مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

دلم تکرار یک حس خوب را میخواهد...


یک حس خوبی

مثلِ آخرین سفرم به دریا...

مثلِ یه آب تنی دیوانه وار با لباس...

مثلِ راه رفتن پا برهنه روی ماسه های داغ و خیس...

مثلِ از همینجا برگردیم اونطرف پسرا دارن شنا میکنن...

مثلِ قایق سواری زیر آفتاب...

مثلِ جیغ های از ته ِ دل از سرِ ترس ُ هیجان ُ شادی

مثلِ بپا نیفتی تو آب...

مثلِ حتا آفتاب سوختگی کنار دریا...که تا مدتها یادآورِ یه خاطرۀ خوبه...

مثلِ دیدنِ پیرمرد پیرزنی که ماسه بازی میکردن...

مثلِ کوله بدوش راه رفتن...

مثلِ خوردنِ ناهار روی شنهای خیس ساحل...

مثلِ خوردن ماهی کبابی ...

و مثلِ یه عالمه اتفاق دیگه...


دلم تکرار این حس های خوب رو میخواد...



+تیتر: محمد رضا طاهری


یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۲۲)

پاشو بیا پیش من می برمت دریا.
:)
پاسخ:
عآیا میتوانم و نمیآیم!؟
مشت لگد گاز^_^
پاسخ:
زشته دختر این کارا چیه میکنی آخه!؟
بچهَ تَ م یاد میگیره خب:|
آره اتفاقن قبل کلاس یکی تقلب نبشته بود بعد یکی دیگ گفتوند تو قرآنم تقلب عایا؟ گفتیم آخه بدبختی اینه ک برای خدا نیست برای نمره اس اگ نه ک اوضاع گل و بلبل بود :دی
اگ بدونی من چ حالی داشتم روضه؟ وعضی بودا از ی طرف در حال خوندن ی طرف ترس از خیس شدن کتاب ی طرف خاموش شدن چراغا و من گوشی چراغ روشن و چادر روی سر کشیده شده در حال مطالعه :دی
خدا قبول کنه ازمون واقعن ^_^
پاسخ:
ای بابا چه آدمیَ ن بعضیا...واسه قرآنم تقلب آخه؟!

خخخخخخخخ استفاده به شدت مفید از زمان:))
ایشالله که قبوله... خلاصه دعا یادت نره :*
مجاور بودن استجابت دعا داره؟ من الان شدید ب دعای دوستا محتاجم
آره اتفاقن امروز امتحان داشتیم ولی ب لطف شرکت در روضه کنسل شد خدا رو شکر
پاسخ:
اوهوم داره!

مگه سید بودن استجابت میاره عایا!؟

ای جان چه مزه ای داده بهتون اون روضه!
اصن خلوص ازش میباره چیلیک چیلیک:))
ان شاء الله زودی حال دل همه خوب شه و گره مشکلات باز
میگم بیا یخه سیدو بگیریم بگیم تن تن برامون بدعاهه نظرت؟
پاسخ:
تو خودت مجاوری برا ما دعا میکنی!؟
امروز رفتی حرم!؟
بری حرم دعام نکنی الهی که یه موش گازت بگیره سوسک از سرُ کلت بره بالا:))

نه حسنا جونم. خدا ارحم الراحمینه. انشاا.. خودش دلمو شاد کنه :)
+خب آجووی خپلم من دپرسیدم بقیه گوناه ندارن که بمونن خونه که لذا منم باهاشون میرم ^_^
پاسخ:
تو که میتونی نروی (آیکون خباثت و اینا)

+شوخی میکنم خوب میکنی میری به زور یه ذره هم که شده دلت وا میشه ایشالله...
هر چند تو غلط میکنی حال دلت خوب نباشه>_<
ممنون ویول جان خودت چطور میباشی عایا؟ حال دلت بهتر شد؟
فدای مهلبونیای سید خودمون ب خصوص با این جواباش ب دوستان (قابل توجه ویول) ^_^
پاسخ:
ویول همش ادا در میاره حالشم خعلی خوفه وگرنه اگه عادم حالش خوف نباشه میره ماسوله؟! نه مردم شما بگید میره!؟^_^

+ممنونجات عزیزم کاری ِ که از دستمون بر میادش:)) (آیکون ذوق مرگیدگی)
سلااااااااااااااام حسنا جونی
خوفی؟؟خوشی؟؟ عاشقی دیگه عجیجم !عایا بد است؟؟؟!^_^
اصندشم به صف وایستید تا این خطکش 1متری استیل خوجلمو که تاژه خریدم روتون امتحان کنم ^_^
پاسخ:
سارا هستم ادمین وب!
برو خونتون :))

+تو خودت اول از همه خط کش لازمی با این همه غیبتات...
من دریا دوس ندارم
من کوه دوس دارم از اون پایین شروع کنی بری بالا بالا بالاتر بعد رو قله وایسی و مسیری که طی کردی ببینی یه عام کیف داره

فک کن من برم دریا از همون نقطه شروع جریان آب شروع می کنم میرم جلو میرم جلو جلوتر بعد یهــــــــــــــــو غرق می شم :|
پاسخ:
منم کوه دومس دارم ولی خب جون کوهپیمایی ندارم دیگه:((

