مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی

دلخطــ ـی هایـــ َــــم
مـ ــانـــ ـــده تـا پــ ــروانــ ــگی


ســ ـــ ــلام
نام کوچک خداست...

------------------------------
جایی برای نوشتن در خلوتُ سکوت...

-----------------------------

اینجا "دلــــــــــــــــــخطــ " است
لطفا "دستــــــــــــــخطــ " نذارید...


-----------------------------

«هذا من فضل ربی»

----------------------------

«الهی و ربی من لی غیرک...»

---------------------------
گر اسیر روی اوییـــ نیست شو پـــروانه شو
پای بند ملک هستی در خور پروانه نیست

----------------------------
"اکثر" مطالبی که اینجا میخونید از خودمه
خــوب و بــدش رو بهم بگید

هرگونه برداشت "دلــانه" مجاز است...
هرگونه کپی پیگرد "انســـــانی" دارد...

مثلن تو خیلی اهل سوپرایز کردنَ م باشی...

بعد یهو مثه امروزی با یه بسته بزرگ قرمز پر از چیز میزای قرمز از در بیای تو

و من بدون تردید ذوق مرگ بشوم...:))



+هفته عاشقی مبارکتان عاشقان...:|


+باران باشد و ولنتاین هم باشد ...:))



یاعلی

  • سارا سادات

نظرات (۷)

اصلا من باید تو رو ماچ ماچیت کنم با این پستات

وووووووووووووووووووووووووووووووی

منم کادوی ولنتاین موخوام
پاسخ:
خب با این حساب من نمیدونم این پستارو ادامه بدم یا نع!

بی بی روحَ مُ مورد نوازش قرار میده تو لپَ مُ:))
  • گمـــــــشده :)
  • نت نداشتم سید جان..امشب وصل شد..:*
    پاسخ:
    اوهوم حدس زدم...:)
    مبارکه:)
  • گمـــــــشده :)
  • خدا نصیب ما هم بکند ان شاالله..
    :)
    پاسخ:
    آمین...


    + میگن اسم رو شکل گیریِ شخصیتِ بچه اثر میذاره همینه ها...
    از وختی اسمتُ کردی گمشده باز گمشدی:|

    نیسدی خانوووووووووم دلمان برایتان تنگ شده بود:*
    چشمم روشن اینستاگرام هم داری
    بچه های مردم دارن کجا میرن
    واتس آپ
    وایبر
    بلاگ
    بلاگفا
    تلگرام
    فیض دوغ
    ...

    خدایا توبه
    پاسخ:
    حرف در نیار بی بیییییییییییییییییییییییییییییییی!!!:|

    من فقط بلاگ و تلگرام و اینستا دارم! تازه اینستامَ م پرایوتِ!:))
     بقیه شُ هوووووووووووووچ کدوم ندارم میتونی چک کنی>_<

    بچه های مردم همینجان از بیکاری چپیدن تو دنیای مجازی :((
    می دونی واسه چی کامنتام تکراری شده
    چون پستات تکراری شده سارا مماخو
    همش میای از عشقولانه در می کنی عادم جز اینکه بیاد بگه تو روحت سارا هوچی به ذهنش نمی رسه تصمیم گرفتم با عمه هیچ بنده خدایی کاری نداشته باشم مجبورم همون کامنت تکراری رو بنصبم دیگه چکار کنم یکم ابتکار عمل بخرج بده تو پستات یه بارم بیا بگو من و مخاطب خاصم همین الان یهویی مثلن :|
    پاسخ:
    خب ازینکه من بیام بگم منُ مخاطب خاصم همین الان یهویی چی غیر تو روحَ م گیرم میاد؟!؟ هوم؟!

    بعد پستای خاک برسریمم که رفتن تو اینستا...
    دیگه این روزامم که همش تکراریَ ن عیییییییییییین هم... از کپی پیست یه چی اونورتر برا همینم پستام میشن مثه هم!:))

    ولی خب توجه کنی زوایاش میفرقند ها:|
    سارا جان

    من نه انرزی دارم نه اعصاب دارم دیشبم بخاطره گندی که بالا آوردم از بس عصبی بودم تا صوب نخوالیدم اینه که حوصله ندارم
    خودت بی زحمت همون کامنتی که راجع به روح و قربتن الی الله و .الخ بود از پست قبل کپی کن بیار همینجا بنصب
    با تشکر

    پاسخ:
    نوچ نوچ نوچ...

    ببین میدادی من برات بگیرم صد تومن کارمزد میگرفتم ازت اصابتم خورد نمیشد راحتم میخابیدی 250 بقیه َ شم میرف تو جیبت!:))

    بی بی دیگه این کامنتت تکراری شده ابتکار عمل بخرج بده:))

    باتچکر:))
    خداوندگارا مخاطب مورد نظر را زودتر برسان

    سارایی تو پرسپولیسی نیستی عایا؟ هرچند میگی متنفرم از فوتبال ولی ی نمه ته رگه هاشو داریا (آیکون چشمک و اینا)
    خب دیگ ما بریم پی کارمون!!! ما ک عاشخ نیستیم نچ نچ نچ^_^

    پاسخ:
    من از فوتبال بدم میاد ولی عهد عتیق دوران طفولیت چرا پرسپولیسی بودم!:|

    ولی الان اصن اصن اصن فوتبال نمیبینم...اونم موقه هم نیگا نمیکردم فقط نتایج رو دنبال میکردم...باهوشیا...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">