مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

"چشم وا کردم از تو بنویسم..." **

                                     اما، خاطراتَ م توی خواب جا ماند

آن مسیری که رفته بودی هم

                                     تـوی طــرح شهـــــــــرداری افتــاد



* سید حمیدرضا برقعی

** علی‌رضا آذر



یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۱۰)

تازگیا خیلی بی ادبی می خونه دلمو زده اصن
شاعر هم این همه بوققققققققق بوققققق بوق
خوشبختانه من با صادق هدایت هوووچ بده بستونی نداشتم
بابام جدیدن حساس شده می گه سودا توروخدا کم به اراجیف این مفنگی گوش بده بیا خودم برات سعدی و مولانا بخونم این بشر جفت پا رفته تو شیکم شعرِ نو o_O
پاسخ:
ﺍﻭﻫﻭﻡ ﺩﻗﯿﻘﻦ.ﻫﯿﯿﯿﯿﻊ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭﮔﻮﮔﻞ ﯾﺎﺩﺕ ﺩﺍﺩﻩ؟ﺭﻓﺘﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺳﻮﺩﺍ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭﻣﯿﮕﻪ ﮔﻒ ﻣﻦ ﺷﺮﻣﻨﺪﻡ ﻧﮕﻒ ﻣﯿﺨﺎﺩﺗﻮﻭﺏ ﺗﻮ ﺑﻨﻮﯾﺴﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ.:)) ﮔﻒ ﺑﺖ ﺑﮕﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﮑﻦ ﺗﻮﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ﺳﺎﺭﺍﻡ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ﻣﻠﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ...ﺑﻌﺪﮔﻒ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺍﯾﺶ ﮐﻨﻢ ﯾﮑﯽ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭﻧﺴﺮﭼﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﻭﺏ ﻓﺮﻫﻨﮑﯿﻪﺗﻮﺑﺸﻪ ﺧﺨﺨﺨﺨﺦ ﺑﺮﻭﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺳﻌﺪﯼ ﺑﺨﻮﻧﻦ ﺑﺮﺍﺕ. ﻣﻨﻢ ﺑﺪﻩ ﺑﺴﺘﻮﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ.:))
همین ک تو آپا نیست برا من حرص درآره اگ با لپم نمیتونستم بیام ک دیگ کمرشکن بود
پاسخ:
ﺑﺎﻣﻮﺣﻨﺪﺻﯿﻦ ﺻﻮﺑﺖ ﮐﻦ ﻣﻦ ﮐﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺪﻡ.^__^

اوهوم منم اتاق رو دوست می دارم البته تومور 0 و 1و 2و 3 و مادیان و لیلی و بمب جنون و ... رو هم عاشقم O_o


برقعی رو منم به عنوان شاعر ارزشی دوس می دارم دقیقن حسی که به حامد زمانی دارم به این مــــرد هم دارم خصوصن شعرهاش برای امام زمان خیلی قشنگن با صدای خودش فرقی که برقعی با آذر داره، اصن بهتره بگم فرقی که آذر با شاعرهای دیگه داره اینه که این نامــــــــرد به روح اعتقاد نداره این لامصبا چین که می گه آدمو دوچار جنون آنی می کنه چند ماه با نفسم جنگیدم وب گردی رو بذارم کنار فکر کنم چند سالی هم باید مبارزه کنم آذر رو بذارم کنار خخخ

پاسخ:
دقیقن منم بخاطر همین اخلاقِ شعراشِ که دیگه نمیخونمشون ُ گوش نمیدم...یا کمتر تر تر میگوشم!:)))

تو هم سعی کن کمش کنی...شبیه صادق هدایتِ!:)
میتونه عادمُ به مرز خودکشی برسونه...خخخخخخخ

آیا به دکلمه علاقه خاصی دارید ؟ و اینکه اشعارتان را به صورت دکلمه به مخاطبین ارائه می دهید چه هدفی رو دنبال میکنید ؟
چیزی مرا می آزارد این است که در خانه هامان کتاب خانه ای مملو از کتاب هایی در گیر با خاک و خل داریم اما هیچ نمی خوانیمشان .. شعر مثل هر متن دیگری محتاج شنیده شدن است وقتی مخاطب تنبل نمیخواند باید بشنود از همین رو شعر ها را دکلمه کردم .. علاقه ء به خصوصی به دکلمه ندارم اما شعر را خوب میخوانم همین باعث شد تا مخاطب را زوری در گیر شنیدن کنم .. از این اتفاق راضی ام .. به اعتقاد من هر چیزی که با عث شود مخاطب حرف ها را بشنود راهی کارا در جهت مطالعه است

