩ ﻋﺎﺭﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻪ ﻣﺨﺼﻮﺻﻦ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻥ ﻟﯿﻮﺍﻧﺎ ﺑﻼﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻦ.
  • بنای با ثوات
  • سلام سارایی..خوشگل شده بود...:))
    پاسخ:
    ﺳﻼﻡ ﺑﺮﻭﯼ ﻣﺎﻫﺖ...ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻋﺴﯿﺴﻢ.
    خعععلی ناز شده منم مووووخام :((
     سارا از این لیوانا میتونی برا هدیه تولد دوستات هم ببری ها باور کن خعلی خوششون میاد....

    پاسخ:
    خب لیوان که داری لاکم که داری!^_^
    آیکون سوت بلبلی!

    اوهوم... فعلندی تفلد نداریم:))
    عععععه اینا چی چیه ست !من بار اوله میبینمشون .خخخخخ
    خعلی خوشمل شدن افرین . از همون سایته ایده گرفدی؟
     + یهنی اگه بری گوشیتو ببینی میبینی قبل پستت چخده تهدیدت کردما@_@ 
    شانس اوووردی خودت زودتر هنراتو رو کردی  ساااااارایی ^_^
    پاسخ:
    ایشون لیوان جدیده بنده هستن که قراره تو خوردن نوشیدنی جات منُ همراهی کنند^_^

    نوچ نوچ 150% من درآوردی هستن!:))

    +عاره والا شانس آوردم!:))

    چه همه هنرررررررررررررررررررررررررر اینا هنر باشه هنر کجا باشه؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">