مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

از من بزرگ‌ترِ

دقیقن نمی‌دونم چند روز یا چند ماه ولی مطمئنم که بزرگ‌ترِ

مامان بزرگ میگفت به اسم همید!

از همون اوایل همیشه با هم بودیم

و از وقتی که خودمُ شناختم (ازین عبارت بدم میاد)

دوستش داشتمُ امکان نداشت جایی بدون اون برم...

شبا محالِ محالِ محال بود قبل خواب باهاش چند کلمه‌ای حرف نزنم و بهش شب بخیر نگم

و صبح‌ها همیشه با دیدنش یه لبخند روی لبم می‌نشست

فقط پیش اون بود که راحت راحت گریه می‌کردم و اون با صبوری اشک‌هامُ جم میکردُ فردا توی خنده‌هام به روم نمیاورد!

همین مهربونی‌هاش روز به روز برام دوست داشتنی‌ترش می‌کرد!

بهترین مونس شب‌ها و یار خواب‌های شیرینم بوده...

و من بخاطر انسی که باهاش داشتم خیلی خواب رو دوست داشتم...


از پر قوی سفید است و به رؤیای من رنگ پرواز می‌دهد...


بالشت کوچولویِ من


یاعلی



  • سارا سادات

نظرات (۹)

be joone khoodam inja nayoomade sms dadamaaaaaaaaaaaaaaaaa^_^
پاسخ:
جونت سلومت باشه عسیسم!:)))))))

بهله در جریانش هسدم^_^
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ajoooyi khepelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam^_^
پاسخ:
سلام عزیزم
کوفده!
دیروز خاسدم بهت اس بدم گفتم تا خودش نیاد اصن باهاش حرف نوزدنم!
دخدره سرتق>_<
  • بنای با ثوات
  • یا پیغمبر...اتفاقا تو ذهنم بود بپرسم تو رفتی خوابگاه چطور سر کردی!!!!
    حالا خوابگاه قابل درکه ولی مسافرتا رو کجای دلم بزارم...اندازه اش چقدره مگه...؟
    بعد مهمانی بری شب بمانی چه؟
    یه مهمانی یه هویی مثلا اونم از نوع راه دور...
    :)))
    پاسخ:
    ^_^
    تازه هر وخ طولانی میومدم خونه میاوردمش:))
    کوشمولوئه به اندازه یه بچه کوچولو تو بخل جا میشه:))
    نمیمانم عزیز دلم...من خعلی کم شب جایی میمونم!
    مجبورم بشم بمونم نمیخابم:))
    یه همچین عآدم متعهدی هسدم من!^_^
  • بنای با ثوات
  • خدا شما و بالش رو از هم جدا نکنه...والا..:|
    پاسخ:
    آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!

    من خوابگاهم بردمش یسرا...حتا تو مسافرتام:)))
  • بنای با ثوات
  • یعنی اولش با خودم گفتم سارا از کی خواهر دار شد...؟
    بعدش گفتم خب لابد خاله شه...
    بعدش گفتم نه...حتما دوستشه...
    گفتم شاید تلفنی به مخاطب خاصت شب به خیر می گی هر شب..
    بعد گفتم هرشب که رو مخاطب خاص گریه نمی کنن که روز بعد به روت نیاره..
    بعد گفتم شاید مامانشه.بعد گفتم خب معلومه مامان آدم از خودش بزرگتره..
    بعد...
    یعنی وقتی فهمیدم بالشته رسما شکست عشقی خوردم...:|
    پاسخ:
    ینی من با خط نوشتهَ ت هی نیشم بیشتر تر باز شد تهش رسیدم به یه خندۀ بلند:))

    ای جان...خب من بالشم برام خیلی عزیزه...
    چون مامان بزرگم برام درسش کرده و تنها نوه ای هسدم که یه همچین یادگاری ای داره:))
  • تاج بی بی
  • سارا

    میگما قراره که اون بافدناتو برام بفرستی با اون لیئوان قلبی قلبی این بالشتو هم برام می فرستی
    میخوان نیگاش کنم:|
    پاسخ:
    از جونت سیر شدی تو...
    همون!
    خودم حدس زدم میخای روح شی!:))))))

    ببین این متن عاشقانه رو خوندی!؟
    دیدی ملت ازینا برا مخاطب خاصشون مینویسن؟!
    چطو ملت رو مخاطب خاصشون غیرت دارن!؟
    منم همینقد رو بالشم غیرت دارم !:))))
  • تاج بی بی
  • سارا عزیزم، فدات بشم، قوربون اون چشمای اشکولیت و خنده هات و ... برم
    تو رابطه ات با روح جدیدن چطو مطو هست
    هووووم
    پاسخ:
    خووووووووووووب اینقد خوب که میتونم الان خودمم یه روح باشم!
    ^__^

    چطور مگه؟
    میخای پارتی بازی کنم تو رو هم روح کنم!؟:)))
    نه خب ولی هرکی تفکراتی داره فک کنم من و تو پیش اونا بچه ایم :دی
    حالا اگ طرف ندونه بالش توئه و سرش بش بخوره و غریبه ام باشه تو میکشیش واخعنی :)))
     منم قاشقمو بچگیام کسی دس میزد باهاش دعوا میکردم دعوااااااااها
    پاسخ:
    بیخود هر کی یه کودک درون داره و به یه چیزایی دلبستگی داره و در گذر ایام از کودکی به پیری نگهشون میداره:)))

    +نوچ نوچ نوچ من در مورد بالشم با کسی شوخی ندارم...میتونی از هانی بپرسی!:))
    بالش من هم سایزش معلومه هم رو بالشیش! از کجا میخاد ندونه؟!
    بعدنشم همیشه تو تختمه!:)))))))
    بدون هیچ بخشایشی بالشو از زیر سر هر کی که باشه میکشمُ سریع میشورمش:))
    خوبه اون وسطا چشم ب پر قو افتاد اگرنه تا آخرش هویجوری سر کار بودم خدا نکشتت دخمل :دی
    آخــــی یاد بالشم افتادم ک تا نوجوونیم نمیذاشتم هیشکی ب پارچه عروسکیش دس بزنه و تغییرش بده حااااااااااااالا من باشون چیکار کنم ک خاطرات بچگیمو نابود کردن عرررررررر
    سید جان کلن منو جدی نگیر اگرنه احساس میکنی با بچه طرفی :دی 
    پاسخ:
    +ممنون
    میخاسنم هیچی نگم هااااااااااااا دلم برا عمم سوخد))

    الان که من یه عمریه اگه این عزیز دلم تو بغلم نباشن خابم نمیبره ُ حتا تو سفر و خابگاهم با خودم میبرمش پ خیلی بچهَ م دیگه؟! هوم!؟

    من هیشکی حق نداره نه تنها دس به بالشم بزنه بلکه اگه سرکسی برسه بهش خونش گردن خودشِ!

    طرف باید بشدت نور چشمی باشه تا بذارم بالشمو بغل کنه مثلن:)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">