مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

چه نقاش هنرمندیــــست دهـــر

نخ به نخ با دقت و مهارت موها را رنگ میکند...

و چه یک کلامَ ســت... فقط نقره ای دوست دارد...



+ در یک عملیات انتحاری تمام موهای سفیدَ م رو از ته چیدم و

حالا حس بهتری دارم:))


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۸)

منم اون تکه از موهامو که رنگ کردم چندتا سفید شده بود
از ته در آوردم الان کلی شده خخخخ
پاسخ:
شما خسده نباشی واقعندی...
خب موی سفید رو از ریشه دربیاری زیاد میشه:(

منم واسه همین از ته چیدمش...

+یه روایت خوندم که نکنید بچینید:)
خخخخخ
نمیمیری
اما تو روایت خیلی نهی شده از این کار
پاسخ:
:((((

من میدونم که میمورم خب:(
سلاااام
چه کاریه خوووووو

پاسخ:
به سلام ببین کی اینجاست...

خب دیگه اینم یه جور وسواسه:))

رو اصابم بود>_<
ساااااااااااااارا مال من داره هر روز بیشدر تر م میشه این مدت هر وقت دست می زنم لای موهام یه دسته مو میاد تو دسدم که یه لاخش سفیده >__<
پاسخ:
چیزی که خودش میریزه چیزی که خودت میکنیشون...
من که دیگه شاهدم:|

ببین بذار یه دس سفید شه بعد برو مش مشکیش کن خخخخخخخخخخ
  • گمـــــــشده :)
  • خوب کردی....والا..
    :))
    پاسخ:
    ساره که میگه کار بدی کردم :((

    فک کنم قراره بمیرم ^_^
    سارااااااااااا
    اینکارو نکن
    دقیق یادم نیست حدیثشو
    اما گفتن نچینید موهای سفیدتونو
    پاسخ:
    ﻭﻭﻭﻭﯼ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﯾﻬﻨﯽ؟
    ﻣﻦ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﻣﯿﮕﻦ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺯﯾﺎﺩﻣﯿﺸﻪ .:/

    ﺧﺪﺍﺑﯿﺎﻣﺮﺯﺗﻢ ﺩﺧﺘﺮﺧﻮﺑﯽ ﺑﯿﺪﻡ.
    آورین آورین زدی شتو پتش کردی (دهرو میگم)
    ب این میگن انتخام جانانه باشد ک پایدار باشد و ما رستگار :دی
    پاسخ:
    یه مدتی باهاش تا کردم دیدم پررو هی داره زیاد تر میشه...

    حسنا فک کن یه عالمه مو رو سرت باشه بعد هر مدل که ببندی این چنتا سفید تو چش بودن...
    منم باهاشون کات کردم^_^
    نامرده از بس... مثلن چی میشد پرکلاغی میشد هوووووووووم... حالم از این نقاشی دهر ب هم میخوره بیشعور نفهم بی هنر... اصندشم از رنگ نقره ای بدم اومد :((
    پاسخ:
    کسافد اخمخ حتا...

    ولی من از خجالتش در اومدم!:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">