مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

بعدِ رفتنت

پاهایِ سردم را در میانِ رج هایِ رنگی قایم میکنم

تا  ردِّ سـست و لـرزان گامهایم بر زمیـــنی نماند...


کلیک



+دارند از مقابلِ چشمانِ عاشقت...با زور میبرند مرا رو به راهِ راست؟

+فوتو بای سارا سادات : دی 93

+متن با کمی تحریف نسبت به دست نوشته اولی:)


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

:)))
پاسخ:
:))))
نـــــــــــــــــــــــــــــــــع منظورت مریم گلی و هانی هانی بود؟ بشه ها تخصیر سیده ها من نیدونستم (آیکون توپو انداختن تو زمین سید جونی) :دی
پاسخ:
>_<

ها پ کی فک کردی!؟
تو حرف کشیدی خب:))

آیکون توپُ پس دادن تو زمین خودش:)))))))))))
ببخش فکر میکردم از شکلکی ک گذاشتم معلوم بشه شوخیه شرمنده ک باعث این برداشتا شدم (آیکون چشمک و اینا)
نــــــــــــــه اونا مخاطب خاص نبودن ان شاء الله اصلیه زودی برسه مام ذوقولیده بشیم هرچند از ناپیدا شدن بعدش میترسم :دی
پاسخ:
وااااااااااااااا ینی منم باید ته نوشته هام بنویسم باهات شوخی کردم!؟

عاره والا مریم و هانی هم شدن مخاطب خاص!؟ ایشششششششششششش^_^
ای جاااااااان سید جان منم متوجه شوخیت شدم خیالت راحت در ضمن قسم جون دوس جون منو نخوریا گفته باشم تهصب دارم :دی
نه خو من راضی ب زحمت بافت نیستم مخاطب خاص دار شدنت مهم بود ک باید دس بجنبی از کجا میدونی چـــــــــــــن سالو من زنده ام عایا دهع ^_^
پاسخ:
خب خیلی مهم بود که خوردیمش وگرنه نمیخوریم مهمولن...سپاس که تعصب دارید:))

خب بافتنیِ آسونتر از مخاطب خاص شدنه خب:)
الانم که همه مخاطب خاصام شکست عخشیم زدن رفتن پی کارشون>_<
همون قضیه راحت باشو میگم (مدیونی اگ فک کنی زیاد سوتی میدما) :دی
نـــــــــــــــــــــــــه الان ک سرد نیس اینجا خوبه دلم برف و بارون میخوااااااد چ جووووووووور... وووووووی سید خو بوگو نیتونی بیای قم مسئله ای نیستا ولی ازدباجو عقب بندازی با خودم طرفی افتــــــــــــــــــــاد :)))
پاسخ:
میدونم عزیزم منظورت کجاس ولی من ضایت نکردم به جون خودم:/

منم دلم بارون و برف میخاد...چن روزه اینجا ابریه ولی هیچ خبری نیسد>_<
حسنایی من هم از خدامه بیام قم هم اینکه به دوستام هدیه بدم ولی خب تو شرط میذاری با مخاطب خاصت بیا میگم نودارم>_<
too bayan balad nistam!!!!!!
پاسخ:
هوووووووووووووچ کاری نداره عزیزم...برو تو پنل وب مرحومت
بزن روی فضای اختصاصی
بعد سمت چپ صفحه میزنی ارسال فایل جدید!
بخای پوشه هات مرتب باشه میری تو سوند بعد میزنی ارسال فایل جدید بعد آهنگتو انتخاب میکنی و میزنی ارسال:))
به همین سادگی به همین خوشمزگی:))
salaaaaaam
kooja mishe ahang upload kard???
mikham ahang in roozamo bezaram:)
پاسخ:
شما کجا دومس داری باشه!؟
تو بیان ؟
تو پشین گیگ؟!
تو پیکو فایل؟!

خب تو که بیان داری که...
حالا چی میشد منو ضایع نکنی هـــــــــــــــــان ^_^
چــــــــــــــــــــــی فک کردی درسته قم بیابونه و برف و بارون کــــــــــــــــم ولی لامروت سوزایی داره بعضی اوقات ک پیرتو در میاره
میسی میسی هروخ خواستی با مخاطب خاصت بیای  قم بیار راضی ب پست کردن نیستم :دی

پاسخ:
فدای تو من کِی تو رو ضایع کردم حسنااااااااااااااااااااایی؟:/

ای جان چشم همون رنگی رنگی سبز آبی خوفه!؟ بعد ببین مواظب باش تا اون موقه سرما یخ نزنی ^_^
چون ممکنه یه چندیــــــــــــــــــــــــــــــــــن سالی طول بکشه ها...:))
استراتژی جانم استراتژی...من الان بگم دوتاشو خوشم اومده میفرستیش؟ خودت گفتیا راحت باش منتظر پاپوشام
با تچکر
پاسخ:
من راحت باش رو برا نوشتن کامنت گفتم!^_^

آخه قم تو اون گرما پاپوش به چه دردت میخوره عایا؟

ایشالله میبافم رنگ مورد علاقهَ ت رو برات میفرستم:))
سیـــــــــد شرمنده ک میخوام پست حسیتو بزنم داغون کنم ولی میدونی چیه این پاپوشا خوشملن منم لنگۀ چپشو خوشم اومده (چپ دستی چپ پاییه دیگ) میای نفص نفص :دی
پاسخ:
ینی فقط پای چپشو خوشت اومده؟! اتفاقن لنگه چپشُ اول بافتم اون یکی بهتر شده:))

بعد تو روت میشه یه لنگه پات کنی!؟ من به کنار:))))


+راحت باش عزیزم...
  • بنای با ثوات
  • واقعا قشنگه سارا..خیلی زیاد..مبارکت باشه..:*
    پاسخ:
    چشماتون خوشمل میبینه...

    ممنون عزیزم:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">