پاسخ:
ﻋﺎﺭﻩ ﺩﺭﺳﺘﻪ...ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﺍﻗﺎﯼ ﺁﺫﺭﻧﺼﻒ ﺷﻬﺮﺗﺶ ﺑﻌﺪﻓﺎﯾﻠﻬﺎﯼ ﺻﻮﺗﯿﺶ ﺑﻮﺩ... ﻣﺮﺩﻡ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻧﺪﺍﺭﻥ...ﻭﻟﯽ ﺧﺐ ﮔﯿﺮﺍﯾﯽ ﺩﮐﻠﻣﻪ ﻫﺎﻡ ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻﺱ.
 ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻦ ﺍﺗﺎﻕ ﺭﻭﺑﺎﺭﻫﺎﺧﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻓﻀﺎﺳﺎﺯﯼ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ.
ﺑﺎﺻﺪﺍﺷﻮﻥ ﻓﻀﺎﺳﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻡ.ﻫﺮﭼﻨﺪﭼﻨﺪﺑﺎﺭﯼ ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺍﺱ ﺧﻔﺸﻮﻥ ﮐﻨﻢ.:))))
مواقعم این موجودات صداشون خش داره باید با صدای خودشون شنید و حل شد تو شعراشون گاهی هم دلت بخواد خفشون کنی حتی
پاسخ:
ﻣﻦ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺷﻌﺮﺍﺗﺎﻕ ﺁﺫﺭ ﯾﺎﺗﻮﻣﻮﺭ ﺭﻭﺧﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻗﺪﺭﯾﮑﺒﺎﺭﺷﻨﯿﺪﻧﺶ.
ﺗﻮﯼ ﺫﻫﻨﻢ ﺣﮏ ﻧﺸﺪ.ﻭ بهم ﻣﺰﻩ ﻧﺪﺍﺩ...
ﺍﯾﻀﻦ ﺷﻌﺮﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﻌﯽ...ﺷﻌﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﺷﻤﺒﺶ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺮﺩ...
ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﮑﻨﻢ.:))
آخ آخ

منم که عاشق
منم که اهل شعر
الان تو این پستت حل شدم
والا
^_______^
پاسخ:
ای جان بر دخترِ عاشقِ اهلِ شعرِ اهلِ دل...

حل شو فقط مواظب باش غرق نشی:))

^_^
  • گمـــــــشده :)
  • آخرش منو مجبور می کنین تو و سودا که برم شعرای آذر رو بخوانم...
    پاسخ:
    ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻗﺎﯼ ﺍﺫﺭﺗﻮﮐﺘﺎﺑﺨﻮﻧﻪ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻩ ﺧﺎﮎ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ...ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ.ﭼﺮﺍﺧﻮﻧﺪﻥ ﺷﻌﺮﺍﺵ ﺑﻫﻢ ﻣﺰﻩ ﻧﻤﯿﺪﻩ...ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﮐﺘﺎﺏ...ﺍﻧﮕﺎﺭﺑﺎﯾﺪﺷﻌﺮﺍﺷﻮﻧﻮ ﺑﺎﺻﺪﺍﯼ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ.ﺷﻨﯿﺪ...ﻋﯿﻦ ﺳﯿﺪﺣﻤﯿﺪﺭﺿﺎﺑﺮﻗﻌﯽ :/ ﺍﯾﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﻣﻦ ﮔﺎﻫﯽ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﺎﺩﺑﮑﺸﻤﺸﻮﻥ...ﺍﻣﺮﻭﺯﺍﺯﯾﮑﯽ ﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺍﯾﻨﻮﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﮕﻪ ﺧﺨﺨﺨﺨﺦ
    سلااااام سید جان
    تنها حرفی ک در مورد شعرهای برقعی میتونم بگم اینه ک این بشر شعراشم باید خودش بخونه
    سید جان میگما بیاین ی اکیپ درست کنین تو، یسرا، ساره، ویول این قالباتونو با هم چک کنین ببینین چ مشترکاتی باهم دارن تا مشکل کشف بشه مام آسوده خاطر شیم
    وب یسرا مشکل نداشت ک الحمدلله اونم ب اکیپ حرص دهندگان من افزوده گردید
    پاسخ:
    ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ.ﺑﻠﻪ ﺍﯾﺸﻮﻥ ﺍﻧﺴﺎﻧﺪﺷﺮﯾﻔﯽ ﻫﺴﺗﻦ.ﻫﻤﺸﻬﺮﯾﺘﻮﻧﻢ ﻣﯿﺒﺎﺷﻨﺪ... ﻋﻔﺎﺍﺍﺍﺍ ﻣﺸﮑﻞ ﭼﯿﻪ؟ﭼﺮﺍﺑﺮﺍﺧﻮﺩﻡ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ؟ﺑﺎﺯﻧﻤﯿﺸﻪ ﯾﻨﯽ؟ ﺑﺎﻟﭙﺘﺎﺏ ﻧﯿﺰ؟
    چشم باز کردم از تو بنویسم...

    چند روزیه با موبایل میام نت وبلاگت منو پرت می کنه بیرون :(
    بلاخره کارت زدم حاضر :*
    پاسخ:
    ای بابا وب منم؟!
    اخه چرااااااااااااااا؟!

    ببین نکنه کش بروزرت زیاد شده نمیذاره وبای حجیم رو باز کنی!؟ هوم؟!

    ای جان خوش اومدی بلخره:))
    سکوت
    پاسخ:
    why silence!?
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">