عفااااااااااااا خدا نکنه تو باید حتمنی با مخاطب خاصت بری کوه که نذاره بری خیلی جلو:))
  • گمـــــــشده :)
  • سلام بر سید جان...خوبی؟
    :))
    پاسخ:
    ﺳﻼﺍﺍﺍﺍﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﯾﺴﺮﺍ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺗﻮﺧﻮﻓﯽ؟:)))
    معلومه عاشقم؟؟
    پاسخ:
    ﭖ درﺱ ﮔﻔﺘﻢ.:))

    ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺍﺻﻦ ﻧﯽ ﺗﺎﺑﻠﻮﻋﻪ ﯼ ﮐﻤﯽ.:))
    عاشق شدی؟؟
    هوم؟؟؟

    مشکوک میزنی سید جونی
    پاسخ:
    ﻣﮕﻪ ﺗﻮﻋﺎﺷﻖ ﻧﯿﺴﺪﯼ؟ ﻫﻮﻡ ؟؟؟:)))
    اصن ویول بیا بخلم ی ماچت کنم تا سید جونی نتونه اذیتمون بنمویه (آیکون چشم و ابرو بالا انداختن برا سید) :دی

    پاسخ:
    ﻣﯿﺪﻡ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺑﻼﮐﺘﻮﻥ ﮐﻨﻪ ﺍﺩﺍ ﺍﻃﻮﺍﺭﺍﻭﻣﺪﻥ ﯾﺎﺩﺗﻮﻥ ﺑﺮﻭﺩ. ﺁﯾﮑﻮﻥ ﺯﻭﺭﮔﻮﯾﯽ ﻭﺍﯾﻨﺎ.
    سلااااااام ویول
    دستم بهت برسه دخمل اونوخ بهت میگم کی عاشخه؟ اصن ب وجنات آدم متشخصی مث مو میخوره عاشق باشم؟؟؟ ایشششششششش :دی
    پاسخ:
    ویول سلام کن...

    ببین برید یه جا دیگه دعوا کنید من حوصله آجان کشی ندارم هاااااااااااااااا :))

    بعدشم مگه عخش چشه؟ خعلیم خوفه :)))))))))
    حسنا قبل من گوفته که :)))
    با یه لشکر عاشق بیمخاطب رو به رو میباشم^_^
    پاسخ:
    بهلهههههههههههه منم با یه لشگر گودزیلا مواجه َم^_^
    امروز رفتم ماسوله آیکون زبون درازی و اینا
    دریا میرم یاد مخاطب خاصم میفتم :))اصن دریاباس با مخاطب فوق خاص رفت والا ^_^
    الان دلم 1جا میخاد برم فقط یه جا >_<
    پاسخ:
    نوش جونت (با لحن حرص دار بخون)

    عه عه تو هم گودزیلایی که...همش میگین مخاطب خاص!:(
    ندارم خب دلمم دریا میخاد خب::((

    +کوجا چش سفید؟!
    هوا سرده وگرنه به نیابتت همه این کارهای خاکبرسری رو انجام میدادم ^_^
    پاسخ:
     ﺑﺭﻭﺑﺎﺑﺎ...ﺗﻮ ﺁﺑﺠﯽ نیسی
    وگرنه همین الان میرفتی...
    ویار که سرما نمیشناسه!:((

    +یادم باشه حتمن در اسرع وقت برم دریا عکساشُ بذارم یاد بگیری^__^
    :)))  آیکونات منو کشته
    اصن دریا بی مخاطب خاص کوفت میباشد و ایضن زهرمار حسنا (ره)

    پاسخ:
    ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺩﺕ:))

    ﺑﺎﺷﻪ ﭘﺲ ﻓﻘﻂ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗﻮﻫﺎ...
    ﺑﻪ ﯾﮏ ﻋﺪﺩﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺟﻬﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ.:))
    ﮐﯽ ﺩﺍﻭﻃﻠﺒﻪ؟^__^
    نچ نچ نچ... سید جونی این ب قول خودت اون وسط چغندر میباشد عایا؟ یا شلغم؟
    اصندشم خیلیم خوب ادم مخاطب خاص نخواد چی بخواد (آیکون دفاع از آرمانهای دهه شصتی) :دی
    پاسخ:
    یه بارگی بوگو مترسک سر جالیز خوب خجالتم نکش خخخخخخخخخخخ
    (آیکون شوخی جنبه داشته باش:))))


    والا من گفتم دریا میخام نمیدونم مخاطب خاص از کجا درومد... ینی تو مخاطب خاصا رو تو دریا غرق میکنن!؟ خخخخخخ
    :)))) نچ نچ نچ جووونای ما دارن کجا میرن عاخه... ب قول خودت سرخ نشدی عایا (آیکون شیطنتو اینا)

    پاسخ:
    تو که نوشتی سرخ نشدی عایا!؟

    منکه نگفتم تو گفتی! [آیکون با انگشت اشاره کردن به طرف حسنا و گفتن من نگفتم تو گفتی] :))))
    اللهم ارزقناه مع مخاطب خاصه :دی
    پاسخ:
    اون معه خیلی هوشمندانه بودش...:))
  • گمـــــــشده :)
  • ای شالا نصیبت بشه به زودی..:))
    پاسخ:
    من دلم دریا میخواد:| 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">