مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

برف که میاد باید یه پالتوی خیلی گرم و بوت پوشید

با دستکش و شال گردن قرمز (قرمز بودنش موضوعیت داره) و عینک دودی


و زد  به دل یه دشتِ پر از برفِ بکر...


باید هی گلوله برفی درست کردُ زد به همراهان و گلوله برفی خورد

باید  آدم برفی درست کرد ُ اونقدر برف بهش اضافه  کرد تا قدش از همه بلند تر شود...

بعد هی چیلیک چیلیک با ژست های مسخره عکس گرفت...

و آنقدر برف بازی کرد که خیس و خسته شد و توی راه برگشتن به خانه خوابش ببرد...


+من نرفتم برف بازی زیرا:

دستکش وشال گردن قرمز ندارم...

دشت پر از برف بکر این نزدیکی ها در شهر نیست...

کسی که پایه گلوله برفی خوردن باشه ندارم:|

و برف هم اونقدرها نیومده...:|



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۱)

  • مریم گلی
  • منم برف میخوام خببببب
    چرا برف نمی باره من ازین دستکشهام استفاده کنم؟؟؟
    :(((((((((
    پاسخ:
    اینجام بارید ولی نرسیده به زمین آب شد...

    +من اصن متوجه رشوه شما نشدما...شما متوجه شدی!؟^_^
  • فیروزه ای
  • پس خوددرگیری داری از این آرزوها میکنی؟!
    تو برو شال و دستکش قرمزبخر تا برف بیاد
    اصن ببینم چرا قرمز؟ هوم؟
    پاسخ:
    دیروز اومد ولی چون اینا رو نداشتم نرفتم برف بازی:|

    خب قرمز دومس میدارم...خیلی دخملونس...مخصوصن برف از صد فرسخی پیداس:))))
    +جلفم خودتی:)
    ohaaaaaaaaaaaaa
    baba sakht nagir ajooyi:)))
    پاسخ:
    من سخت نمیگیرم سخت منُ گرفده^_^
  • گمـــــــشده :))
  • گمشده ی خندان برای این که حس خوبی بده..
    :))
    پاسخ:
    ﻣﻬﻢ ﺻﺎﺣﺐ.ﺍﺳﻤﻪ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺣﺲ ﺧﻮﺏ ﻫﻤﺮﺍﻫﺶ ﻣﯿﺎﺭﻩ.:* :))
  • گمـــــــشده ...
  • آقربون تو بِشم من سید جووووووووووون...:****
    پاسخ:
    خدا نکنه عسیسم
    پ به توافق رسیدیم!:*:*:*

    بیا بخلم یسرا جوووووووووووونم
  • گمـــــــشده ...
  • گمشده به من حس خوبی میده..
    اون اوایل هم یکی از بچه ها با بنا مشکل داشت..تا جایی که کم کم دیگه وب من نیامد..:|
    گمشده رو دوست دارم سید جان...نمی خوام به اسم خودم بنویسم..شرمنده ام ازین بابت که نمی شه ترتیب اثر بدم..:(
    پاسخ:
    نه خب من با اصل گمشده مشکل دارم...
    ای جان میدانم دومسش داری...ولی خب ایشالله زودی هممون پیدا شیم که تو هم اسمت بشه گمشده...

    داعشیا شرمنده باشن عزیزم
    تو بنویش گمشده من میخونم یسرا بانو^_^
  • گمـــــــشده ...
  • اسم گمشده رو دومس نداری؟
    پاسخ:
    پ ن پ خود گمشده رو دومس ندارم!؟>_<

    بابا گمشده موج منفی میده خب:|
  • گمـــــــشده ...
  • کوه ها تا حدودی برفی هست ولی طاقبستان که داخل شهره هنوز برفی به خودش ندیده..:((
    پاسخ:
    خدا به داد تابستانمان برسد سال آتی...>_<

    +گمشده دومس ندارم خب:((
  • گمـــــــشده ...
  • ما نیز برف نداریم سید جان...ولی سوووووووزی میاد که نگوووو
    دست کش و شالگردن هم که کلا نداریم..نه قرمز نه آبی...
    پایه برف بازی هم که نداریم...
    اما دشت بکر که هنوز خالی از برفه داریم..باشد که پربرف شود...آمین..
    پاسخ:
    الان کوههای اطراف ما کاملن سفید شده شما چطور برف ندارین؟!

    دشتشم یه جایی تو نیم ساعتی شهر سراغ دارم ولی مهم دستکش و شال قرمزُ همراه نیمه محترمه که ندارم:|

    دیگه حرفی هم ندارم...:))


    +برا شما هم آمین...
  • تاج بی بی
  • روح چی اون وخ به روح که اعتقاد داری؟!




    خوب با احساسات پاک ما بازی می کنی بعد میای سطر آخر می زنی کرک و پرمون رو می ریزیا
    پاسخ:
    تو یه چن وخته تو روابط منُ ارواح خیلی داره وارد جزئیات میشی ها...
    حواست باشه میخورمت یوهاهاهاها


    خب نمیاد به من...د گرم برف میادش نرسیده به زمین آب میشه...
    کی منُ ببره کوه های اون روبروی پنجرهَ م که پره برفن!؟

    شما که ماشالله هر چی نداشته باشین برف حسابی دارین...:))
    الان ما چیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکار کنیم ک برف نداریم عایا؟
    هیشکدوم اینام ک نباشه ی حیاط هس ک وقتی برف میباره مث خلا بری زیر آسمونو و لیذّت ببری
    اللهم ارزقنا
    پاسخ:
    ﻣﺎﻫﻤﻮﻥ ﺣﯿﺎﻃﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ...>_<

    اللهم ارزقنا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">