مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


ﯾﺎﺭﺏ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺩﺭ ﮔﺪﺍﺯﯼ ﺑﺎﺷﻢ

ﺳﻮﺯﯼ ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺨﺶ ﮐﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺑﺎﺷﻢ
ﺳﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺑﺴﻮﺯﺩﻡ، ﺷﻮﻡ ﻣﺸﺘﯽ ﺧﺎﮎ

... ﺧﺎﮐﻢ ﮐﻦ ﺗﺎﻣﻬﺮ ﻧﻤﺎﺯﯼ ﺑﺎﺷﻢ.





+فوتو بای سارا سادات : آذر 93


+شعر: علیرضا قزوه


+تیتر با کمی تغییر


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۳)

  • پاک باخته
  • دارم میمیرم
    سید دعام کن
    خرابم خراب
    سلام
    پاسخ:
    خدا نکنه عزیز دلم
    چی شده!؟

    +سلام بروی ماهت!
  • پاک باخته
  • :((
    پاسخ:
    سلام بر پاک باخته عزیز...

    خوبی؟

    ناراحت چرا !؟
    ما ب تسبیح عتبات شدنم راضی ییم وقتی ک حتی گردوندنش ذکره
    ییهویی یادم افتاد چقد با دیدن من یاد خدا افتادن شرمنده شدم :(
    حرف از کربلا زدن مث سه نقطه های پر از حرفه...
    پاسخ:
    ای جان...
    همون سه نقطه های پرحرف...

    :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">