مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

دیشب خواب دیدم رفته بودم جایی برای مصاحبه دکترا

جناب مصاحبه کننده اجبنی تشریف داشتن

و خواستن با من دست بدن؛

من قشنگ یادم بود که ایشون نامحرمَ ن و من دستمو نبردم جلو!


با این وجود اکسپتم کردن:|


+ینی کجا قراره بروم که خودم خبر ندارم!؟


+بقول هانی منم با این خواب هام اصن جلوه ویژه داشت!

+جدیدنا من هر خوابی میبینم برا یکی دیگه تعبیر میشه...بیاین بگین کی اپلای گرفته من ذوق کنم!:))


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۹)

اره دیگه منم یه جورایی خارجم ^_^
پاسخ:
بابا خارجکی...آیپی ت که خارجکی شده که!

ای اجنبی پرست:))
این تعبیرش داستان من بوده منتها خوابت مث قطارای شرکت رجا تاخیر داشته سارا جان!
پاسخ:
ﺗﻮﻣﮕﻪ ﺭﻓﺪﯼ ﺧﺎﺭﺝ؟

 ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﺧﺎﺏ ﻣﻦ ﺑﺮﺍ ﺁﯾﻨﺪﺱ.
 ﺍﯾﺮﺍﺩ ﻧﺬﺍﺭ ﺭﻭ خواب دختر مردم :))
  • گمـــــــشده :)
  • من که تو ارشدش موندم..دکترا پیش کش..:))
    پاسخ:
    ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻮﺩﺗﯽ...ﺑﮕﻮﻣﻦ ﻃﺎﻗﺘﺸﻮﺩﺍﺭﻡ.:))
    بوگو بوگو منتها اولش ب یکی بوگو ک همش تعبیر خوب کنه برات بعد بتعریف
    اینژوری خیال ما راحت میشه
    وای سیــــــــد ی فاطمه سادات 8ماهه اومده کلاسمون انقده نازه ک نگو... حیف نیتونم گاژش بگیرم:دی
    آدم دوستای سیدش زیاد شه خودش سید نمیشه عایا؟ خو دوستان فک میکردن من سیدم بهد الان این شده دخدخم ^__^
    پاسخ:
    چشم خوبای خفنمُ براتون میتعریفم... من اصن کلکسیون خوافم!:))

    ای جان ...چرا گلم کمال هم نشین درت اثر خواهد کرد^__^
    سلااااام سید جونی
    عجب خوابی... عجب معنویتی :دی
    کشته قول هانی و بی بی ام :دی

    پاسخ:
    سلااااااااااام بروی ماهت عسیسم... دلم برات تنگولیده بود:)

    واااااااا مگه شما ازین خوابا نمیبینین!؟

    واجب شد ازین به بعد خوابهامو بنویسم براتون...:))
    :))
    پاسخ:
    تو هم همش بخند خب؟!

    الان تو فکرت بودم گفتم این ویول ِ مارکوپولو دوباره غیب شده:))

    خوش بحال هر کی که دکترا اپلای می گیره

    میگما بدبختی فصل پذیرش هم نیس که تو ایران که امتحان دکترا نزدیکه
    بقیه کشورا هم که در حال بررسی رزومه ملت هستن
    یعنی کی می تونه باشه
    میگما نکنه تعبیرش اینه که هانی خونشون رو تعمیر کرده بعد تو می خوای علووووس بشی هووووم
    پاسخ:
    ینی اصن اطلاعات خودم تو حلقت!
    من اصن نمیدونم فصل پذیرش گرفتن کی هسد.خخخخخخ

    نمیدونم والا اون اقا خارجکیِ نشناختمش بدونم چی به چیِ!:))

    شایدم تعبیرش این باشه بعضیا میرن جشنواره زمستانه همزادشون عروس میشه و بعد هر دوشون با هم دکترا قبول میشن؟!
    همش برای خودت تعبیر میشه سارا جونم
    پاسخ:
    همّــــــــــۀ همّـــهَ ش؟!

    ینی به تو و هانی ُ سودا ُ مریم هوچی نمیرسه؟!
    ایشالله خودت بری مصاحبه . اصن تو یه تکونی به خودت بده تا این خوابا تعبیر وشه ! تنفلوی من :))

    + نه این که اون خوابایی که دیدی برا اون یکی بنده خدای طلفکی تعبیر شد ؟؟؟؟
    اصن به من سپرده بهت بگم سر اون خواب قلبتریه خیلی التماس دعا داره .خخخخخخ
    پاسخ:
    ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﻮﺧﻮﻧﻢ ﺧﺐ.>_<

    عه عه عهههههههههههههه تو از کوجا میدونی من خواب قبلیم چی بوده؟

    نکنه خودت بودی هووووووووووووووم؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">