مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

گاهی وقتا دلم میخواد روح باشم!

روح بودن اتفاق خوبیِ به نظرم...

چون خیلی اتفاقا میتونه برا ادم بیفته!

حالا صرف نظر ازینکه چه جوری روحی خواهم بود...


ولی یه خوبی خیلی خوبی داره!


میتونم ساعت ها از نزدیک به اونایی که دوستشون دارم زل بزنم و نگاهشون کنم

بدون اینکه با سوالِ " چته! خل شدی!؟ چرا اینجوری نگام میکنی؟!" مواجه بشم...

و اون شخص مورد نگاه حتا منُ نبینه! (دلش بسوزه حتا!)

اینقد نگاه کنم که سیر باشم ...


یا مثلن هر جایی رو که دوست داشته باشم برم و ببینم و بگردم...

البته نمیدونم اگه روح بشم اجازه همچین کارای بهم داده میشه یا نه...

ولی خب اینم یه فانتزیِ دیگه!:))


یاعلی



  • سارا سادات

نظرات (۶)

  • فیروزه ای
  • الان من چی بگم
    حق مطلبو به جا آوردن دوستان
    پاسخ:
    ﺍﺑﺘﮑﺎﺭﺧﻼﻗﯿﺖ ﻧﻮﺁﻭﺭﯼ ﺷﻌﺎﺭﻣﺎﺳﺖ.^_^
    bah bah pas arvahe tayebe k migan shomaee! Man ruh bsham dige nemiam in paeen miram un bala refigh peyda mikonam! Ruh cho ruh bebinad khoshash ayad! Valla
    پاسخ:
    ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﻣﺎﻧﯿﺴﺪﯾﻢ.
    ﻣﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﻣﯿﺪﺍﺭﯾﻢ.
     ﻣﯿﺎﯾﻢ ﻣﻤﺎﺥ ﺑﻪ ﻣﻤﺎﺥ ﻧﯿﮕﺎﺷﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ.^_^
    اااااااای تو روح فانتزی هات !!!!!!!
    مدیونی بدون من تهنا خوری کنی با بی بی !
    پاسخ:
    عاغا من یه چی گفتیدم چرا شوما جدی نمیگیرین!؟
    ییهو دیدین روح شدم بهدن دلتون میسوزه ها...منکه میام مماخ به مماختون نیگاتون میکنم شما نمیبینید منُ:))
    میگما روح شدن تبهات داره ها نیشه روح بشی ولی نمُری هوووووووم؟ اگ اینژوره روح شو تو خوردنیجات منم شریکم جهنمو ضرر منو تو و بی بی :دی
    پاسخ:
    خخخخخخ
    حالا من دومس دارم روح شم دیگه کاری به تبهاتش نودارم^_^
    تازه همیشه هم نوخام که بعضیییییییییییییییییییییییی وختا^_^
  • تاج بی بی
  • بچه های مردم چه فانتزی هایی دارن خدا جون :*

    یه روحه بود شبیه پرده بود خخخخخخ یاد اون افتادم 

    سارا از دیفال هم رد میشی عایا

    میگم مثلن تو روح بشی سر جلسه کنکور دکترا بری جوابای درست و پیدا کنی به من بگویی

    من شاگرد اول کنکور بشم یا بری تو بانک پول برداری بریم قاقالی لی بخریم بخوریم

    به هانی مماخو ندیم هوم ازینا میتونی باشی 

    پاسخ:
    ﺧﺨﺨﺨﺨﺦ ﭘﺮﺩﻩ؟!؟
     ﺗﻮﻭﻭﻭﻭﺭﻭﺣﺖ...
    ﻣﻦ ﺭﻭﺡ ﺷﻢ ﮐﻪ ﺗﻮﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻭﻝ ﮐﻨﮑﻮﺭﺷﯽ؟ ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ...
     ﺗﺎﺯﺷﻢ ﺗﻮﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺍﻋﺘﺨﺎﺩ ﻧﺪﺍﺷﺪﯼ ^__^

    ﻗﺎﻗﺎﻟﯽ ﻟﯽ ﺭﻭﺧﻮﻭﺏ ﺍﻭﻣﺪﯼ.ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﻫﻤﻮﻧﺠﺎ ﺩﺭﺟﺎ ﺑﻪ ﺭﻭﺡ ﺗﺒﺪﯾﻠﻤﻮﻥ ﮐﻨﻦ.^__^
  • تاج بی بی
  • عرررررررررر

    سارا مماخو تو به روح اعتقاد داری که تازشم روح باشی عاخه

    تو میدونی من یه دونه تاج بی بیم که موهام شپش بسته

    ام از ترسم چن روزه حموم نرفتم :((((

    تو می دونی من یه عالمه روزه زیره پای بابام می خوابم که تا بترسم پاشو

    تکون بدم زا ب راه بشه

    تو می دونی از ساعت پنج و نیم به بعد که هوا تاریک میشه من کز میکنم یه گوشه دور و برمو می پام

    تو نمی دونی اصن به روح اعتقاد نداری که اگه داشتی الان با این پستت نمک رو زخم من نمی پاشوندی

    من گون دارم بیا برام قصه بگو لالا کنم نترسم خوووووو :(

    پاسخ:
    ﻣﺨﻠﺺ ﮐﻞ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﯽ ﺑﺎﯾﺪﺑﮕﻢ ﺍﻟﻬﯽ ﻗﻠﻔﻮﻧﺶ ﺑﺸﻢ ﻣﻨﻨﻨﻨﻦ
     ﺍﺧﻪ ﭼﻘﺪﺗﻮﺟﯿﺠﺮﯼ...
     ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﻮﺩم ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺖ ﺣﺪﻣﻨﯽ ﺗﻮ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﻮﺷﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﭼﻦ ﺭﻭﺯ ﺑﺎ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺛﺒﺘﺶ ﮐﺮﺩﻡ.:(

    ﺑﺪ ﺍﺩﺩ ﺗﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﯿﺎﯼ ﺍﯾﻨﻮﺑﺨﻮﻧﯽ؟ ﻣﻦ ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ.
    ﺑﺒﯿﻦ ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺁﺩﻣﻢ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﻮﮐﻮﻧﻢ ﮔﺎﮊﺕ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻧﯿﺸﮑﻮﻧﺖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﭼﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﺨﻠﺖ ﻣﻮﮐﻮﻧﻢ
    ﺑﺎﺑﺎ ﻓﺎﻧﺘﺰﯼ ﺑﻮﺩ.
    ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ.
    ﺣﺎﻻﺑﯿﺎﺑﺨﻠﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﻻﻻﯾﯽ ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺑﺨﺎﺑﯽ ﻗﻠﻔﻮﻭﻭﻭﻭﻧﺶ ﺑﺸﻢ.:*:*:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">