مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

کاش مخ منم یه دکمه آف داشت

شبا قبل خواب اونُ میزدم و میخوابیدم خـــــــــــــــــلاص...


کلیک


+چند شبه اصلن خوب نخابیدم یا خوابم نمیبره یا میخوابم یه ساعت بعدش میپرم...:((



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۹)

  • تاج بی بی
  • به خاطر تعریف حسنا رفتم عناوینت رو دوباره خوندم
    همش رو قبلن به دقت خونده بودم
    الان کی مسئول دوباره خونی من هست؟!

    کی مسئول وقتی که صرف کردم هست؟!

    + خدا می دونه چقدر دلم تنگ شده برای روز هایی که وقت کم می آوردم، دنبال یه وقت خالی می گشتم برا تفریح برا وب نوشتن برا بیرون رفتن الان پر از وقتم هووووووووچ کاری ندارم :(
    پاسخ:
    ای جان خب الان نظرت چیه؟!

    من فقط میتونم بگم ممنون بابت محبت و دقتت عزیییییییییییییییزم:)))

    +عاره والا من تحت فشار بهتر جواب میدم بهتر به همه چی میرسم ولی حالا همش خاب تشریف دارم:/
  • پاک باخته
  • خدایا خواب به این سید بانو عطا کن
    آمین
    پاسخ:
    فدااااااااااااااای تو

    +خواب آرام برای همه خدا جون:))

    ممنون
    یادمه ی زمانایی یادم میرفت عنواناتو بخونم از بس هول بودم برا متن ولی الان باید بگم یکی از نقطه قوت پستات همین عنوانا هستن (آیکون چشمک و اینا)
    پاسخ:
    ﺍﯼ ﺟﺎﻥ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻋﺰﯾﺰﻡ...
    ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺗﻌﺮﯾﻔﯽ ﺑﻮﺩﮐﻪ ﺗﻮﻋﻤﺮ ﻭﺏ ﻧﻮﯾﺴﯿﻢ ﺷﻨﯿﺪﻡ .
     ﺁﯾﮑﻮﻥ ﺫﻭﻕ ﻣﺮﮒ ﻭ ﺍﯾﻨﺎ.:))))
    دیشب شب خاصی بوده عایا هیشکی درست حسابی نخوابیده ک
    پاسخ:
    ﻣﻦ ﯾﻪ ﻫﻔﺘﺲ ﺩﺭﺱ ﻧﻤﯿﺨﺎﻓﻢ.:((
  • تاج بی بی
  • من شبا تا دیر وخ در و دیوار نگا می کنم

    بجاش تا ساعت ۱۲-۱ ظهر می خوابم ;)

    پاسخ:
    ﺑﯿﺎﺍﺍﺍﺑﺨﻠﻤﻤﻤﻤﻢ ﻣﻨﻢ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﻭﻭﻭﺭﻡ.

    ﻭﻟﯽ ﺗﺎ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﻣﯿﺨﺎﻓﻢ.:))))
    من چندین شبه اصلا خوب نمیخوابم!
    پاسخ:
    ﺍﯼ ﺟﺎﻥ ﻧﮕﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ...
    ﭼﺮﺍﻋﺰﯾﺰﺩﻟﻢ؟>_<
    ااااااااااااااااااااااای جان دیشب رو بهدر خوافیدی ؟؟؟
    اصن اینخده باید خودمونو خسده کنیم که یهو عمودی  ،افقی شیم تو جامون
    پاسخ:
    ﻋﺎﺭﻩ ﺩﯾﺸﺐ ﺑﯿﻬﻭﺵ ﺷﺪﻡ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﯽ ﺻﺐ ﺷﺪ...
    ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﻮﺍﺑﺎﻡ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺒﻬﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ.
  • فیروزه ای
  • asan asaab vase adam nemimoone
    Miyadesh... Kheili zood
    پاسخ:
    ﻫﻤﻮﻧﻘﺪﺭﮐﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺏ ﺧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺪ ﺑﺪﻩ...سارا ره

    ﺍﺻﻦ ﺩﺍﻏﻮﻥ.:/
  • بنای با ثوات
  • الهییییییییییییییییی..بی خوابی خیلی خیلی بده سارا سادات..خییلیییییییی..:|
    پاسخ:
    بد خوابی ازون بدتره:((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">