مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

هیچی مثه دیدن این تویِ صفحه سوم لیست دوستانَم

تویِ یه شبِ سردِ زمستونی...

نمیتونس دلمُ تنگ کنه...



+من فقط اینجوریَ م یا شمام هستید!؟


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۳)

  • پاک باخته
  • منم دلم تنگ میشه براش
    پاسخ:
    پ من تنها نیسدم

    +چه عجب دانشجو جان:))
    :))) از دست تو دخمل
    پاسخ:
    :))))
  • تاج بی بی
  • منم اصن الان اینو دیدم یه چیزایی اومد تو ذهنم داغوووووون شدم :-s

    بلاگفا هر چی نداشت کلی خاطره خوب داشت ١٨ سالم بود که اولین وبمو

    ساختم ١٠ سال من بودم و صفحه وبلاگ هر چند تند تند عادرس عوض می کردم

    حذف می کردم اما دلیلش یه چیز بود مدام در حال تغییر و تحول بودم

    از وقتی اومدم بلاگ هرچند دوستان خوبی دارم

    وبلاگ پربازدیدی دارم

    اما خودم مثل سابق عادم رو به صعودی نیستم راکده راکدم گاهیم زیر منفی :(


    پاسخ:
    ای جان...
    بلاگ اومدنمانون همزمان شده با حال رو به زوالمون...

    من خیلی دلم دلم برا اون جا تنگ میشه هر چند که واقعن بلاگفا برام غیر قابل تحمله:(

    ایشالله روزای خوب میاد...
    میسی میسی
    منم بوس بوس بوس
    خب خدارو شکر ک حسنای خونتم جلا پیدا کرد :دی
    پاسخ:
    اووووووووووووو از دیروز هنو تو بخلم بودی!؟ منکه یادم رفده بود دیگه خخخخخخخخخ
    عهههههههههههه منم از اون وبت یادم رفده بود چلا سارا؟
    پاسخ:
    پیر شدی دیگه...
    به این زودی یادت رف!؟
  • فیروزه ای
  • اوهوم. منم از متروک بودن بدم میاد...
    پاسخ:
    آخ آخ گفدی...

    :((
  • بنای با ثوات
  • ها الان گرفتم چی شده...
    این مالا بلاگفات بود..
    خخخخخ
    دیگه ببخشید دیگه..خنگی و هزار درد..:))
    پاسخ:
    دور از جونت...
    ذهنت مشغولِ دغدغه های مهمتریه :))

    خب من خیلی کلی گفتم کسایی که به بلاگفا عادت دارن این تصویر براشون آشنا ترِ!:))


    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ایشاءالله ایشاءالله

    اومدم سید جونی :دی

    ***** ** ** ** ***** ***** ** ** ** *** ** ***** *** ***** ****** ***** ** **

    پاسخ:
    ایشااااااااااالله...

    بپر دو ماچت کنم دلم واشه دوسه روزه ندیدمت حسنای خونم افتاده :* :* :)

    +چرا... بذار ببینم چی به چیه!^_^
    نیخوااااااااااااام من ضایع شدم خدا هیشکیو اینژوری نکنه
    پاسخ:
    دور از جونت عزیییییییییییییییییییزم داعشیا ضایع شن ایشالله:*

    بیا بخلم رفیق شفیقم:*
    یادم رفت ک تو لیست منم آپت دیده نمیشه و هر سری باید ب چن نفر از دوستان دستی سر بزنم کجاس تاج بی بی ک واسه اینم ی راهی برام روشن بنمویه :دی
    پاسخ:
    خخخخخخخ تجویزت الکی از آب درومد:))

    هر وخ برا خودت درس شد بمنم بوگو:))
    اینجارم بذار تو لیست یاهو پایپت تن تن آپ کنی بگوووووووووو چشــــــــــــــــــــــــــم
    پاسخ:
    ﻣﻦ ﯾﺎﻫﻮﭘﺎﯾﭗ ﻧﺪﺍﺭﻡ.:((
    ﺑﻌﺪﻡ ﺍﺩﺩ ﻧﺸﺪ ﺗﻮ ﺁﺭﺍﺱ ﺍﺳﻢ.:|
  • بنای با ثوات
  • هوم...نمی دانم والا...شاید آره شاید هم نه...از خاطره بازی خوشم نمیاد. با وجودی که آرشیومو دوست دارم اما هنوز نرفتم حتی یه ماهشو از اول بخوانم..:|
    پاسخ:
    سلام یسرایی
    خوبی؟
    دلمان برایت تنگ شده بود:(

    منم خاطره بازی نکردم یادمم نمیاد برم آرشیومُ بخونم...گذری شاید:)
    ولی از متروکه بودن جایی که خیلی دوسش دارم دلم گرفد:|
    وقتی خاطره داری باهاش حق داری اینجوری باشی
    تا حالا تجربه نکردم اینجوریو ک بدونم حساس میشم یا نه ولی در کل بسیار بسیار حسّــــــــــــــــــــــاسم
    پاسخ:
    من بیشتر از چند روز اگه اونجا چیزی نمینوشتم دلم براش تنگ میشد دلم میگرفت و هزار تا مرض دیگه...
    وقتایی که نمینوشتم جای دیگه حتمن مینوشتم...
    حالا 59 روزه خالی از سکنه رها شده:|

    یکی از دلایل تن تن آپ کردنم اونجا همین لیست بود :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">