مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

یه رم 4 گیگ آهنگ بیکلام ُ ملایم

یه هندزفری با کیفیت عالی

یه خیابون خیلی طولانی

و یه بارونی

دستمُ ببرم تو جیبمُ  تو خودم فرو برم و توی دنیای موسیقی غرق شمُ

برم به سمت قبله رعد و برق ها...


روز بارونی رو میمیرم من...


+ الحمدلله... برای این نعمت دوست داشتنی


یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۱۲)

سلام
ببخشید چرا آپ های تو تو اینوریدر من نمیادش؟
:(((

+ منم قدم زدن زیر بارون رو می میرم... :* :)
پاسخ:
سلام عزیزم...
قدم رنجه!

نمیدونم جانم حسنا هم میگه نشون نمیده نمیدونم چشه:(

+:)
عاشق شده 
الکی میگه نوچچچچچچچچچچچچچچچ
پاسخ:
عه!؟! تو خودت عاشقی که عاشق شناسی؟!

والا من این روزا همه مرگیم هس جز عاشخی:|
هوای بارونی
سر در گریبان فرو کرده
دست در جیب
هندزفری در گوش
راه بی پایان
.
.
.
.
همه اینا باشه و آهنگ بارون تویی رو گوش بدی!!
یعنی قول میدم از گریه تموم میشی در این حالت :((
بیا دمبالم باهم بریم میل تموم شدن من بیشدر تره
پاسخ:
جمله آخرت خرابش کردا...

تو گلط میخوری میل تموم شدن داری بعد کی آبجی بزرگه من باشه من هی سرش غر بزنم !؟ هوم!؟
بشین سرجات اصن لازم نکرده تو بری زیر بارون^_^
barun mookham! Geryeeee
پاسخ:
اینجام خیلی وقته تموم شده:((

منم گریهههههههههههه:((
به به
به به
بازم به به
^__^
پاسخ:
تو هم دوس میداری عایا!؟
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخخخخخ..سید جان بی بی راست می گه ها..زیادی عاشقانه بود..خودمو تو همچون حالی تصور کردم جای خالی یار عذابم می داد...می گم داداشت هنو قصد مزدوج شدن نداره..؟
    :)))))
    پاسخ:
    ولی منُ عذاب نمیده من دوس دارم تنهایی تو همچین فضایی باشم:))

    برو از خودش بپرس:|
    نچ نچ غلط انداز چیه سید خو حرف دل بود ک زده شد اشکالی نداره ک :دی
    نچ نچ فریب افکار عمومی عایا...عنوان آبیه نـــــــــــه؟؟؟ :دی
    پاسخ:
    وووووووی فریب افکار عمومی چی هسد اصن^_^


    وووووووووی من هویجو غرق پست بودمو برا خودم میگفتم میمرم بارونو ولـــــــــی الان تازه متبجه شدم سیدمون چرا میموره برا باران... نچ نچ حالا کیه طرف ک راه افتاده هوووووووم؟ خیلی مونده برسه؟ شکرم ک کردی مهلومه داره بارون میاد (چقد نبود این آیکون خباثته تو چشه) ^___^
    پاسخ:
    من با این کامنتت رفتم دوباره پستمُ خوندم ببینم چی نوشتم که اینهمه غلط اندازه!:))

    شکر واسه بارون امروز بود که بدجوری دلبری میکرد واسه خیسولی شدن که نشد برم بیرون:((
    عاشخ بارون و خیس شدنم ولی نه تو بیرون تو حیاط خودمون فک کن تو بیرون مث موش آب کشیده بشیم و سوژه ملت :دی
    میگما سید جونی من آهنگای بی کلام شاد ولی مجاز میخوام لاهنمایی کن لدفن (مدیونی فک کنی اگ میخوام با مخاطب خاصم بگوشم) :دی
    پاسخ:
    من تحت هر شرایطی خیس شدن زیر بارون رو دوست دارم:))

    فک کن اوایل آذر برای یه کاری باید میرفتم ینی لیسانسم بعد همون روز انگار سقف آسمون باز شده بود...
    وقتی رسیدم خونه جورابامم خیس بود:))
    مستقیم خودمو لباسام رفتیم حمام:))
    تازشم یه سیم هندزفری بدی من بزارم تو گوشم بهدش هی سیمو بکشم از گوشت بیاد بیرون بخندم بهت^_^
    پاسخ:
    ووووووووووی دیگه اصن نمیبرمت...
    من میخام با خودم خلوت کنم تو که مته روحُ روان میشی اینجوری:))
    ^_^
    منم بیاااااااااام جیغ مشت لگد

    پاسخ:
    ما اونایی که همش شهرشون بارون میاد نمیبریم همرامون:))

    وایسا ته صف:))

    باز این دختر پست روحی گذاشت
    نوچ نوچ

    سارا بیا در گوشم بگو عاشخ شدی عایا :|
    پاسخ:
    هییییییییییع بی بی حرف زدن در گوشی خوف نیسد زشده نوچ نوچ تو بی بی ای خیر سرمون الگو باعش خب:))

    +نوووووووووووووووچ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">