مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...


"ﺭﯾﺸﻪ ﺑﮑﺎﺭ ﺑﺮﺩﻥ ﻟﻔﻆ " ﯾﺎ ﻋﻠﯽ " ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻣﮑﺎﻟﻤﺎﺕ ﺷﯿﻌﯿﺎﻥ ﺍﺯ ﮐﺠﺎﺳﺖ !
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺯ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﻭ ﺳﻠﻢ ﺳﺆﺍﻝ ﺷﺪ :
ﯾﺎﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ! ﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ صحبتهایمان ﻭ ﺣﺮفهایمان ﺑﺎ ﯾﮑ نفر به پایان میرسد، ﺩﺭ
ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮐﻼمماﻥ، ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺳﭙﺎﺭﯾﻢ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ ﮐﺮﺩﻥ
ﻭ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻭﺳﻂ ﺳﺨﻦ ﮔﻔﺘﻦ ﺍﺯ ﺍﻭ ﺟﺪﺍ ﺷﻮﯾﻢ، ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﻧﻮﻋﯽ ﺑﯽ ﺍﺩﺑﯽ
ﻣﯽ ﭘﻨﺪﺍﺭﯾﻢ ...
ﺷﻤﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺷﺪﯾﺪ، ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ
ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯿﺪ ﺑﻪ ﺫﺍﺕ ﺧﺪﺍ ﻋﺮﺿﻪ ﺑﺪﺍﺭﯾﺪ :
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺳﭙﺎﺭﻡ !
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﯼ ﺭﺩ ﻭ ﺑﺪﻝ ﺷﺪﻩ، ﺑﯿﻦ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﭼﻪ ﺑﻮﺩ ؟
ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ :
ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺻﺤﺒﺖ، ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺳﺒﺤﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﻦ " ﯾﺎ ﻋﻠﯽ " ﮔﻔﺖ، ﻣﻦ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﯼ
ﺧﻮﺩ " ﯾﺎ ﻋﻠﯽ " ﮔﻔﺘﻢ .
ﺍﯾﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺫﺍﺕ ﻣﻘﺪّﺱ ﺧﺪﺍ ﺑﻮﺩ .
‏[ ﻣﻨﺎﺑﻊ : ﮐﺘﺎﺏ ﺳﺨﻦ ﺧﺪﺍ ﺹ . ٧١ - ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﭼﻬﺎﺭﺩﻩ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺹ . ۴٩ -
ﻣﻌﺮﺍﺝ ﺹ .١٣ ‏]"



+ #یاعلی


ﯾﺎﻋﻠﯽ

  • سارا سادات

نظرات (۴)

سلام ساراجونم خوبی عزیزم؟
خیــــــــــلی عالی بود عالـــــــــــــــی
اصن چسبیدااااااا
با این داستان منم تشویق شدم در پایان نوشته هام بگم یا علی
پاسخ:
سلام عزیز دلم...
نوش جووووووووووووووووووووونت!
عه عه برند دزدی!؟ برو خونتـــــــــــــــــــــــــون مماخو برا خودت یه امضا پیدا وکون:))))))
واااااااااااااای سیــــــــــــــــــــــــــــد دست مریزاد چ داستانی بود ایــــــــــــــــــــن...من الان رفتم تو فاز اینکه امام علی چقـــــــــــــــــــــــــــــــدر مناعت طبع داشتن ک غرور نگرفتتشون... واااااااااااای اصن ی وعضی...
ان شاءالله بشیم باعلی گفتنتم ب دل نشست
 
پاسخ:
من اینو جایی خوندم بدون رعایت کپی رایت نوشتمش^_^

اونا مناعت نداشته باشن من داشته باشم پس!؟

ایشالله ایشالله...
یه زمانی ته مکالماتمون با چنتا از دوستان یاعلی با علی بود...یادش بخیر...
  • بنای با ثوات
  • خداییش جالب بود..سپاس..
    یا علی...
    پاسخ:
    منکه دیگه اگه تا حالا عادتی مینوشتم یاعلی دیگه امکان نداره ترکش کنم...

    یاعلی

    ایشالله بشیم با علی
  • فیروزه ای
  • اصلا این اسم، این امام، این ولی، این پدر عشقه...
    تمام عشقه
    نماد اکمل عشقه
    ..
    یا علی
    پاسخ:
    هر چی میشنویم در باره این آدم خودِ عاشقیِ...
    :)

    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">