مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

از اولین لحظات ورودم به دنیا شروع کرد به حمایتَ م تا همین الان...


با همه کوچکیش ولی قلبش از همون اول بزرگِ بزرگ بود...

خیلی بزرگ...


و تا امروز همیشه یه حامی و پشت گرمیِ خیلی خوبی برام بوده...

با همه کل کل هامون، با همه اختلاف سلیقه های مقطعیمون...

ولی من عاشقشَ م

و به این پشت گرمی و حمایتَ ش میبالم


با وجودیکه خیلی بزرگتر از من نبود ولی از همون بچگی بزرگتر بودنش رو میشد حس کرد...


اصن داداشِ بزرگتر یکی از برکات ویژه خداست...


تولدت مبارک داداش گلم...

خیلی دوستت دارم :*


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۴)

عهههههههههههه عیول منم همینو حدس میزدم گفدم یا 19 یا 29 :))))
پاسخ:
ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﻧﻮﭺ ﺩﯾﮕﻪ ﻗﻔﻮﻝ ﻧﯿﺴﺪ :))
اینکه چند اسفندی
پاسخ:
ﺁﻫﺎﺍﺍﺍﺍﻥ... ﻧﻮﺯﺩﻫﻢ.:))
لدفا بوگو
من فکرم کار نمیکنه
پاسخ:
من از تو بدترم چیُ باید بگم عزیزم؟!
  • گمـــــــشده :)
  • ای دخمل بد...یه ساعته دارم می گم داداشت قصت ازدواج نداره می گه دعا کن زنش بدیم!!!!!!!
    نچ نچ نچ....حتما باید برم سر اصل مطلی...سید هم اینقدر دیرگیر آخه...والا..
    :))
    پاسخ:
    ﻧﻮﭺ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﺳﺮﺥ ﻧﺸﺪﯼ...:))
  • گمـــــــشده :)
  • نه بابا سرخ چیه...از خوشحالی ذوق هم کردم..:))))
    پاسخ:
    ای جان...دعا کن ایشالله زنش بدیم...:))
    بله من تایید میکنم
    تکبیر حتا !
    خدا حفظش کنه
    تولدش مبارک
    تولد خودت چندم اسفند بود عایا؟
    پاسخ:
    ممنون عزیزم!

    اصن هر کی داداش بزرگ ندارد نصف عمرش برفناست...

    +تو چندم فک میکنی؟ ^_^
    خدا برات حفظش کنه سارا جون

    ان شالله 120 سال زیر سایه پدر و مادر یه همچین تولدهایی رو تجربه کنید

    تولدش مبارک
    پاسخ:
    ایشالله ایشالله...

    ایشالله خدا داداش گلی تو رو هم حفظ کنه برات عزیز دلممممممممممممممممم!
    اصن برادر بزرگ گل است
    والسلام
    ^_^
    پاسخ:
    تکبیـــــــــــــــــــــــر ^_^
    مبارک باشه تفلدشون .الهی دومادیییییییییییشش ،  علوووووووووووووووسی تو
    اگر راسد میگی چخده از اون ژله ها را دادی به داداشی ؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    میسی میسی ...الهی آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!^_^

    نصفشُ خخخخخخخخخخخخ
    تفلدش مبارک

    مبارک مبارک مبارک مبارک


    خب دیگه من برم

    مبارک مبارک ^ـــــــ^
    پاسخ:
    ای جان...ممنون عزیزم منور فرمودی!
    چشممان روشن شدندی:))))))))))
  • گمـــــــشده :)
  • عزیززززززززززززززززززم چه شبی هم افتاده تولدش....
    تولدش مبارک باشه سید بانو..ای شالا خدا برای هم حفظتان کنه...
    عیدت هم مبارک سیده بانو...گعید داداشت هم مبارک...
    می گم داداشت قصد نداره مزدوج بشه..خخخخخخخ
    پاسخ:
    ممنون خانوم گل...
    ایشالله خدا خواهر برادر شما رو هم حفظ بفرماید!
    تولد اصلیش هم شب میلاد حضرت زینبه:))

    +الان سرخ نشدی اینُ گفدی!؟ هوم!؟
    جوونای ما دارن به کوجا میرن عآیا!؟
    :)

    پاسخ:
    نخند زشته :)))))))))
    اسب (مؤدبانه شه ها) باشی ولی خواهر نباشی ^_^
    پاسخ:
    ﻫﻤﻮﻥ ﻣﺆﺩﺑﺎﻧﻪ‌ﺵ:)))
    آره واقعنی داداشا عشقن عشق خدا همۀ داداشیا رو برا آجیاشون حفظ کنه
    و من بیشتر از روووووووز قبل ب جمله اعتقادیم ایمان می آورم :دی
    سید جونی عیدت مبارک
    پاسخ:
    جمله اعتقادیت چی هسد حسنا گلی؟!

    خدا داداش تو رو هم حفظ کنه برات...

    +عید تو و همه هم مبارک عزیز دلم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">