مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

امروز ظهر خواستیم بخابیم سر حرفمان با یک دوستِ جان گل انداخت نشد بخوابیم!


عصر خواستیم بخابیم دوست جانِ دیگری فرموند نزدیک غروب نخواب گفتیم چشم!


خسته بودیم و کمی هم پنچر ساعت 7 رفتیم بخابیم که تلفنمان زنگ خورد ُ صدای ِ زیبایِ یک دوست جانِ جان حالمان را خوب کرد...


و تا الآن انرژی گرفتیم...


+صرفن جهت فخر فروشی که بگوییم دوستانِ جانِ خوبی داریم...:))


+راستی یک دوست جانِ دیگری امشب در آغوش گرم ِ خانواده میخابد ازین بابت بسی خوشحالیـ ـم

و میخاستیم بگوبیم دوستَ ت دارم:))


یاعلی


  • سارا سادات

نظرات (۱۲)

بوگو بوگو اگر راسته. :))))))))
پاسخ:
صداش اینقد زشت نیسد اینقد زشت نیسد:)))

+مودونم مریمی :(
والا اینجوری شما از صدای من تبلیغ میکنید دوتا پیامد داره

1- یک اینکه من تصمیم میگیرم برم خواننده بشم.

2- دو اینکه اونایی که نشنیدن صدامو فکر میکنن چه خبره!!!
پاسخ:
مگه من از صدای شما تبلیغ کردم :))

والا مردم چه اعتماد به نفسایی دارن خخخخخخ

حالا اونایی که صدایِ دوست جان مارو نشنیدن بد نیست یه کم دلشون آب شه برا تناسب اندامشون خوبه :))

ولی اگه دوست جان ما بخاد خاننده بشه من دیگه کاری از دستم بر نمیاد ... بگم صداش زشته!؟ بگـــــــــــــــــم؟!:))
منم دوست جان موخواااااااااام
البته فیروزه ای رو دارم
پاسخ:
قشنگ بگرد ببین چیزی دیگه ای احیانن نمیخای؟!

یه بارِگی سفارش بدیم پول پستش کمتر میشه:))

+منم فیروزه ای دارم خب...:)))))))))))))
نه والا نمیشناسم.
کی بود حالا این صداقشنگ؟
خخخخ
پاسخ:
نوموگم دلت آب شه...
خیلی دومسش دارم :))

تو که نداری:))
میگم احیانا یکی ازین دوست جان ها آشنای من نبودش؟
اون کیه که صداش خیلی خوشگله و دوتا جان داشتش؟

:)
پاسخ:
نمیدونم تو هم میشناسی!؟

یکی که صداش خیلی خوشملِ و دوتا جان دارهُ من خیلی دوسش دارم:))
خیالکردی نمیتونم برم مستقیم بش بگم؟
چرا همتون با من و همزادم مشکل دارید؟ هوم. شوخی :)))
پاسخ:
برو بوگو...:))

اصن کی گفته تو درست گفتی؟!

من چن روزه همزادمُ ندیدمش دلم براش تنگ شده اصاب ندارم :|
شکست عشخی خوردم حتا...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
قابل توجه تاج بی بی، یکی از اون دوست جان ها ** ***** ** ** ******* **** **** ** ***** خخخخخخخخ
نین بازگشت غرور آفرینتو تبریک میگم
پاسخ:
خخخخخخخخ دموکراسی آخه تا کجا؟!

تا تو باشی آدم فروشی نکنی...:))))

نین = نگین!؟ بله بله ما هم تبریک موگوییم:))
کامنت عسلی منو کشته
انرژی گرفتنتان مستدام :دی
پاسخ:
نمیور نمیور...

چیه نکنه تو هم اشدباهی برداشتیدی!؟:|

+سپاسیجات!:)
گذشته از خیز برداشتنِِ حسِ حسادتمان برای داشتنِ این همه دوستانِ جانِ جان
بچه تو چرا این روزا با روح اعتقاد نداری و خوره ی خواب گرفتی هووووم
اصن پستات رو می بینم یادِ خمیازه می افتم
قبلنا فک می کردم تو بافتنی بودی بعدن دست و پا در آوردی
الانه فک می کنم تو بالشت بودی بعدن سارایی شدی والا
پاسخ:
خخخخخخخخخخ

ینی یه عالمه خندیدم با این کاامنتت بی بی جونم!:)))

وااا چرا خمیازه؟ چی نوشتم مگه؟!

خب من وقتایی که پنچر میشم دلم میخاد همش بخابم ولی خب با این وجود این روزا خوابم کمترم شده:))

الان کلی وقته بافدنی نبافتم زدم تو پیشه جدید:))
عاره اینو خوب اومدی من کلن عاااااااااااااااااااااااشق خوابم از هر فرصتی واسه خابیدن استفاده میکنم خخخخخخ
علوووس نشده عایا!!
چرا با کلماتت باعث انحراف ذهن یه دخدر مظلوم کمی تا خسمتی قرتی میشی هان؟؟؟؟
چرا اون دوست سومیت دوتا جان داش تبعیضگرررر؟
پاسخ:
نع دیگه تو براش علوس شدن رو از پست من برداشت کردی ایشالله ایشالله زودی علوس میشه!

تو هم زودی علوسی شو میخام بیام کل بزنم تو عروسیت قر بدم:))

+دخدرم اینقد قرتی؟!

اوهوم میبینی خب بهم زنگید تو که نمیدونی چقد صداش خوشمله این بشر:)))))))
ووووووی سارا بدوووو بیا در گوشم بگو اون دوست قرتی اخریه که علوس شده کی ببده!!!!
دست راست و چپش اصن نه همه هیکلش رو سرم خخخخخ
پاسخ:
الان کجای متن به علوس شدن دوست جان ما اشاره داشت؟!


ایشالله مروا زدی مروارید میشه زود زود خبر علوسیشُ میشنوم آمیــــــــــــــــــــــــــــن...

:))))))
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخ
    خدا این دوست جان ها را برای شما حفظ کند و ایضا شما را برای ما..:))
    پاسخ:
    آمین...

    و شما را نیز برای ما :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">